קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG טריפל המלצות למשחקי יום שני - 15.4


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

הפועל ב'ש - מכבי ת'א - 2 (יחס 1.90)

חמישה מחזורים לסיום העונה, הפער בין מכבי ת'א הראשונה, למכבי חיפה השניה, ירד לשבע נקודות, אחרי הניצחון של מכבי חיפה השבוע. מכבי ת'א תצא למשחק חוץ בטרנר, מול הפועל ב'ש, שמדורגת במקום השלישי בטבלה, כשזו מנסה לרדוף את המקום השני, כשהיא רחוקה שש נקודות ממנו. ב'ש מגיעה למשחק היום אחרי שהפסידה לבני ריינה, 1:0 בחוץ, אחרי שלושה ניצחונות רצופים. מכבי ת'א מנגד, אחרי שני משחקים פחות טובים שלה, במהלכם היא הפסידה ברבע גמר גביע המדינה, 4:2 למכבי פתח תקווה בהארכה ולהאחר מכן, תיקו 1:1 מול מכבי חיפה. בסך הכול, מכבי ת'א עם רצף של 12 משחקים ללא הפסד ועם שלושה ניצחונות, בארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה. במהלכם העונה הסדירה, פעמיים 1:0 למכבי ת'א, גם בבית וגם בחוץ, כשבגביע הטוטו בפתיחת העונה, הביסה מכבי ת'א 6:1 את ב'ש. היא תסתפק גם היום בניצחון דחוק שיקרב אותה עוד יותר לאליפות. ליין של 1.90 על מכבי ת'א, שלדעתי אחרי שני משחקים לא טובים, תחזור לנצח.

צ'לסי - אברטון - 1 (יחס 1.60)

צ'לסי במקום התשיעי בטבלה, תארח היום את אברטון, שבמקום ה-16, כשזו נלחמת נגד הירידה, כשהיא רחוקה רק 2 נק' מהקו האדום, חמישה מחזורים לסיום העונה. צ'לסי מגיעה למשחק היום אחרי תיקו 2:2 מול שפילד בחוץ, כשהיא ספגה שער בתוספת הזמן. לפני כן, 4:3 במשחק משוגע מול מנצ' יונייטד ועוד תיקו 2:2 מול ברנלי. בסך הכול, צ'לסי עם רצף של 11 משחקים ללא הפסד, עם ארבעה ניצחונת בחמשת משחקי הבית האחרונים שלה. אברטון מנגד, אחרי 1:0 על ברנלי החלשה בבית, אחרי תיקו ושלושה הפסדים רצופים. אברטון ניצחה פעם אחת במהלך 11 המשחקים האחרונים שלה וכשהיא מגיעה למשחק היום עם סגל מעט חסר, קשה לי לראות אותה לא מפסידה שוב. 1.60 על צ'לסי.

אוסאסונה - ולנסיה - 2 (יחס 3.35)
אוסאסונה - ולנסיה (1+) - 2 (יחס 1.50)

אוסאסונה במקום ה-11 בטבלה, רחוקה מהקו האדום, תארח היום את ולנסיה, שבמקום השמיני, כשזו עוד נלחמת על מקום שיוביל לאירופה בתום העונה. אוסאסונה אחרי 3:0 מרשים על אלמריה בחוץ, אחרי שני הפסדים רצופים לריאל מדריד ולג'ירונה. ולנסיה מנגד, אחרי ניצחון בגרנאדה, עם הפסד בודד במהלך ששת המשחקים האחרונים שלה, כשהיא הפסידה בשלושה מארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה. אוסאסונה עם שמונה משחקי בית ללא תיקו, במהלכם היא ניצחה בחמישה משחקים והפסידה בשלושה. שתי הקבוצות מגיעות עם סגלים קצת חסרים למשחק היום. בסיבוב הראשון, 2:1 לאוסאסונה במגרשה של ולנסיה, אחרי שלושה ניצחונות בארבעה מפגשים של ולנסיה. יהיה משחק מאוד צמוד אבל לדעתי ולנסיה, שזקוקה יותר לנקודות היום, תדע להתעלות מעל עצמה ולנצח את המשחק. ליין גבוה של 3.35 ו-1.50 עליה בפלוס.

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות