קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי יום שלישי - 23.4.24


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

לסטר - סאותהמפטון - 1 (יחס 1.80)

שלושה מחזורים לסיום העונה הסדירה בצ'מפיונשיפ האנגלי, לסטר קרובה מאוד להבטיח העפלה שלה בחזרה, לפרמייר ליג. היא במקום הראשון עם 91 נק', עם משחק חסר מעל לידס בנקודה, כשאויפסוויץ שלישית עם 89 נק', עם אותו מספר משחקים. סאותהמפטון שתתארח אצלה היום, מדורגת במקום הרביעי בטבלה עם 84 נק', רחוקה שש נק' מהמקום השני, כשגם היא בקרב על המקום השני, שעדיין פתוח. לסטר מגיעה למשחק היום אחרי ניצחון ביתי מול ווסט ברומיץ, אחרי שפיספסה והפסידה בשני משחקי חוץ רצופים מול מילוול ומול פליימות, כשהיא עם שלושה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים שלה. סאותהמפטון מנגד, אחרי הפסד מול קרדיף בחוץ, אחרי שלושה ניצחונות רצופים בבית, היחידים שלה, במהלך שבעת המשחקים האחרונים, כשהיא ניצחה גם פעם אחת בלבד, במהלך חמשת משחקי החוץ האחרונים שלה. לסטר היום בסגל מלא למשחק, כשסאותהמפטון תחסר את השוער הראשון שלה, גאבין באזאנו הפצוע. פלין דאונס פצוע בעצמו ובספק למשחק. בסיבוב הראשון, 4:1 ללסטר בחוץ. לא נראה לי שנראה תוצאה שקרובה לתוצאה ההיא, אבל גם הפעם, אני אלך עם לסטר, שלדעתי תיקח כאן שלוש נקודות חשובות מאוד. 1.80 עליה. 

לאציו - יובנטוס - X (יחס 2.85)
בין 2-3 שערים במשחק (יחס 1.80)

משחק הגומלין בחצי גמר הגביע באיטליה, מפגיש את לאציו, אל מול יובנטוס, שניצחה במשחק הראשון בבית, בתוצאה 2:0. לאציו במקום השביעי בליגה, בעונה חלשה שלה, יובה מנגד, שלישית. לאציו מגיעה למשחק היום אחרי שני ניצחונות רצופים, 4:1 מול סלרניטאנה ו-1:0 בחוץ מול גנואה. היא לא סיימה בתיקו, ב-15 משחקים רצופים וגם היום, תוצאת תיקו מבחינתה, לא באה בחשבון. יובה מנגד, אחרי שתי תוצאות תיקו בחוץ מול טורינו ומול קליארי, כשהיא לא ניצחה בחוץ כבר שבעה משחקים רצופים. לפני שתי תוצאות התיקו, היא גברה בבית על פיורנטינה ועל לאציו, במשחק הראשון בגביע. השתיים נפגשו העונה גם בליגה פעמיים, כשיובה ניצחה 3:1 בבית והפסידה במגרשה של לאציו, בתוצאה 1:0, תוצאה שאגב, תעלה אותה היום לגמר. לאציו היום עם סגל מעט חסר, כשהיא תשחק ללא איבן פרובדאל, שוערה הראשון. גם אוגנדוזי וזקאני הפצועים, יעדרו. יובה מנגד, ללא מירטי וקין הפצועים. מבחינת המועצה, יובה פייבוריטית למשחק היום, אך אני לא חושב שהיא תנצח כאן. גם תיקו יעלה אותה לסיבוב הבא וגם הפסד מינימלי יעשה את העבודה. לדעתי, אנחנו נראה משחק הגנתי של יובה, משחק ללא יותר מדי שערים. ההימור על אנדר 2.5 נמוך מדי, ניקח כאן הימור של 2-3 שערים במשחק ונוסיף לזה גם תיקו בליין גבוה של 2.85. תוצאת תיקו 1:1 כאן, בהחלט הגיונית.

בורדו - דנקירק - 1 (יחס 1.55)

משחק תחתית במסגרת הליגה השניה בצרפת, מפגיש את בורדו, שבמקום ה-14 בטבלה, אל מול דנקירק, שבמקום ה-15, שתיהן עם 41 נק', רחוקות שש נק' מהקו האדום, חמישה מחזורים לסיום העונה. בורדו מגיעה למשחק היום אחרי שני הפסדים רצופים מול סט. אטיין ומול באסטיה, עם ניצחון בודד במהלך שבעת המשחקים האחרונים שלה. דנקירק מנגד, אחרי ניצחון באמיין, אחרי שהפסידה בבית גם מול אנסי וגם מול גנגאן, לצד תיקו בבאסטיה. בורדו היום לל אאליס וביומלה הפצועים. דנקירק מנגד, ללא בילינגי וגנדוליט הפצועים. בסיבוב הראשון, 2:0 לבורדו, שאיכשהו הסתבכה שם בתחתית. קבוצה עם שם גדול, עם עבר מפואר בליגה הראשונה. לדעתי בורדו תצליח לברוח מקרבות התחתית של המחזורים האחרונים, זה יתחיל עם ניצחון ביתי חשוב שלה מול דנקירק. ליין של 1.55 עליה.

אנקרגוצ'ו - בשיקטאש - X (יחס 2.80)

מפגש ראשון מבין שניים, במסגרת חצי גמר הגביע הטורקי. אנקרגוצ'ו מדרוגת במקום ה-13 בטבלה, תארח היום את בשיקטאש, שמדורגת במקום הרביעי. השתיים נפגשו במסגרת הליגה רק לפני ארבעה ימים, שם ניצחה בשיקטאש בקלות, בתוצאה 2:0. לפני כן, ניצחה אנקרגוצ'ו בליגה, בשניים משלושה משחקים. בשיקטאש מנגד, עם רצף של שישה משחקים ללא הפסד, נלחמת על המקום השלישי שיוביל למשחקים בליגה האירופית. על הנייר, הפערים ברורים בין השתיים. בשיקטאש טובה משמעותית מהמארחת היום, אך לרוע מזלה, היא מגיעה למשחק החוץ היום, בסגל חסר מאוד. מלך השערים שלה, סמיח קיליסוי פצוע ויעדר. גם השוער הראשון שלה, מרט גונוק פצוע ולא יטול חלק במשחק. בנוסף אליהם, גם בולוט, רביץ ומסואקו הפצועים, יעדרו. אנקרגוצ'ו מנגד, בסגל מלא למשחק. השתיים נפגשו לא מעט בעבר במסגרת משחקי גביע, אנקרגוצ'ו, לא הצליחה לנצח את בשיקטאש בגביע מאז 1982. בסגל מעט חסר, בשיקטאש לדעתי תתקשה במפגש הראשון, בתקווה שמשחק הגומלין במגרשה הביתי, היא תגיע בסגל מלא יותר. לא שולל כאן תיקו ב-90 דק' בליין גבוה של 2.80.

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות