קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי יום שני - 22.4.24 WIN


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

סביליה - מאיורקה - 1 (יחס 1.80)

סביליה באחת העונות החלשות שלה, מדורגת במקום ה-14 בטבלה, רחוקה 9 נק' מהקו האדום, כשנותרו לה עוד שבעה משחקים לשחק. מאיורקה מנגד, במקום ה-16 בטבלהל, מסובכת קצת יותר, כשהיא רחוקה 6 נק' מהקו האדום. סביליה מגיעה למשחק היום עם מעט סימני התאוששות, כשהיא ניצחה בשני המחזורים האחרונים בחוץ, גם את חטאפה וגם את לאס פלמאס, עם הפסד בודד במהלך חמשת המשחקים האחרונים שלה. מאיורקה מנגד, הפסידה במחזור האחרון בבית לריאל מדריד, אחרי שהפסידה את הגביע בפנדלים לבילבאו. היא ניצחה אגב פעם אחת במהלך חמשת המשחקים האחרונים שלה ופעמיים בלבד, בתשעת המשחקים האחרונים. סביליה היום ללא סלאס המוצהב וללא פדרוסה וסאו הפצועים. מאיורקה מנגד, בסגל מלא למשחק היום. בסיבוב הראשון, 1:0 למאיורקה בבית, אחרי רצף ניצחונות של סביליה מולה קודם לכן. סביליה אמנם בעונה פחות טובה, אבל למשחק היום היא מגיעה בכושר טוב מזה של מאיורקה ולדעתי, הנקודות ישארו היום בבית. סביליה תנצח כאן, תבטיח הישארות בליגה ובליין של 1.80, אני אסמן כאן 1.

מידלסברו - לידס - 2 (יחס 1.65)

מידלסברו ולידס יפגשו היום, כשלשתיהן יש עוד שלושה משחקים עד סיום העונה הסדירה. מידלסברו במקום התשיעי, עם 63 נק', רחוקה 9 נק' ממקום שמוביל למשחקי הפליאוף, כשהסיכויים שלה להגיע לשם, דיי אפסיים. לידס מנגד, שלישית בטבלה, רחוקה 2 נק' מאיפסוויץ השניה ו-4 נק' מלסטר המוליכה. בסיום העונה הסדירה, שתי הקבוצות הראשונות מעפילות ישירות לפרמייר ליג, כך שללידס יש המון על מה לשחק היום. מידלסברו מגיעה למשחק היום אחרי שתצי תוצאות תיקו ושני ניצחונות, ללא הפסד במהלך תשעה משחקים רצופים. לידס מנגד, הפסידה פעמיים בשלושת המחזורים האחרונים מול קובנטרי בחוץ ומול בלקבורן בבית. היא כבר מזמן יכלה להיות בפסגת הטבלה ולהבטיח עליה. היא ניצחה פעם אחת במהלך חמשת המשחקים האחרונים שלה ופעם אחת בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה. הבעיה של מידלסברו למשחק היום, זה הסגל המאוד חסר שלה. סגן מלך השערים, מרכוס פורס פצוע ולא ישחקו ואיתו גם פרי, מקגרי, קובורן, האקניי, מקנייר ולניחן הפצועים. לידס מנגד, בסגל כמעט מלא, למעל סטרוייק הפצוע. בסיבוב הראשון, 3:2 ללידס, שניצחה אגב את מידלסברו בשלושה מפגשים רצופים בינהן. קל לא יהיה לה היום, כמו שהיחס במועצה נותן, אבל עדיין, בסגל החסר של מידלסברו, אני מאמין שיהיה לה מאוד קשה מול לידס, שחייבת נקודות בקרב על עליה לפרמייר ליג. אני אסמן כאן 2, בליין של 1.65.

רומא - בולוניה - X (יחס 2.80)

רומא חמישית בטבלת הליגה באיטליה עם 31 משחקים ו-55 נק', תארח היום את בולוניה, הרביעית, לה 32 משחקים ו-59 נק'. רומא בכושר טוב, אחרי שלושה ניצחונות רצופים, כולל פעמיים על מילאן ברבע גמר הליגה האירופית. במסגרת הליגה, היא אחרי חמישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. בלוניה מנגד, אחרי שתי תוצאות תיקו מול פרוסינונה ומול מונזה, אחרי שני ניצחונות רצופים, עם הפסד בודד במהלך 12 המשחקים האחרונים שלה, מול אינטר. אגב, ההפסד היחיד של רומא במהלך 11 המשחקים האחרונים שלה, היה גם הוא, מול אינטר. רומא היום ללא לוקאקו, מלך השערים שלה. גם אנדיקה הפצוע, לא ישחק. בולוניה מנגד, ללא לואיס פרגוסון, סגן מלך השערים שלה, גם אודגארד הפצוע, יעדר. בסיבוב הראשון, 2:0 לבולוניה, כשהיא לא הצליחה לנצח את רומא באולימפיקו, בשלושת הביקורים האחרונים אצלה. על הנייר, רומא טובה יותר מבולוניה, אבל כשהשתיים נלחמות על מקום בליגת האלופות, קשה לי לראות את בולוניה מפסידה כאן, כשגם היא בכושר טוב. תוצאת תיקו במשחק, בליין של 2.80, נראה כמו הימור לא רע.

מילאן - אינטר - 2 (יחס 1.80)

האליפות באיטליה תהיה של אינטר, אין כאן שום שאלה. היא בפסגה, ביתרון של 14 נק' מעל מילאן, השניה בטבלה, כשנותרו עוד שישה מחזורים לסיום העונה. אינטר זקוקה לניצחון היום, בכדי להבטיח אליפות כבר היום. מילאן, שכביכול מארחת את המשחק היום, מגיעה למשחק היום אחרי הפסד כפול לרומא בליגה האירופית ובין לבין, תיקו 3:3 משוגע בליגה מול ססואולו. אינטר מנגד, אחרי תיקו 2:2 מול קליארי, אחרי שני ניצחונות רצופים, כשלפני כן, גם היא הודחה מאירופה, כשהפסידה בפנדלים לאתלטיקו מדריד. מילאן היום ללא מאליק תיאוו המוצהב וללא קיאר וקלולו הפצועים. אינטר מנגד, ללא קוואדראדו שבכל מקרה פצוע כבר תקופה. בסיבוב הראשון, 5:1 אדיר לאינטר, שניצחה את מילאן בכל אחד מחמשת המפגשים האחרונים בין השתיים, כשיחס השערים רק במפגשים האלו, עומד על 12-1 לאינטר ! אין כמו לקחת אליפות על הראש של היריבה העירונית, אני אלך כאן עם ניצחון של אינטר, בליין של 1.80

  • תודה 1
קישור להערה
Slider 500+
6k

סביליה - מאיורקה - 1 (יחס 1.80)✔️
מידלסברו - לידס - 2 (יחס 1.65)✔️
רומא - בולוניה - X (יחס 2.80)✖️
מילאן - אינטר - 2 (יחס 1.80)✔️

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות