קפוץ אל תוכן
שלח טופס
  • Football-icon-LG יורו 2024 - המלצות למשחקי השבת / 15.6.24


    Slider

    הודעות מומלצות

    Slider
    יחס ההמלצה כולל :
    השקעה:

    הונגריה - שוויץ - 2 (יחס 2.05)
    שוויץ תכבוש ראשונה (יחס 1.60)

    בהנחה שגרמניה תסיים את הבית ראשונה, אז המנצחת בין הונגריה לשוויץ, במפגש היום, תסיים ככל הנראה את הבית במקום השני. הונגריה מגיעה למשחק פתיחת היורו, אחרי שהפסידה לאירלנד 2:1 וניצחה בקלות, 3:0 את נבחרת הטלאים של ישראל שלנו. השוויצרים מנגד, הביסו בקלות, 4:0 את אסטוניה לצד תיקו 1:1 מול אוסטריה החזקה. השתיים נפגשו זו מול זו לא מעט פעמים בעבר. המפגשים האחרונים היו במוק' גביע העולם 2018, אז בשני משחקי מרובי שערים, ניצחה שוויץ פעמיים, 3:2 בהונגריה ו-5:2 בבית. גם ב-97 הן נפגשו למשחקי מוק' מונדיאל וגם אז, נבחרת שוויץ ניצחה 1:0 לצד תיקו. ההונגרים ניצחו את שוויץ פעם אחת, מאז 1994, גם זה היה במשחק ידידות, כשהניצחון הרשמי האחרון שלהם על השוויצרים, היה אי שם במוק' גביע העולם 82. לשוויץ יש נבחרת חזקה מאוד, עם שאקירי, אמדוני ווארגס בחוד, בקישור יש להם את צ'אקה ואת ווידמיר, כשסומר הוותיק יעמוד בשער. ההונגרים סומכים על סובוסלאי מליברפול, כשבחוד יש להם את וארגה. על הנייר, נבחרת שוויץ עדיפה על פני ההונגרים. הם מקבלים כאן יחס יחסית גבוה לניצחון ולדעתי, שווה לקחת את זה. ניצחון של שוויץ, בליין של פי 2.05. שוויץ תכבוש ראשונה, בליין של 1.60.

    ספרד - קרואטיה - 1 (יחס 1.75)
    תוצאת תיקו במחצית (יחס 1.90)

    ספרד וקרואטיה מגיעות מוכנות למפגש הישיר בינהן היום ביורו, כשספרד מגיעה למשחק אחרי שני משחקי ידידות מוצלחים, במהלכם היא הביסה 5:0 את אנדורה ו-5:1 את צפון אירלנד. קרואטיה מנגד, ניצחה את מקדוניה, 3:0 בבית בקלות וגברה בחוץ, 2:1 על פורטוגל. ספרד מציגה בחוד שלה את השחקן הצעיר ביותר שיש ביורו, למין יאמאל המוכשר, בן ה-16. לצידו ישחקו מוראטה וויליאמס. הקרואטים עם בודימיר קראמריץ בחוד כשבקישור, מודריץ' הוותיק. השתיים נפגשו לפני שנה, במסגרת ליגת האומות, אז זה היה במשחק הגמר, בו ניצחה ספרד בפנדלים. שנתיים לפני כן, בשמינית אליפות היורו, ניצחה ספרד 5:3 בהארכה, אחרי 3:3 בדקה ה-90 כשהיא ספגה שני שערים בחמש הדקות האחרונות. בשבעת המפגשים האחרונים בין השתיים, ניצחה ספרד שלוש פעמים. שני מפגשים הסתיימו בניצחונה של קרואטיה ושני מפגשים בתיקו. ספרד טובה יותר מקרואטיה, אין בכך ספק, יש לה נבחרת מהירה יותר, עם סגל שחקנים טוב יותר, כשהקרואטים יודעים שהם חייבים לקחת נקודות מספרד או איטליה, בכדי לנסות ולסיים אולי במקום השלישי ולהעפיל משם. ניצחון על אחת מהגדולות בבית, כבר אמור להבטיח לקרואטים את הסיבוב הבא. לא על ספרד לדעתי. 1.75 לניצחון של ספרד, כשכמו במפגשים האחרונים בין השתיים, קרואטיה תקשה על ספרד ואם תפסיד כאן, זה יהיה אחרי תיקו במחצית. 1.90 על זה.

    איטליה - אלבניה (1+) - 1 (יחס 1.85)

    במשחק המקביל של ספרד וקרואטיה, יפגשו היום נבחרות איטליה ואלבניה, כשרבים צופים שאלבניה תסיים את הבית אחרונה ואיטליה תתמודד מול ספרד על מקומות 1-2 וקרואטיה תתברג למקום השלישי. נבחרת איטליה מגיעה אל היורו, אחרי שני משחקי הכנה, במהלכם היא נפרדה בתיקו ללא שערים מול טורקיה וניצחה בקושי, 1:0 את בוסניה. אלבניה מנגד, עם שני ניצחונות, אבל מול קבוצות חלשות מאוד, 3:0 מול ליכטינשטיין ו-3:1 מול אזרביג'אן. מול נבחרת איטליה, זו אמורה להיות אופרה אחרת, כשהאיטלקים גברו בעבר על האלבנים, בכל ארבעת המפגשים שהתקיימו בינהן. האחרון לפני שנתיים במשחק ידידות, כשהן נפגשו במוק' המונדיאל 2018 באותו הבית, אז נבחרת איטליה ניצחה 2:0 בבית ו-1:0 בחוץ. איטליה עם סקאמאקה בחוד, מאחיור פראטסי, פלגריני וקייזה. האלבנים עם אסאני, ברויה וספרי בחלק הקדמי, עם רמאדני ואסלאני מאחור. לא מעט מהסגל של אלבניה אגב, משחק בליגה האיטלקית, רובם בקבוצות קטנות. זה לא מה שיעזור להם לדעתי. איטליה תפתח את היורו עם ניצחון וכשהיא מודעת לכך שיהיה לה קרב מול ספרד וקרואטיה, היא תנסה לנצח כאן לפחות בשני שערים, שיתנו לה מקדמה ביחס השערים. איטליה מעל גול, בליין של 1.85.

    קישור להערה
    Seven013

    תודה.

    האם במשחקים של ספרד-קרואטיה והונגריה-שוויץ "שתי הקבוצות יבקיעו"?

    קישור להערה
    צהובה

    תודה מוטי

    מסכימה באיטליה ושוויץ

    מקווה להפתעה קרואטית

    קישור להערה
    zipi asher

    הונגריה לא פרייארים בכלל יהיה מעניין ואולי אפילו תוסס

    • Like 1
    קישור להערה

    הצטרף לשיחה

    הינך רשאי לכתוב המלצה, אך פירסומה מותנה בתהליך הרשמה. אם יש לך חשבון, התחבר עכשיו פרסם עם החשבון שלך

    אורח

    המגבלות הבאות מוצגות לפניך
    • Word limits enabled
      • כמות מילים נדרשת: 30
      • Current:
    • Total links allowed: 0
    הגב לנושא זה...

    ×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

      רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

    ×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

    ×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

    צ'אט מהיר

    צ'אט מהיר

    אישור חוקת הצאט המהיר

    לחץ "כאן" על מנת להבין לעומק איך צוברים נקודות מוניטין בקהילה שלנו.

     

    ×
    ×
    • צור חדש...

    מידע חשוב

    חוקת הפורום הצהרת פרטיות