קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG דאבל אלופות ליום רביעי - 17.4.24


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

מנצ' סיטי - ריאל מדריד - 1 (יחס 1.65)

משחק משוגע היה לנו בשבוע שעבר בין ריאל לסיטי, שהסתיים בתוצאת תיקו 3:3 בספרד, אז הובילה סיטי 1:0, ריאל הפכה ל-2:1, נקלעה שוב לפיגור 3:2 והצליחה להשוות בסיום ל-3:3. השתיים ישחקו היום באנגליה, מגרש בו ריאל צפויה להתקשות אפילו יותר. סיטי מגיעה למשחק היום מוכנה מתמיד, אחרי 5:1 מרשים בליגה מול לוטון, כשריאל ניצחה בקושי את מאיורקה, במחזור הליגה האחרון שלה. בזמן שסיטי בסגל הכי חזק שלה למשחק היו, ריאל תחסר את צ'ומאני המוצהב ואת אלאבה הפצוע. ריאל לא ניצחה את מנצ' סיטי בשמונה השנים האחרונות. השתיים קיימו במהלך השנים הללו שמונה מפגשים, במהלכם ניצחה סיטי במישה משחקים. הביקור האחרון של ריאל במגרשה של סיטי, היה לפני שנה בדיוק והסתיים במפלה של 4:0. לא בטוח שנראה תוצאה חד צדדית שכזו היום, אבל אין לי ספק שסיטי פייבוריטית לנצח כאן. ליין של 1.65 על מנצ' סיטי, במשחק בו יובקעו לדעתי שערים משני הכיוונים. לא סתם הליין על אובר 2.5 ממש נמוך כאן. 

ביירן מינכן - ארסנל - 1 (יחס 2.10)
תוצאת תיקו במחצית (יחס 2.05)

אפילו שביירן במקום השני בגרמניה, מדובר באחת העונות החלשות שלה. היא בפער של 16 נק' מלברקוזן האלופה החדשה, בעונה בה היא איבדה לא מעט נקודות, בבית ובחוץ. עדיין, ביירן מינכן התעלתה מעל עצמה במפגש הראשון מול ארסנל באמירויות באנגליה והצליחה להוציא תיקו 2:2, במשחק בו היא שלטה, הובילה 2:1 אחרי שנקלעה לפיגור ובסיום, ספגה שער שוויון. במחזור הליגה האחרון, ניצחה ביירן מינכן 2:0 בבית את קלן, בזמן שארסנל, איבדה נקודות יקרות מאוד בליגה, בהפסד 2:0 לאסטון וילה, הפסד שהוריד אותה למקום השני בטבלה ואולי בגללו, היא לא תיקח אליפות העונה. ביירן מינכן ללא אלפונסו דיוויס המוצהב וללא קומאן וגנאברי הפצועים. ארסנל מנגד, בסגל מלא למשחק היום. הניצחון האחרון של ארסנל במגרשה של ביירן, היה לפני 11 שנים, אז היא גברה עליה 2:0 בשמינית הגמר, אחרי שהובסה בבית 3:1. על הנייר, ארסנל עושה עונה טובה יותר מביירן מינכן, אבל ארסנל רגילה לפשל במעמדים שכאלו ועד כמה שהיא בעונה טובה יחסית, לדעתי העונה האירופית שלה, תגיע היום לקיצה. 2.10 על ביירן מינכן, במשחק שלדעתי יוכרע במחצית השניה. תיקו בהפסגה, בליין של 2.05.

קישור להערה
MAARCIANO 0-500
5

זה קצת להיות משוגע מי שהולך נגד ריאל, לדעתי ריאל לא מפסידה

קישור להערה
Nemis 500+
564

נראה לי כמו עוד תיקו בסיטי ריאל באחלה יחס. באיירן שם כל תוצאה אפשרית אבל יתרון הביתיות והניסיון עם הגרמנים.

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות