קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG דאבל אלופות - המלצות ליום שלישי - 16.4.24


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

ברצלונה - פ.ס.ז - X (יחס 3.60)

משחק מצוין היה לנו בשבוע שעבר בפריס, כשברצלונה הובילה 1:0, פ.ס.ז הפכה ל-2:1 ובארסה כבשה פעמיים נוספות וניצחה 3:2 בצרפת. יש לה מקדמה מצוינת לקראת משחק הגומלין היום, כשהיא מגיעה למשחק היום גם אחרי ניצחון בליגה, 1:0 על קאדיס, כשהיא עם רצף של שישה ניצחונות ו-13 משחקים רצופים ללא הפסד. פ.ס.ז מנגד, חייבת להשיג ניצחון היום, בכדי לכפות הארכה או להעפיל לחצי הגמר, כשתיקו כאן ידיח אותה. בארסה היום ללא כריסטנסן ורוברטון המוצהבים. פ.ס.ז מנגד, בסגל מלא למשחק. ברצלונה עם הגנה מצוינת, בהחלט יכולה להתמודד גם היום, עם ההתקפות של פריס, כשהם מקווים מאוד שגם היום, מבאפה יהיה חלש כמו בשבוע שעבר. בארסה לדעתי תעשה את המוטל עליה ולא תפסיד כאן. 3.60 על תוצאת תיקו, שתספיק לספרדים. 

דורטמונד - א. מדריד - 1 (יחס 2.15)

המשחק הראשון בספרד, הסתיים בניצחון של אתלטיקו מדריד, בתוצאה 2:1, כשהשער של האלר משאיר את הגרמנים עם לא מעט תקוות, לקראת משחק הגומלין היום. דורטמונד מגיעה למשחק היום אחרי ניצחון 2:1 בחוץ מול מינשנגלדבך, כשהיא במקום החמישי בליגה הגרמנית. אתלטיקו מנגד, אחרי 31 משחקים, במקום הרביעי בטבלה, כשלמשחק היום היא מגיעה אחרי ניצחון 3:1 על ג'ירונה, כשאתלטיקו, עד כמה שהיא טובה לאחרונה, יש לה בעיה רצינית בהגנה. אתלטיקו ספגה שערים בכל אחד מעשרת המשחקים האחרונים שלה. דורטמונד תחסר למשחק היום את גיטנס ואת בנסאבייני הפצועים. אתלטיקו מנגד, ללא לינו המוצהב וללא דפאיי הפצוע. צפוי להיות משחק מרתק במיוחד, שבסיומו, אני אהמר שדורטמונד תשמור על הביתיות שלה, תנצח את המשחק הזה ואולי תכפה כאן הארכה. 2.15 על הגרמנים.

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות