קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי יום שישי - 12.4.24


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.1k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

מכבי יפו - הפועל ראשון לציון - 1 (יחס 1.55)

מחזור הסיום של העונה הסדירה בליגה הלאומית, מפגיש את מכבי יפו, שתארח בנס ציונה את ראשון לציון. יפו במקום הרביעי בטבלה, הבטיחה את מקומה בפליאוף העליון, כשראשון לציון במקום ה-13, תשחק בפליאוף התחתון כשהיא עדיין בסכנת ירידה, במרחק של 8 נק' מהקו האדום. יפו מגיעה למשחק היום אחרי שלושה משחקים מאוד חלשים שלה. תיקו 2:2 מול רמת השרון בבית ושני הפסדי חוץ, 4:1 בעכו ו-2:1 מול בני יהודה. ראשון לציון מנגד, אחרי שני ניצחונות בשלושת המשחקים האחרונים שלה, שניהם בבית מול הופעל רמת גן ונוף הגליל, לצד שלושה הפסדים, בחמשת המשחקים האחרונים שלה. במשחקי החוץ שלה העונה, ראשון לציון אחת החלשות. היא הפסידה בכל הארבעה האחרונים ובחמישה מהשישה האחרונים בחוץ. בסיבוב הראשון, 2:0 ליפו בראשון לציון, כשהיא גברה על ראשון לציון בכל שלושת המפגשים האחרונים בינהן והפסידה לה לאחרונה לפני שנתיים. יפו לא במומנטום טוב, אבל לדעתי היא תנצח את המשחק האחרון של העונה הסדירה. ליין של 1.55 עליה.

בטיס - סלטה ויגו - X (יחס 3.30)
בטיס - סלטה ויגו (1+) - 2 (יחס 1.60)

בטיס במקום השמיני בטבלה, תארח היום את סלטה ויגו, שבמקום ה-17 בטבלה, רחוקה 3 נק' מהקו האדום. בטיס בכושר נוראית, אחרי ארבעה הפסדים רצופים, במהלכם היא גם ספגה לא מעט שערים. סלטה מנגד, דווקא במומנטום טוב יותר, כשהיא הפסידה פעם אחת במהלך חמשת המשחקים האחרונים שלה, מול ריאל מדריד, לצד שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. בטיס תחסר למשחק היום את רוקה ואת אבילה הפצועים. סלטה ויגו מנגד, ללא לה טורה, טאפיה ודוטור הפצועים. בסיבוב הראשון, 2:1 לסלטה ויגו, שניצחה את בטיס בכל שלושת המפגשים האחרונים בינהן ובארבעה מהחמישה האחרונים. ההפסד האחרון של המולה, היה לפני שלוש שנים. העונה סלטה חלשה מאוד, אבל דווקא היא מגיעה למשחק היום במומנטום טוב יותר. לא שולל שהיא לא תפסיד כאן. תוצאת תיקו ישירה בליין של 3.30. סלטה בפלוס, בליין של 1.60.

לגאנס - אספניול - 1 (יחס 2.05)

משחק צמרת, אולי משחק העונה בליגה השניה בספרד, בין לגאנס, שבמקום הראשון בטבלה, אל מול אספניול, השניה. לגאנס עם 61 נק', אפסניול רחוקה 4 נק' ממנה, כשגם אייבר, ויאדוליד, אוביידו ועוד לא פחות משש קבוצות, נלחמות על מקום שיוביל בתום העונה הזו לליגה הראשונה. לגאנס מגיעה למשחק היום אחרי שתי תוצאות יקו, מול קרטחאנה ומול הואסקה, אחרי שניצחה בשלושה משחקים רצופים. אספניול מנגד, אחרי 2:1 על אלבסטה בבית, אחרי שתי תוצאות תיקו, כשהיא ללא הפסד במהלך שמונה משחקים רצופים. לגאנס אגב, לא הפסידה בחמישה. לגאנס בסגל מלא היום, למעט מיראמון שנמצא בספק למשחק. אספניול מנגד, בסגל חסר יותר, ללא סגן מלך השערים שלה, חאבי פואדו המוצהב. גם אגואדו מושעה ומלך הבישולים של הקבוצה, אקספוסיטו, פצוע ולא ישחק. בסיבוב הראשון, 1:0 ללגאנס במגרשה של אספניול. תוצאה כזו, בהחלט יכולה לשוב גם היום. לגאנס יכולה להגדיל היום את הפער מהמקום השני לשבע נקודות, מה שיקרב אותה רגל וחצי, לליגה הראשונה. אני אלך כאן איתה. ליין של 2.05 עליה.

אוגסבורג - אוניון ברלין - 1 (יחס 2.05)

שישה מחזורים לסיום העונה בגרמניה, אוגסבורג במקום השביעי בטבלה, עם 36 נק', עוד חולמת על מקום שיוביל למשחקים באירופה בעונה הבאה. ברלין מנגד, עם 29 נק', במקום ה-13 בטבלה, רחוקה שש נק' ממקום שמוביל למשחקי מבחן נגד הירידה. אוגסבורג הפסידה במחזור האחרון 3:1 להופנהיים, אחרי תיקו מול קלן וחמישה ניצחונות רצופים. ברלין מנגד, אחרי הפסד ביתי ללברקוזן, אחרי תיקו מול פרנקפורט וניצחון על ברמן, ניצחונה היחיד במהלך ששת המשחקים האחרונים שלה. אוגסבורג היום ללא רשבצ'אי, דורש וגומני הפצועים. גם ינסן ויגאו בספק למשחק. ברלין מנגד, עם סגל חסר יותר, כשהחיסרון המשמעותי שלה, הוא מלך השערים גוסנס, שמורחק ולא ישחק. גם טוסארט מוצהב ולא ישחק, רוסילון ויורנאוביץ פצועים וגם הם, לא יקחו חלק במשחק. בסיבוב הראשון, תוצאת תיקו בין השתיים. לא שולל גם היום משחק צמוד מאוד, אבל לדעתי החיסורים של ברלין יהיו משמעותיים יותר ואוגסבורג תנצל את הביתיות ותנצח כאן. 2.05 על המארחת.

מץ - לאנס - 2 (יחס 1.65)

הליגה הצרפתית, מגיעה ליישורת האחרונה שלה. מץ במקום ה-17 בטבלה, מתחת לקו האדום, צריכה לא מעט נקודות בכדי להינצל מירידה. לאנס שתתארח אצלה היום, במקום השישי בטבלה, נלחמת על מקום טוב שיוביל לאירופה בעונה הבאה. מץ מגיעה למשחק היום אחרי שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים שלה. היא ניצחה פעם אחת במהלך חמשת המשחקים האחרונים ופעמיים בלבד, במהלך 17 המשחקים האחרונים שלה, בכל המסגרות. לאנס מנגד אחרי תיקו ושני הפסדים, עם שני ניצחונות בלבד, במהלך תשעת המחזורים האחרונים. מץ תחסר למשחק היום את אסורו ואת הרלה הפצועים. לאנס מנגד, ללא סאמד הפצוע. בסיבוב הראשון, 1:0 קטן למץ, שהיתה שמחה מאוד לקחת נקודות גם היום. שתי הקבוצות במומנטום לא טוב, שתיהן רחוקות מאוד מלהרשים. עם זאת, למרות שהיא לא בתקופה טובה, לאנס עדיין מספיק טובה בכדי שתחזור מהמגרש במץ, עם שלוש נקודות. 1.65 עליה.

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות