קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי השבת - 13.4.24


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.1k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

בית'ר ירושלים - הפועל חדרה - 1 (יחס 1.65)

שישה מחזורים לסיום הפליאוף התחתון, כמעט כל הקבוצות שנמצאון שם, נמצאות בסכנת ירידה. בית'ר ירושלים עם 28 נק', רחוקה רק 3 נק' מאשדוד, שמתחת לקו האדום. היא תארח היום בטדי את חדרה, שמדורגת במקום השלישי בפליאוף התחתון, עם נקודה יותר. ירושלים מגיעה למשחק היום אחרי שני משחקים מושלמים שלה, עם 3:0 בחוץ גם מול מכבי פתח תקווה וגם מול מכבי נתניה. חדרה מנגד, אחרי תיקו מול הפועל פתח תקווה ושני ניצחונות על סכנין ועל נתניה בחוץ. במהלך העוהנ הסדירה, שני ניצחונות של בית'ר, 2:0 בבית ו-3:0 בחוץ. חדרה כרגע פחות טובה מירושלים שמגיעה במומנטום טוב למשחק הזה ולדעתי, היא תשאיר את הנקודות בטדי. 1.65 על בית'ר.

הפועל ת'א - הפועל פתח תקווה - 1 (יחס 2.05)

משחק נוסף היום בפליאוף התחתון, מפגיש את הפועל ת'א, לה הורדו שתי נקודות, אל מול סוגרת הטבלה, הפועל פתח תקווה, לה 20 נק', בפער של שש נק' מהפועל ת'א, שבמידה ותנצח היום, תגדיל את הפער ל-9 נק', פער שיהיה קשה מאוד לפתח תקווה לגשר עליו. ת'א מגיעה למשחק היום עם רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון, במהלכם הקבוצה לא הצליחה לכבוש אף לא שער אחד, מאז הגעתו של יוסי אבוקסיס לקבוצה. פתח תקווה מנגד, גם לא מרשימה לאחרונה. היא הודחה בשבוע שעבר מהגביע להפועל ב'ש, אחרי תיקו בליגה מול חדרה והפסד בטדי להפועל ירושלים, כשהיא לא ניצחה בחמישה משחקים רצופים כשבמסגרת הליגה בלבד, היא עם 11 משחקים ללא ניצחון, מאז הניצחון אי שם בינואר, על נתניה. בסיבוב הראשון, 4:1 להפועל ת'א בבית. בסיבוב השני, תיקו ללא שערים בפתח תקווה. המשחק היום יערך בבלומפילד ובמחינת הפועל ת'א, לא רק שהיא מחפשת את השער הראשון שלה בעידן יוסי אבוקסיס, היא חייבת גם לנצח, בכדי לברוח מהקו האדום. ליין של 2.05 על האדומים, שלדעתי, היום ישכילו לנצח, קבוצה אפילו חלשה מהם. 

א. מדריד - ג'ירונה - 1 (יחס 1.85)

משחק מצמרת הליגה בספרד, מפגיש את א. מדריד הרביעית, לה 58 נק', אל מול ג'ירונה השלישית, לה 65 נק'. המטרה של ג'ירונה עד תום העונה, זה להישאר במקום שיוביל אותה לליגת האלופות. היא רחוקה 8 נק' מהפסגה ושתי נקודות מברצלונה השניה, כשאתלטיקו עם 58 נק', רחוקה 7 נק' מהג'ירונה, כשהיא נלחמת גם מול בילבאו על המקום הרביעי. אתלטיקו מגיעה למשחק היום אחרי שניצחה השבוע באלופות, 2:1 את דורטמונד בבית. היא ניצחה לפני כן בליגה את ויאריאל וכבר השבוע, היא תפגוש שוב את דורטמונד בגרמניה, למשחק הגומלין. ג'ירונה מנגד, עם ראש קצת יותר שקט, מגיעה למשחק היום אחרי 3:2 על בטיס בבית, אחרי שהפסידה בחוץ מול חטאפה, כשהיא מגיעה למשחק היום עם רצף של ארבעה הפסדי חוץ. אתלטיקו תחסר למשחק היום את בריוס המוצהב ואת דפאיי הפצוע. ג'ירונה מנגד, ללא איבן מרטין המוצהב וללא ציגנקוב הפצוע. ג'ירונה תהיה הכנה מושלמת לאתלטיקו לקראת הגומלין מול דורטמונד, מדובר במשחק ממש לא קל היום. אתלטיקו צריך לשים את ליגת האלופות רגע בצד, אם היא רוצה להישאר במקום שלה שמוביל לאלופות. ג'ירונה תאבד לדעתי שלוש נקודות נוספות ותרשום כאן הפסד חוץ חמישי. 1.85 על מדריד.

ברנלי - ברייטון - X (יחס 3.25)

שישה מחזורים לסיום העונה באנגליה, ברנלי במקום ה-19 בטבלה, רחוקה כרגע שש נקודות מהקו האדום. היא תארח היום את ברייטון שבמקום העשירי בטבלה, כשזו רחוקה ממקום שמוביל למשחקים באירופה ורחוקה מאוד גם מתחתית הטבלה. ברנלי מגיעה למשחק היום אחרי שהפסידה באברטון 1:0, כשלפני כן, שלוש תוצאות תיקו וניצחון, אחד יחיד במהלך 15 המשחקים האחרונים שלה. ברייטון מנגד, אחרי שני הפסדים ותיקו, עם ניצחון חוץ בודד, בעשרת משחקיה האחרונים ושניים בלבד, ב-14 האחרונים. ברנלי היום בסגל חסר מאוד, כשהיא ללא מלך הבישולים שלה, אושה המורחק. גם קולאושו, בייר, רמזי ואלדאחיל הפצועים, יעדרו. ברייטון מנגד, בסגל חסר משלה, כשהיא ללא סגן מלך השערים, פרגוסון, גם מיטומה, גילמור, למפטי, מילנר וובסטר הפצועים, יעדרו היום. בסיבוב הראשון, תיקו 1:1 בין השתיים, תוצאה שהשתיים דיי אוהבות במפגשים בינהן. ברייטון לא מרשימה בחוץ, ברנלי חלשה מאוד באופן כללי, חלוקת נקודות כאן, היא תוצאה דיי היגיונית, גם מבחינה סטטיסטית. 3.25 על זה. 

טורינו - יובנטוס - 2 (יחס 1.90)

טורינו מדורגת במקום התשיעי בטבלה, רחוקה שש נק' ממקום שמוביל למשחקים באירופה בתום העונה. היא תארח היום את יובה, שבמקום השלישי, כשזו נלחמת על המקום שלה, שיוביל לאלופות בתום העונה הזו. טורינו הפסידה במחזור האחרון 3:2 באמפולי, אחרי שני ניצחונות רצופים, כשהיא הפסידה פעם אחת במהלך חמשת המשחקים האחרונים שלה. יובה מנגד, אחרי שני ניצחונות רצופים, אחד בליגה ואחד בגביע, עם הפסד בודד משלה, במהלך חמשת המשחקים האחרונים. טורינו תחסר למשחק היום את איליץ, פלגרי ואת גיניטיס הפצועים. יובה מנגד, בסגל כמעט מלא, למעט מיליק הפצוע. בסיבוב הראשון, 2:0 ליובה, שניצחה את טורינו כמעט בכל המפגשים האחרונים בין השתיים. הניצחון האחרון של טורינו על יובה, היה לפני כמעט 10 שנים. ליובה הולך טוב נגד טורינו בשנים האחרונות ולא מן הנמנע, שהיא תנצח אותה גם הפעם. ליין של 1.90 עליה.

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות