קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי יום רביעי - 1.5.24


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.2k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

דורטמונד - פ.ס.ז - X (יחס 3.45)

חצי גמר ליגת האלופות, משחק ראשון מבין שניים, בין דורטמונד הגרמנית, אל מול פ.ס.ז הצרפתית. דורטמונד חמישית בגרמניה, בעונה לא מרשימה שלה. היא מגיעה למשחק היום אחרי שהובסה במחזור האחרון 4:1 מול לייפציג, אחרי תיקו מול לברקוזן, שם היא ספה שער שוויון בדקה ה-97. אל חצי הגמר היא הגיעה אחרי שהדיחה את אתלטיקו מדריד, עם הפסד 2:1 בספרד וניצחון 4:2 בגומלין. פ.ס.ז מנגד, תזכה באליפות בליגה הצרפתית, כשהיא בפער של 12 נק' כרגע מהמקום השני. היא מגיעה למשחק היום אחרי 3:3 משוגע מול לה האבר, אחרי שלושה ניצחונות רצופים, בכולם 4:1 מול לוריין, ליון והכי חשוב, מול ברצלונה, בקאמפ נואו, אחרי שהפסידה 3:2 במשחק הראשון של רבע הגמר. דורטמונד תחסר למשחק היום את בנסאבייני הפצוע, כשסגן מלך השערים, דונייל מאלן רשום בספק, אך לדעתי הוא יפתח בהרכב. פ.ס.ז מנגד, בסגל מלא למשחק היום. המפגש האחרון בין השתיים, היה בשנה שעברה, עוד בשלב הבתים של הקמפיין הנוכחי. פ.ס.ז ניצחה 2:0 בבית והן נפרדו בתיקו בגרמניה. שלוש שנים לפני כן, בשמינית הגמר, ניצחה דורטמונד 2:1 בגרמניה ופ.ס.ז ניצחה 2:0 בגומלין. שישה מפגשים התקיימו עד כה בין השתיים, אף קבוצה לא הצליחה לנצח בחוץ, כשפ.ס.ז ניצחה בשני משחקי בית, דורטמונד ניצחה במשחק ביתי אחד. ההימור שלי הוא שבסיכום שני המשחקים, פ.ס.ז תעפיל למשחק הגמר. זה יקרה אבל אחרי תיקו, במשחק הראשון בגרמניה וכנראה, ניצחון בפריס. 

שטורם גראץ - ראפיד וינה - 1 (יחס 1.55)

גמר הגביע האוסטרי, מפגיש את שטורם גראץ שהדיחה בחציה גמר את זלצבורג, עם 4:3 משוגע, אל מול ראפיד וינה, שהביסה 3:0 את לאובן. שטורם מדורגת במקום הראשון בטבלת הליגה האוסטרית, כשנותרו עוד שלושה מחזורים לסיום העונה. ראפיד מנגד, חמישית בטבלה. למשחק היום, מגיעה שטורם אחרי תיקו מול זלצבורג, אחרי רצף של חמישה ניצחונות. ראפיד מנגד, בכושר רע, אחרי שלושה הפסדים רצופים, כשבאחרון היא הובסה 5:0 מול לאסק, אחרי שני הפסדים מול אותה שטורם שהיא תפגוד היום, 1:0 במגרשה של גראץ' ו-3:1 בבית. שטורם תחסר למשחק היום את השוער הראשון שלה, קיל שרפן הפצוע. גם סראקריה הפצוע, יעדר. ראפיד מנגד, ללא גריץ, הופמאן ושטרונץ הפצועים. בארבעה מפגשים שהתקיימו העונה בין השתיים, ראפיד לא הצליחה לנצח את שטורם. היא סיימה מולה פעמיים בתיקו והפסידה, בשני המשחקים האחרונים מולה. המשחק יערך היום באצטדיון הוורטהרסי, בעיר קלאגנפורט. שטורם בעונה מצוינת, היא מחפשת את הדאבל וזה יתחיל לדעתי, בהנפה של הגביע היום. ליין של 1.55 על גראץ כאן.

בוטב פלובדיב - צסק'א סופיה - 2 (יחס 2.10)

משחק הגומלין בחצי גמר הגביע הבולגרי, כשבמשחק המקביל, לודוגורץ צפויה להעפיל לגמר דיי בקלות אחרי 4:0 שלה במשחק הראשון. בנוגע למשחק הנוכחי, הראשון שהתקיים במגרשה של סופיה, הסתיים בתוצאה 1:0 לפלובדיב, שרוצה להעפיל למשחק הגמר. המארחת היום, פלובדיב, מדורגת במקום הראשון, בטבלת הפליאוף שיוביל למשחקי הקונפרנס ליג בעונה הבאה. סופיה מנגד, במקום השני בפליאוף האליפות, בפיגור של 10 נק' אחרי לודוגורץ, שתזכה העונה באליפות. אחרי המשחק הראשון בין השתיים, פלובדיס הביסה את לוקומוטיב סופיה בחוץ 4:0, אך במחזור האחרון, נכנעה בבית מול סלאביה סופיה. צסק'א מנגד, ניצחה בשני המשחקים האחרונים שלה, את ארדה, 3:2 בחוץ ולבסקי סופיה, 3:1 בבית. השתיים נפגשו העונה פעמיים, במגרת הליגה. בשני המפגשים, ידה של צסק'א סופיה היתה על העליונה, עם 2:1 בחוץ ו-4:0 בבית. גם לפני כן, בעונה שעברה, 1:0 ו-3:1 לצסק'א סופיה. לאורחת לא יהיה קל כאן, אך היא טובה יותר מפלובדיב ולמרות שהפסידה במשחק הראשון, קשה לי לראות אותה מפשלת שוב. אין לה מה להפסיד, היא תתקוף ללא הרף ולדעתי, גם תשיג כאן את הניצחון. ליין של 2.10 עליה. 

קישור להערה
puma itzik 0-500
1

בוטב פלובדיב - צסק'א סופיה משחק קשה לא נראה לי

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות