קפוץ אל תוכן
שלח טופס

1211729507-20x19 מכבי ת"א vs פנא של העוקץ WIN


העוקץ האולטימטיבי

הודעות מומלצות

העוקץ האולטימטיבי 500+
23.2k
יחס ההמלצה כולל : 1.80
רמת הביטחון :

מכבי ת"א vs פנא

הקבוצות יפגשו במסגרת פלייאוף היורוליג משחק מספר 3 בסדרה.

סגלים צפויים+מובילים.

מכבי ת''א: ג'יימס ווב, בונזי קולסון, ג'וש ניבו, לורנזו בראון, תמיר בלאט, חסיאל ריביירו, רומן סורקין, ג'ייק כהן, רפי מנקו, אנטוניוס קליבלנד, ג'ון דיברתולומאו.

מובילי מכבי ת''א:

1. ג'וש ניבו 2.06, 10.8 נק' למשחק העונה ביורוליג.

2. בונזי קולסון 1.98, 12.8 נק' למשחק העונה ביורוליג.

3. לורנזו בראון 1.96, 12.9 נק' למשחק העונה ביורוליג.

פנא: קוסטס סלוקאס, לוקה וילדוזה, מתיאס לסורט, ג'ריאן גרנט, לפטריס מנדזוקאס, מריוס גריגוניס, קוסטס אנטטקומפו, אלכסנדר בלצ'רובסקי, קונסטנטינוס מיטוגלו, קנדריק נאן.

מובילי פנא:

1. מתיאס לסורט 2.06, 13.8 נק' למשחק העונה ביורוליג.

2. קוסטס סלוקאס 1.90, 12.7 נק' למשחק העונה ביורוליג.

3. קנדריק נאן 1.95, 14.9 נק' למשחק העונה ביורוליג.

במה מכבי טובה יותר? (מותאם למשחק השלישי בסדרה)

1. אסיסטים! הצהובים מוסרים בהצלחה כ19.6 אסיסטים למשחק (מקום 2 ביורוליג) לעומת 16.8 (מקום 11 ביורוליג) בצד היווני ואם תקבל מרחבים פתוחים היא תדע לפרגן ולנצל בצורה יעילה יותר.

2. נקודות פר משחק! הצהובים קולעים 88.3 נק' למשחק העונה (מקום 1 ביורוליג) לעומת 82.1 (מקום 9 ביורוליג) בצד היווני ואם נלך למשחקים בסקור גבוה זה לאו דווקא יבוא תמיד לרעת הצהובים.

3. ריבאונד התקפה! הצהובים לוקחים כ13.1 ריבאונדים בממוצע (מקום 1 ביורוליג) לעומת 9.9 (מקום 12 ביורוליג) בצד היווני. ואם לא תהיה פציעה מפתיעה של אחד הגבוהים כנראה שמכבי תשלוט באספקט הנ"ל למרות שפנא ניצחה במאבקי הריבאונד ב2 המפגשים העונה בין הקבוצות.

4. כדורים נכנסים מטווח 2 הנק! הצהובים קולעים כ23.0 סלים ל2 הנק' בממוצע (מקום 1 ביורוליג) לעומת 20.1 (מקום 9 ביורוליג) בצד היווני.

5. מאצ'אפ! מכבי אוהבת לשחק נגד פנא ולא סתם היא מנצחת אותה בשלושה משחקים שונים העונה שהגארדים מנצלים את הרגליים האיטיות של סלוקאס וגריגוניס הקונוס/ וילדוזה לנקודות קלות ברוב המכריע של הניסיונות.

במה פנא טובה יותר? (מותאם למשחק השלישי בסדרה)

1. מאזן! היוונים על 23 נצחונות ו11 הפסדים בליגה  הסדירה (מקום שני ביורוליג) לעומת 20 נצחונות ו14 הפסדים (מקום 7 ביורוליג) בצד הצהוב. ואם הסדרה תתבסס על היכולת לשמור על יציבות ומכבי לא תפעיל שטיקים ותערער את הסדר קיים הקבוצה של עתמאן כנראה תנצח בסופו של דבר.

2. ריבאונד הגנה! היוונים לוקחים כ23.6 ריבאונדים בהגנה בממוצע לערב (מקום 7 ביורוליג) לעומת 22.8 ריבאונדים בהגנה (מקום 14 ביורוליג) בצד הצהוב.

3. אחוזים מחוץ לקשת! היוונים קולעים ב38.1% העונה מחוץ לקשת (מקום 3 ביורוליג) לעומת 37.1% מחוץ לקשת (מקום 5 ביורוליג) בצד הצהוב.

4. עמדת המאמן! אין מה לעשות עטמאן מנוסה ומעוטר יותר מעודד קטש במעמדים מהסוג הזה ובעיקר בשנים האחרונות על הקווים. ולעיתים קרובות קבלת החלטות של מאמן במאני טיים מנצחת/מפסידה משחקים.

כמה מסקנות שלי לאחר המשחק השני בסדרה:

1. העייפות בצד הצהוב בטח לאחר המאמץ האדיר במשחק הראשון די הכריעה את העסק עוד לפני שהתחיל וכשמוסיפים לכל זה גם את עניין פציעת הכוכב הבלתי מעורער בקבוצה כמעט בלתי אפשרי לנצח פעמיים קבוצה מקום 2 ביורוליג בעונה הסדירה ביומיים ועוד עם קהל כזה. וטוב עשיתי שזיהיתי זאת ולקחתי הפעם את הצד הירוק (לשם שינוי).

2. מכבי לא הפעילה נכון את בונזי קולסון כי לזרוק בסך הכל 6 זריקות מהשדה ב35 דק' משחק זה ממש לא מספיק כשאתה בעל כורחך אמור להיות אופציה ראשונה/שנייה בהתקפה כמעט בכל פוזשן התקפי.

3. ג'וש ניבו פחות נכנס טוב התקפית לסדרה וראינו זאת ביכולת קצת פסיבית במשחק מספר 1 בסדרה בה מכבי עשתה את הקאמבק דווקא בדקות בהם ישב בחוץ ואנחנו ראינו זאת שוב גם במשחק השני עם 6 נק' ו3 ריבאונדים בלבד ב19 דק' על הפרקט.

4. השחקנים של עתמאן נלחצים ומאבדים ביטחון מהר!! ונוכחנו לצפות בזה מספר פעמים ב2 המשחקים הראשונים בסדרה שלשם הסבר קצר יותר הפעם נתמקד דווקא במשחק השני.... שהתחיל במיני בליץ צהוב כבר בפתיחה עם הרבה שחקנים בצד הירוק שפשוט רעדו להם הידיים, ונגמר לקראת סוף הרבע השלישי שמיתרון 18 מבטיח עם הקהל (46:64) שוב הידיים התחילו לרעוד עד צמצום בשיא ליתרון 3 נק' בלבד (68:71). ואם לא סלוקאס במהלכי יחיד מלהיבים כל הדרך לטבעת וקצת פאפאטרו עם שלשות מהפינה (שבשעה טובה הגיע למשחק יורוליג כלשהו העונה) פנא ככל הנראה יכלה למצוא עצמה בסיטואציה בעייתית עד כדי הפסד מביך נוסף.

סיכום קצר: פנא מקבלת קצר אוויר לנשימה בחמישי האחרון ומשווה את הסדרה עם שיא קריירה של קוסטס סלוקאס 29 נק' ב12/16 מהשדה ופאפאטרו עם 15 נק' משלו ב4/7 לא צפוי מחוץ לקשת שלשם השוואה אותו פאפאטרו לפני המשחק קלע במדי פנא במצטבר במשך כל עונת היורוליג הנוכחית בסך הכל 27 נק' עלובות בלבד ויום כזה הספיק ליוונים כדי להעביר את הלחץ לפרקט בבלגרד אבל... מכבי אם או בלי בולדווין לדעתי תנצח במשחק השלישי בסדרה כל עוד לא נקבל אקס פקטור מיוחד בצד הירוק והצהובים יעשו את העבודה הנדרשת לפחות במשחק השלישי. ולכן אקח אותם בתקווה שזה יתממש.

סמנו מכבי ת"א (0-)

בהצלחה למשכפלים ולכולם!B|

Screenshot_20240430_005319_Instagram.thumb.jpg.614ff686b6a3beb92c78f509d0fae147.jpg

בוצעה עריכה ל על ידי העוקץ האולטימטיבי
  • Like 1
קישור להערה
elroi 500+
1.3k

גם אני חושב מכבי , חיזקתי אותי אלוף 

בהצלחה אלוף האלופים 

  • Like 1
קישור להערה
העוקץ האולטימטיבי 500+
23.2k
לפני 9 דקות, ilanchelly אמר:

בהצלחה עדן היקר

תסביר לי למי חיכית, היה 1+?😋

מאותה סיבה שבמשחק הקודם לקחתי מוקדם פנא ב-5 בזמן לפני רוב המהמרים.

 הפעם הערכה שגויה בנוגע לליין. 

נקווה שההימור עצמו ילך בצורה טובה

בוצעה עריכה ל על ידי העוקץ האולטימטיבי
קישור להערה
dolevha8 500+
2.2k

ככל כך מסכים איתך פה 

זה הימור שאני קם בבוקר או יותר נכון כאשר נפתח הליין למשחק וכבר שם את הכסף שלי 

בהצלחה אחי שייתפס קליל מאחל לנו 

 

  • Like 1
קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות