קפוץ אל תוכן
שלח טופס

1211729507-20x19 ריאל מדריד - פנאתינייקוס (4+) WIN


ilanchelly
נעילה אוטומטית -נושא פג תוקף.

הודעות מומלצות

ilanchelly 500+
2.9k
יחס ההמלצה כולל : 1.8
רמת הביטחון :

גמר הפיינל פור שייערך מחר בשעות הערב בברלין הוא המשחק האחרון לעונה זו במפעל היבשתי כשבסיומו כמובן, אחת הקבוצות תוכתר לאלופת אירופה. מעבר ליוקרה ולכל המסביב, מה שמעניין במפגש הנ״ל, זה העובדה שהמשחק יפגיש בין שתי הקבוצות שסיימו בשני המקומות הראשונים בתום העונה הסדירה. אגב סתם כדי לסבר לכם את האוזן, שתי הקבוצות הללו נפגשו פעמיים במהלך העונה הסדירה ואחרי שני המשחקים, המאזן ביניהן הוא 1-1.

ריאל מדריד, אלופת אירופה הנוכחית שזכתה אשתקד בגביע עם ניצחון (וקצת מזל) על אולימפיאקוס תגיע למשחק הזה במטרה ברורה: לנצח שוב, לזכות בתואר על מנת לשמור עליו בארון שנה נוספת. הבלאנקוס בנו השנה קבוצה מטורפת בכל המובנים, אחת באמת קטלנית ובסדר גודל ששנים לא נתקלו בכזו שיהיה מאד קשה לנצח אותה ואגב היא כוללת ספסל מגוון, כשרוני, רחב ומנוסה שבעצמו יכול להרכיב קבוצה שנייה לא פחות טובה (טוב קצת למען האמת). בחצי גמר מול אולימפיאקוס, ריאל מדריד פתחה את הרבע הראשון בסערה וכבר הובילה ב-20 הפרש שם ליוונים היה מאד קשה להיצמד ולקוות לשיוויון ושינוי מומנטום. אגב הרבה אומרים אם אולימפיאקוס הייתה קצת יותר מרוכזת בדקות הפתיחה ולא הייתה מאפשרת לריאל מדריד לברוח, המצב כעת יכל להיות שונה.. אך לעולם לא נידע את התשובה. מה שחשוב, בסופו של יום, ריאל מדריד יוצאת עם ידה על העליונה ומעפילה לגמר עם ניצחון 87:76. 

מהעבר השני, פנאתינייקוס של ארג׳ין אטאמן שסיימה את העונה הסדירה במקום השני מאחורי הבלאנקוס, מגיעים להתמודדות הזו לאחר שגברו על פנרבחצ׳ה בחצי הגמר. בדומה למדרידאים, היוונים פתחו את רבע עם ריצת 12:0, משם הטורקים לא הפסיקו לרדוף ולנסות להפוך אך ללא הצלחה ולמרות כמה קולות של חזרה בצד הטורקי, פנאתינייקוס מנצחת ב-16 הפרש כשהיא מצליחה לעצור את יריבתה על 57 נקודות קליעה. 

פנאתינייקוס השנה היא קבוצה קטלנית ובטח לא במקרה היא סיימה במקום השני: אם נוציא לרגע את ריאל מדריד מהמשוואה, הקבוצה היוונית היא זו שהרשימה הכי הרבה ללא ספק: כישרון, יציבות ואופי! ואם אתם לא סגורים על עצמכם, תמיד אפשר ללכת לשאול את קטש, הוא בטח לא שכח מההדחה הכואבת.

בשורה התחתונה, כמו שרובינו כבר יודעים - להמר מול האימפריה ממדריד לא נחשב אף פעם לצד חכם במיוחד אך כמו שהבנתם, אני מאד מחזיק ומתרשם לטובה מהקבוצה היוונית השנה. חשוב לציין שפנאתינייקוס מגיעה להערכתי עם שני יתרונות קטנים: הראשון הוא על הקווים, למי ששכח ארג׳ין אטאמן לקח שנתיים רצופות את היורוליג עם אנדאולו *** (2020-2021 + 2021/2022) ויתרון בקהל שאמנם יהיה מחולק לחצי וחצי אך היווני יותר עוצמתי בהרבה (לא מדבר על הכמות אלא על האיכות). פנאתינייקוס הוכיחה לאורך כל העונה שהיא קבוצה מצויינת כשהיא בריאה, שלמה ומוכנה מנטאלית ולכן למרות שריאל מדריד, היא זו שתעמוד מולה, אני נוטה להאמין שהיוונים אם יצליחו לעשות עבודה טובה הגנה, יהיו מסוגלים לכל הפחות לעמוד בליין הנקבע בסיומו של משחק או במקרה אחר ובהחלט אפשרי, לנצח ולחזור ליוון עם תואר בלתי נשכח.

הסימון שלי למשחק: פנאתינייקוס (4+)

בוצעה עריכה ל על ידי ilanchelly
  • Like 2
קישור להערה
Nemis 500+
657

לדעתי אטאמן הזה סתם מאמן, היו לו שחקנים טובים פשוט. וחושב שריאל לוקחת את זה בנוחות. 

המון בהצלחה

  • Like 2
קישור להערה
×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות