קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי יום ראשון - 28.4.24 WIN


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.1k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

קאדיס - מאיורקה - X (יחס 2.70)

שישה מחזורים לסיום העונה, קרב תחתית בין קארדיס שמתחת לקו האדום עם 25 נק', אל מול מאיורקה, שבמקום ה-16, מעל הקו האדום, לה 31 נק'. המרחק בין קאדיס לחוף מבטחים, עומד כרגע על 6 נק' כשהפסד היום ירחיק אותה ממאיורקה עד כדי 9 נק' והקרב ישאר ככל הנראה בינה לבין סלטה ויגו. קאדיס מגיעה למשחק היום עם שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים שלה, כשהיא הפסידה במשחק הבית האחרון לברצלונה, אחרי שני ניצחונות ותיקו.  מאיורקה מנגד, לקחה קשה את ההפסד בפנדלים בגמר הגביע הספרדי, כשהיא הפסידה לאחר מכן פעמיים בליגה, מול ריאל מדריד ומול סביליה, כשהיא עם ניצחון בודד במהלך ששת המשחקים האחרונים שלה. קאדיס היום ללא קוואמי, מרה, הרננדז, אמטריו ומארי הפצועים. מאיורקה מנגד, ללא קופטה המוצהב, כשמלבדו, הקבוצה בסגל מלא. בסיבוב הראשון, 1:! בין השתיים, כשמאיורקה לא הצליחה לנצח בקאדיס, בכל חמשת הביקורים האחרונים אצלה. הניצחון האחרון שלה בקאדיס, היה ב-2005, מאז, שני הפסדים ושלוש תוצאות תיקו. תיקו כאן יהיה פחות טוב לשתי הקבוצות שנלחמות נגד הירידה, אבל לדעתי הקרב יהיה באמת צמוד ולא אופתע אם גם המשחק הזה, לא יוכרע. תוצאת תיקו כאן, בליין של 2.70.

ויאריאל - ראיו וייקאנו - 1 (יחס 1.70)

ויאריאל מדורגת במקום העשירי בטבלת הליגה, עם 42 נק', רחוקה 9 נק' ממקום שמוביל למשחקים באירופה, כשהיא רחוקה מאוד מהקו האדום כשהיא לא בסכנת ירידה. ראיו מנגד, רחוקה 11 נק' מהקו האדום, כשנותרו עוד שישה מחזורים לסיום העונה הזו, כך שהיא טרם הבטיחה סופית הישארות בליגה. ויאריאל מגיעה למשחק היום אחרי שניצחה את אלמריה בחוץ, 2:1, אחרי תיקו מול בילבאו, עם הפסד בודד במהלך ששת המשחקים האחרונים שלה. ראיו מנגד, בכושר לא רע, עם ארבעה משחקים ללא הפסד, במהלכם היא ניצחה פעמיים, בשני משחקי הבית, כשבמשחקי החוץ שלה, היא אחרי תיקו וארבעה הפסדים רצופים, ללא ניצחון בשמונה משחקי חוץ ברצף. ויאריאל תחסר למשחק היום את פויט, באיי ואת טראורה הפצועים. ראיו מנגד, תשחק היום ללא פרס והרננדז הפצועים. בסיבוב הראשון, תיקו 1:1 בין השתיים, אחרי שני ניצחונות רצופים של ראיו, בעונה שעברה. ויאריאל לא ניצחה בשנתיים האחרונות את ראיו, אך לדעתי, היום זה יקרה. היא עוד נלחמת על מקום שיוביל אותה לאירופה. ראיו לא תרד ליגה לדעתי והנקודות צפויים להישאר בידיה של ויאריאל. ליין של 1.70 על המארחת.

טוטנהאם - ארסנל - 2 (יחס 1.55)

הליגה האנגלית בשלבי הסיום שלה, כשלארסנל, המוליכה, נותרו עוד ארבעה מחזורים לסיום, כשהיא ביתרון של נקודה מעל מנצ' סיטי, עם משחק יותר. טוטנהאם מנגד, חמישית בטבלה, עם שישה משחקים לסיום העונה, נלחמת עוד על מקום שיוביל אותה לליגת האלופות. טוטנהאם מגיעה למשחק היום אחרי שהובסה במחזור האחרון 4:0 מול ניוקאסל בחוץ, אחרי שניצחה בעצמה בקלות, 3:1 את נוטינגהאם. טוטנהאם נראית טוב במשחקי הבית האחרונים שלה. שלושה ניצחונות רצופים, במהלכם היא כבשה שמונה שערים וספגה שלושה. כשהיא ניצחה בחמישה מששת משחקי הבית האחרונים שלה, כשהיא ללא תיקו ב-22 משחקי בית ברצף. אגב, היא ניצחה ב-15 מ-20 משחקי הבית האחרונים שלה, בכל המסגרות. ארסנל מנגד, אחרי המעידה בבית נגד אסטון וילה וההדחה מליגת האלופות בידי ביירן מינכן, ניצחה בשני משחקי הליגה האחרונים שלה, 2:0 בחוץ את וולבס ובמחזור האחרון, 5:0 מושלם נגד צ'לסי. טוטנהאם תחסר למשחק היום את אודוגי ואת סקיפ הפצועים. ארסנל מנגד, בסגל מלא למשחק. בסיבוב הראשון, תיקו 2:@ בין השתיים, כשבעונה שעברה, 2:0 ו-3:1 לארסנל, שבכושר הנוכחי שלה, בהחלט יכולה לשבור את היכולת הביתית שכמעט מושלמת של טוטנהאם ולנצח אותה בחוץ. 1.55 על ארסנל כאן. אני אסמן 2.

נאפולי - רומא (1+) - 2 (יחס 1.70)

חמישה מחזורים לסיום העונה באיטליה, נאפולי רק רוצה שהעונה הזו תסתיים. היא במקום השמיני בטבלה, רחוקה 6 נק' מהמקום השישי שמוביל למשחקים באירופה. רומא מנגד, חמישית כרגע, רחוקה 4 נק' מבולוניה הרביעית, בקרב על מקום בליגת האלופות. נאפולי הפסידה במחזור האחרון 1:0 באמפולי, אחרי תיקו מול פרוסינונה וניצחה במונזה. אגב, נאפולי ניצחה פעם אחת במהלך שבעת המשחקים האחרונים שלה. היא הקבוצה הכי פחות יציבה כרגע באיטליה, אפשר לומר. רומא מנגד, נראית טוב לאחרונה. ניצחון במחזור האחרון באודינזה, אחרי שהפסידה לבולוניה, הפסדה היחיד במהלך שבעת המשחקים האחרונים שלה, כשהיא ניצחה במהלך המשחקים הללו, בחמישה משחקים. נאפולי תחסר למשחק היום את זיילינסקי ואת אוליברה הפצועים. רומא מנגד ללא יורנטה ופארדס המוצהבים. גם לוקאקו, מלך שערי הקבוצה, יעדר בשל פציעה. בסיבוב הראשון, 2:0 לרומא, שהפסידה אגב בעונה שעברה בשני המשחקים שלה לנאפולי. המארחת ממש לא יציבה, אף אחד לא יופתע אם גם היום היא תפסיד. רומא בקרב חשוב על מקום שמוביל לליגת האלופות ולמרות שהיא ללא הכובש המצטיין שלה, בליין שהיא קיבלה כאן, בהחלט שווה לנסות ולהמר עליה. מה שכן, לרומא יש משחק חשוב מאוד השבוע, בחצי גמר הליגה אירופית, בבית נגד לברקוזן, כך שהראש שלה נמצא גם בליגה וגם באירופה. אני אסתפק בהימור על רומא בפלוס, בליין של 1.70.

מארסיי - לאנס - X (יחס 3.05)

מארסיי שמינית בטבלת הליגה בצרפת, בעונה פחות טובה שלה. ארבעה מחזורים לסיום העונה, היא רחוקה חמש נק' ממקום שמוביל למשחקים באירופה בעונה הבאה, שם נמצאת אגב כרגע לאנס, שתתארח אצלה היום, לה 46 נק', חמש יותר מלמארסיי. המארחת מגיעה למשחק היום אחרי שתי תוצאות תיקו בליגה מול טולוז ומול ניס, כשלפני כן, היא ניצחה בפנדלים את בנפיקה ברבע גמר הליגה האירופית, כשבחמישי הקרוב, היא תשחק מול אטאלנטה האיטלקית, בקרב חשוב מאוד בחצי הגמר. לאנס מנג, אחרי ניצחון ביתי מול קלרמונט, אחרי רצף רע שלה, במהלכו היא הפסידה בשלושה מארבעה משחקים. מארסיי היום בסגל מעט חסר. פמי מושעה, סאר, מרלין, אמבמבה ומייטה הפצועים, יעדרו. לאנס מנגד, ללא גראדיט המוצהב וללא סאמד הפצוע וחוסנוב שנמצא במשחק נבחרת. בסיבוב הראשון, 1:0 ללאנס, שניצחה אגב את מארסיי בכל שלושת המפגשים האחרונים בין השתיים ובארבעה מחמשת המפגשים האחרונים בינהם. לאנס על הנייר, טובה יותר העונה ממארסיי, שלדעתי מתרכזת בעיקר במשחק שיש לה השבוע בליגה האירופית. תוצאת תיקו פחות תספק אותה כאן, אבל בבית, זה בהחלט תוצאה שהיא יכולה להשיג מול לאנס, שנלחמת על מקום טוב יותר בליגה, שיוביל למשחק בליגה האירופית בעונה הבאה. אני אסמן כאן X, בליין של 3.05.

קישור להערה
Slider 500+
6.1k

כמעט... מארסיי כבשו ת'שני שלהם, דקה 87

 

קאדיס - מאיורקה - X (יחס 2.70)✔️
ויאריאל - ראיו וייקאנו - 1 (יחס 1.70)✔️
טוטנהאם - ארסנל - 2 (יחס 1.55)✔️
נאפולי - רומא (1+) - 2 (יחס 1.70)✔️
מארסיי - לאנס - X (יחס 3.05)✖️

קישור להערה
ZOOM 500+
10.7k
לפני 58 דקות, Slider אמר:

כמעט... מארסיי כבשו ת'שני שלהם, דקה 87

 

קאדיס - מאיורקה - X (יחס 2.70)✔️
ויאריאל - ראיו וייקאנו - 1 (יחס 1.70)✔️
טוטנהאם - ארסנל - 2 (יחס 1.55)✔️
נאפולי - רומא (1+) - 2 (יחס 1.70)✔️
מארסיי - לאנס - X (יחס 3.05)✖️

:cup: כל הכבוד 

קישור להערה
Shonsn 0-500
4
לפני 2 שעות, Slider אמר:

כמעט... מארסיי כבשו ת'שני שלהם, דקה 87

 

קאדיס - מאיורקה - X (יחס 2.70)✔️
ויאריאל - ראיו וייקאנו - 1 (יחס 1.70)✔️
טוטנהאם - ארסנל - 2 (יחס 1.55)✔️
נאפולי - רומא (1+) - 2 (יחס 1.70)✔️
מארסיי - לאנס - X (יחס 3.05)✖️

שמתי שישייה איך התבאסתי בדקה 87 😂

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות