קפוץ אל תוכן
שלח טופס

1211729507-20x19 סינגל NBA של שמול WIN


שמול שמול

הודעות מומלצות

שמול שמול 500+
20.1k
יחס ההמלצה כולל : 1.85
רמת הביטחון :

לייקרס +7

ביחס 1.85

שידור בספורט 5

אז שוב אני עם הלייקרס למרות שההימור שלי עליהם נפל במשחק הקודם, ואחסוך לכל מי שרוצה כבר מעכשיו! זה לא כי זה מה שאני רוצה כאוהד - זה מה שאני חושב כמהמר ספורט. נקווה לתפוס את זה בהמשך לקליפרס שלקחתי אחרי שחולון הפסידה.

אז מה היה במשחק הראשון ? בעיקר שקר/בלוף אחד גדול בטח בהפרש שהמשחק הסתיים (11) וכי למה ? כי רבע אחד טוב של דנבר לצד רבע נוראי של הלייקרס (18 נק') ניצח את המשחק למלון וחניכיו, ומי שיגיד לי שזה יכול לקרות שוב אני אסכים איתו מצד אחד ומצד שני אסביר לו שבאותה המידה זה גם יכול לא לקרות. ואסביר ככה למה בכמה נקודות פשוטות מאוד :

- ריבס וראסל. סיימו עם 13 נק' כל אחד אבל עם משחק גרוע של שתיהם ואחוזים לא דומים למה שהם מסוגלים עם לא מעט איבודים וניהול משחק רע. ובלי זה או יותר נכון בלי שתיהם ספציפית אין סיכוי ללייקרס להוציא משהו בסדרה הזו.

- אני מניח בצד את העניין שהמשחק נגמר ב-11 הפרש ואלמלא החטאות מתחת לסל בהתקפה האחרונה או זו שלפניה של LA, הלייקרס בליין של ה-7 נק' שהיה גם במשחק הקודם בווינר. אני באמת חושב שאפשר להוציא יותר מול דנבר בטח ובטח ועוד בטח שזה לא הפערים בין הקבוצות.

- אי אפשר להשאיר את הקלעים של דנבר כל כך פנויים מחוץ לקשת. ואין קשר לעייפות כי היו טעויות בסחמות ההגנתיות. דנבר קלעה פעמיים 25 נק' - ברבע הראשון וברבע הרביעי ופעמיים 32 נק' - כאמור ברבע השני והשלישי. הבעיה הייתה הדרך! ובטח הנקודות הקלות כי אם את הצבע הלייקרס סגרו בצורה טובה מחוץ לקשת היו מבטים פנויים.

- הספסל של הלייקרס למול זה של דנבר. (שגם ככה הספסל של הנאגטס לא חגיגה כמו שציינתי בפרסום הקודם) 29 נק' מול 11 נק' כאלו של הלייקרס !!! שאצל הלייקרס 3 שחקני ספסל - וינסנט,הייז ודינווידי 0 נקודות כל אחד. לאיפה נגיע.

- הויתור של לברון על המשחק הראשון. מי שראה את כל המשחק ולא תקציר של כמה דקות ראה באחד מהרגעים שהעדשה תפסה את לברון מיואש על הספסל ברבע השלישי עם מבט שבור. שם ידעתי שהלייקרס הפסידו. אני חושב שהוא יותר ממני יודע שבלי הדברים שמניתי פה למעלה אין להם סיכוי. אולי לוחמה פסיכולוגית לקראת המפגש הלילה (כי כל משחק הוא משחק בפני עצמו), אולי הוא באמת לא מאמין. אבל אני צוחק מזה כי הוא האחרון שיוותר.

לסיכום שלי,

הלייקרס יבואו קצת יותר מחודדים ומפוקסים למפגש הלילה שאני באמת לא רואה עוד מופע מביש של הספסל עם דגש את ריבס וראסל ואני כולי בציפייה שזה יספיק הן לליין והן לניצחון הירואי לפני שעוברים ל-LA.

חג פסח כשר ושמח לכל הקהילה היקרה שלנו 🤍

יהי רצון שבזכות החג יחזרו אלינו כל החטופים בריאים ושלמים ב"ה המלך 🙌🙏

  • מסכים 1
קישור להערה
  • תגובות 26
  • Created
  • תגובה אחרונה

Top Posters In This Topic

  • שמול שמול

    7

  • קווקזי81

    2

  • Eden26

    2

  • ilanchelly

    2

GiladonB 500+
5.7k
לפני 2 דקות, קווקזי81 אמר:

אפשרי בהחלט שלייקרס הפעם תחזיק תליין

 

בהצלחה אח יקר

פליפה חג שמח אח

קישור להערה
Djoker1 500+
3.9k

הלוואי שאתה צודק והלייקרס ינצחו אבל שוב הלייקרס לדעתי לא ברמה שלהם דנבר ברבע 1 טוב גמרו את המשחק אין להם תשובות בהגנה ובטח לא ליוקיץ ואני לא רואה אותם עומדים בקצב של דנבר אני פסימי ולדעתי ייגמר שוב דו ספרתי.. בהצלחה אחי

קישור להערה
Z3R0 500+
2.8k

לא יודע, הלייקרס ניצחו רבע אחד במשחק, זה הספיק להם כמעט לעמוד בליין

אבל מרגיש שהם לא יכולים להחזיק משחק שלם מול דנבר 

 

בהצלחה

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות