קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי יום ראשון - 14.4.24


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

א. בילבאו - ויאריאל - 1 (יחס 1.65)

שמונה מחזורים לסיום העונה, בילבאו במקום החמישי בטבלה, נלחמת על מקום שיוביל לליגת האלופות. תארח היום את ויאריאל, שבמקום ה-11 בטבלה, רחוקה מאוד ממקום שיוביל לאירופה בתום העונה. בילבאו אחרי ניצחון בפנדלים על מאיורקה, בגמר גביע המלך הספרדי, זאת אחרי שהפסידה לריאל מדריד בליגה, הפסדה היחיד במהלך ששת המשחקים האחרונים שלה, לצד ארבעה ניצחונות. ויאריאל מנגד, אחרי הפסד לאתלטיקו מדריד, אחרי שלושה ניצחונות רצופים, שניים בליגה ואחד בגביע. בילבאו תחסר למשחק היום את רואיז המוצהב, מלבדו הקבוצה בסגל מלא. ויאריאל מנגד, ללא טראטס, קוקלין ופינו הפצועים. גם באיי, פויט וסוארז בספק למשחק. בסיבוב הראשון, 3:2 לבילבאו, שניצחה בעונה שעברה את ויאריאל בבית, 1:0, זאת לפני שהובסה במגרשה של ויאריאל 5:1. בילבאו העונה נראית טוב, היא במומנטום טוב אחרי הניצחון בגביע. לדעתי היא תשאיר את הנקודות אצלה, במלחמה על ליגת האלופות. 1.65 עליה.

ווסטהאם - פולהאם - X (יחס 3.25)

ווסטהאם במקום השמיני בטבלה, תארח היום את פולהאם, שבמקום ה-13. ווסטהאם רחוקה 12 נק' ממקום שמוביל לאירופה, כשפולהאם דיי רחוקה מהתחתית, כשליגה בישורת האחרונה שלה. ווסטאם מגיעה למשחק היום אחרי שהפסידה ללברקוזן הגרמנית 2:0 בשביע שעבר. היא תפגוש אותה כבר בחמישי הקרוב למשחק הגומלין, כשלבנתיים, פולהאם תקועה לה באמצע. האורחת מנגד, אחרי שני הפסדים רצופים וניצחון בודד במהלך חמשת המשחקים האחרונים שלה. ווסטהאם תחסר היום את אחד השחקנים החשובים שלה, ג'ארוד באוון, מלך שערי הקבוצה. גם קלווין פיליפס הפצוע, יעדר. פולהאם מנגד, בסגל מלא למשחק היום. בסיבוב הראשון, 5:0 מרשים לפולהאם, ניצחונה היחיד על ווסטהאם, במהלך עשרת המפגשים האחרונים בינהן. כשהיא מלך שערים חסר ומשחק קריטי ביום חמישי, לא בטוח עד כמה היא תתאמץ היום. הימור על פולהאם בפלוס, בליין קצת נמוך של 1.45, נראה כמו הימור טוב לדאבל. אני אלך כאן על תוצאת תיקו בין השתיים, בליין של 3.25.

אודינזה - רומא - 2 (יחס 2.05)

אודינזה במקום ה-15 בטבלה, תארח היום את רומא, שבמקום החמישי. אודיזנה רחוקה רק 2 נק' מהקו האדום, כשהיא אחרי שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים שלה. רומא מנגד, במלחמה על מקום שמוביל לאלופות בעונה שעברה, מגיעה למשחק אחרי שניצחה בדרבי איטלקי את מילאן, בליגה האירופית, כשהיא תפגוש אותה שוב השבוע, באולימפיקו. רומא בכושר טוב, עם שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים שלה, עם הפסד בודד במהלך 12 המשחקים האחרונים שלה. רומא תחסר למשחק היום, את תובן, סגן מלך השערים שלה. גם לובריץ הפצוע יעדר. רומא מנגד, ללא אזמון הפצוע, כשמלבדו, הקבוצה בסגל מלא, מוכנה גם למשחק היום. בסיבוב הראשון, 3:1 לרומא, שניצחה את אודינזה בחמישה משבעת המפגשים האחרונים בין השתיים, כשהיא לא הצליחה לנצח את אודינזה בשני הביקורים האחרונים אצלה. רומא פייבוריטית למשחק היום, לדעתי היא תעשה את העבודה שלה. קל לא יהיה לה, אבל בליין של 2.05, שווה ללכת כאן איתם.

ליון - ברסט - 1 (יחס 2.05)

ליון במקום העשירי בטבלה, תארח היום את ברסט, שעושה עונה מצוינת, כשהיא שניה בטבלה. את האליפות היא לא תיקח, אבל היא בהחלט רוצה לשמור על המקום הנוכחי שלה. ליון מגיעה למשחק היום אחרי שני ניצחונות רצופים וארבעה בחמשת המשחקים האחרונים שלה. היא הפסידה פעם אחת במהלך 12 המשחקים האחרונים שלה. ברסט מנגד, אחרי שני ניצחונות רצופים, עם הפסד בודד במהלך שמונת המשחקים האחרונים שלה. ליון היום ללא קאר המוצהב וללא מנגאלה הפצוע. ברסט מנגד, ללא ללה ומרטין המוצהבים. בסיבוב הראשון, 1:0 לברסט, שלא ניצחה את ליון בחוץ בכל שמונת המשחקים האחרונים אצלה. ברסט מצוינת, ליון במומנטום טוב ולדעתי, היא תכניע את המשחק הזה לטובתה, בבית. 2.05 על המארחת.

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות