קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי יום ראשון - 21.4.24 WIN


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

הפועל פתח תקווה - בית'ר ירושלים - 2 (יחס 1.85)

לאחר תוצאות השבת בפליאוף התחתון של ליגת העל, המצב בתחתית נהיה סבוך מאוד, כשהפועל פתח תקווה אחרונה עם 21 נק', אשדוד שתשחק היום מול חדרה, עם 26 נק' במקום הלפני אחרון והפועל ת'א שישית כרגע, אחרי שהפסידה אמש למכבי פתח תקווה. בית'ר ירושלים שתתארח היום אצל הפועל פתח תקווה, רחוקה 2 נק' מהקו האדום ועלולה למצוא את עצמה במקום השישי בפליאוף התחתון אם תפסיד היום ואשדוד תנצח, כשניצחון שלה, יגדול את הפער מהקו האדום ל-4 נק' לפחות, אם אשדוד לא תפסיד. פתח תקווה מגיעה למשחק היום כשהיא עם רצף של שישה משחקים ללא ניצחון, בארבעה מהם היא סיימה בתיקו. היא השיגה ניצחון בודד במהלך 12 המשחקים האחרונים שלה. ירושלים מנגד, מגיעה למשחק היום אחרי שהפסידה בטדי, 1:0 לחדרה, דווקא אחרי שני משחקים מצוינים שלה בחוץ, במהלכם היא הביסה גם את מכבי פתח תקווה וגם את נתניה, 3:0. בסיבוב הראשון העונה, ניצחה פתח תקווה 1:0 ובסיבוב השני בטדי, הן נפרדו בתיקו 2:2 כשבית'ר איבדה יתרון בן שני שערים וספגה בדקה ה-90. על הנייר, ירושלים טובה יותר מפתח תקווה, שצפויה לרדת ליגה בתום העונה הזו. בית'ר ממש לא רוצה להיצמד לקו האדום ולהפועל ת'א ולאשדוד ולמרות שזה משחק חוץ לא קל, אני מאמין שירושלים תחזור מהמגרש בפתח תקווה עם כל הקופה. 1.85 עליה.

ריאל מדריד - ברצלונה - 1 (יחס 1.75)

שבעה מחזורים לסיום העונה, פער של 8 נק' בין ריאל מדריד לברצלונה והיום יש לבארסה הזדמנות אולי אחרונה לצמצם קצת את הפער מריאל ולעשות את סיום העונה לקצת יותר דרמטית. ריאל מגיעה למשחק היום באופוריה, אחרי שהעפילה לחצי גמר ליגת האלופות, כשהדיחה בפנדלים את מנצ' סיטי. היא לא הפסידה כבר 38 משחקים רצופים ! ברצלונה מנגד, חטפה תבוסה משפילה בליגת האלופות השבוע ואחרי שניצחה את פ.ס.ז 3:2 בצרפת, היא הובסה לה בקאמפ נואו 4:1 ! ההפסד הזה הגיע אחרי רצף של שישה ניצחונות ו-13 משחקים ללא הפסד. ריאל תשחק היום ללא אלאבה הפצוע, כשברצלונה תשחק ללא באלדה וגאבי הפצועים. בסיבוב הראשון, 2:1 לריאל מדריד בקאמפ נואו, כשהשתיים נפגשו גם בסופר קאפ העונה הזו, למשחק בו הביסה ריאל מדריד בקלות, 4:1 את ברצלונה. אין ספק שהעונה הזו היא של ריאל מדריד, שלדעתי תניף את הגביע בתום העונה, בתקווה שלה, להניף גם את ליגת האלופות. לגבי הקלאסיקו, אני מאמין שבברנבאו, ריאל תנצח את ברצלונה ותגדיל את הפער ל-11 נק'. 

אסטון וילה - בורנמות' - 1 (יחס 1.70)

הליגה האנגלית קרובה לסיום ואסטון וילה שמדורגת במקום הרביעי, מנסה להבטיח את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה. היא תארח היום את בורנמות שבמקום ה-13 בטבלה, כשזו רחוקה מהקו האדום וממקום שמוביל לאירופה. וילה מגיעה למשחק היום אחרי שהפסידה בחמישי האחרון בליגה האירופית מול ליל הצרפתית, אך העפילה לחצי הגמר בפנדלים. לפני כן, ניצחונות על ליל בבית ועל ארסנל בליגה. בורנמות מנגד, אחרי תיקו מול מנצ' יונייטד והפסד מול לוטון בחוץ, אחרי רצף של שלושה ניצחונות. וילה היום בסגל חסר מאוד, כשסגן מלך השערים שלה, לואיז, מוצהב. גם זאניולו, מורנו, קמארה וראמזי הפצועים, יעדרו. בורנמות מנגד, ללא מלך הבישולים שלה, מרקוס טאברנייר וללא סינסטרה הפצועים. בסיבוב הראשון, תיקו 2:2 בין השתיים במגרשה של בורנמות, שניצחה לפני כן את וילה בארבעה מחמישה מפגשים. למרות זאת ולמרות הסגל המעט חסר של אסטון וילה, אני אלך כאן עם ניצחון שלה. בבית, בקרב שיכול לקרב אותה מאוד לליגת האלופות בעונה הבאה, אני מאמין שהיא תעשה את המוטל עליה. 

מונזה - אטאלנטה - 2 (יחס 1.75)

מונזה במקום ה-11 בטבלת הליגה באיטליה, רחוקה מאוד מהקו האדום, כשלסיום העונה נותרו עוד שישה משחקים. אטאלנטה מנגד, שביעית, נלחמת על מקום שמוביל לאירופה בתום העונה, כשהיא ביתרון של שמונה נק' מעל מונזה. המארחת מגיעה למשחק היום אחרי תיקו בבולוניה, אחרי שני הפסדים רצופים מול טורינו ומול נאפולי. אטאלנטה מנגד, אחרי הפסד ביתי מול ליברפול בליגה האירופי, כשהיא ממשיכה לחצי הגמר מול מארסיי, אחרי שניצחה בקלות במשחק הראשון. עדיין, אטאלנטה בתקופה נוראית מבחינתה, עם ניצחון בודד במהלך חמשת המשחקים האחרונים שלה, כשבמסגרת הליגה, היא ניצחה פעם אחת בשבעה משחקים. מונזה תחסר למשחק היום את אקפרו המוצהב ואת סגן מלך השערים שלה, דני מוטה הפצוע. אטאלנטה מנגד, בסגל מלא למשחק היום, למעט סאלביני הפצוע. בסיבוב הראשון, הביסה אטאלנטה בקלות, 3:0 את מונזה בבית, כשבעונה שעברה, 2:0 בחוץ ו-5:2 בבית לאטאלנטה. לאטאלנטה יש הרבה יותר על מה לשחק היום ולמרות שהיא במומנטום לא טוב, אני עדיין חושב שהיא תיתן היום את כולה. ליין של 1.75 עליה. 

דורטמונד - לברקוזן - 1 (יחס 2.35)

חמישה משחקים לסיום העונה מבחינת השתיים ולדורטמונד המארחת, יש הרבה על מה לשחק. היא חמישית בטבלה, רודפת אחרי לייפציג הרביעית, בקרב על מקום בליגת האלופות. לברקוזן שתתארח אצלה היום, הבטיחה את האליפות שלה במחזור האחרון בפער גדול מעל ביירן מינכן. דורטמונד מגיעה למשחק היום אחרי 4:2 ענק על אתלטיקו מדריד באלופות והעפלה לחצי הגמר לצמד מפגשים מול פ.ס.ז לפני כן, 2:1 בחוץ מול מינשנגדבך. לברקוזן מנגד, אחרי תיקו מול ווסטהאם באירופה, בדרך לחצי הגמר מול רומא בעוד שבועיים. דורטמונד היום ללא אדיימי המושעה וללא מאלן, מלך השערים שלה הפצוע. גם בנסאבייני והלר הפצועים, לא ישחקו. לברקוזן מנגד, ללא אדלי המוצהב וללא הלוצק ואיגלסיאס הפצועים. בסיבוב הראשון, תיקו 1:1 בין השתיים, כשבעונה שעברה, 1:0 ו-2:0 לדורטמונד, שלדעתי, תנצח גם היום. ירידת מתח גדולה תהיה ללברקוזן במשחקים שנותרו לה בליגה ולדורטמונד שיש לה הרבה על מה לשחק היום, יהיה קרב בו היא תיקח בסיום שלוש נקודות. 2.35 עליה.

קישור להערה
Slider 500+
6k

הפועל פתח תקווה - בית'ר ירושלים - 2 (יחס 1.85)✔️
ריאל מדריד - ברצלונה - 1 (יחס 1.75)✔️
אסטון וילה - בורנמות' - 1 (יחס 1.70)✔️
מונזה - אטאלנטה - 2 (יחס 1.75)✔️
דורטמונד - לברקוזן - 1 (יחס 2.35)✖️

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות