קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG ליגת האלופות - המלצות ליום רביעי - 10.4.24


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

א. מדריד - בורוסיה דורטמונד - X (יחס 3.30)
א. מדריד - בורוסיה דורטמונד (1+) - 2 (יחס 1.80)

אתלטיקו הספרדית, רביעית בליגה שלה, נלחמת שם על מקום שיוביל אותה לאלופות גם בעונה הבאה. היא תארח היום את המשחק הראשון בספרד ותפגוש את דורטמונד הגרמנית, כשזו חמישית בגרמניה, נלחמת מול לייפציג על המקום הרביעי שיוביל לאלופות בתום העונה. אתלטיקו מגיעה למשחק היום אחרי שניצחה בליגה 2:1 את ויאריאל בחוץ, אחרי שהובסה בבית 3:0 לברצלונה וניצחה בפנדלים, את אינטר בסיבוב הקודם של האלופות. דורטמונד מנגד, אחרי הפסד 1:0 בבית מול שטוטגרט, אחרי רצף של חמישה ניצחונות, במהלכם היא גם הדיחה את איינדהובן בסיבוב הקודם. אתלטיקו היום ללא הרמוסו ודפאיי הפצועים. דורטמונד מנגד, ללא דונייל מאלן, מלך השערים שלה. גם בנסאבייני הפצוע, יעדר היום. השתיים נפגשו לפני שש שנים באלופות, בשלב הבתים, אז ניצחה דורטמונד 4:0 בבית. אתלטיקו ניצחה בסיבוב השני, 2:0. המשחק היום יהיה צמוד יותר לדעתי. דורטמונד בבית, תוכל לנצח את הספרדים, כך שהיא תהיה שמחה לדעתי, מתוצאת תיקו במפגש הראשון היום בספרד. 1.80 על דורטמונד בפלוס, 3.30 על תוצאת תיקו כאן.

פ.ס.ז - ברצלונה - 1 (יחס 1.90)
מעל 2.5 שערים (יחס 1.50)

פ.ס.ז הצרפתית, דוהרת לאליפות נוספת בליגה שלה, ברצלונה מנגד, שניה בליגה הספרדית, רואה את ריאל מדריד בפער של שמונה נקודות מעליה, כשהיא נלחמת כרגע על המקום השני בליגה, מול ג'ירונה המפתיעה. פריס מגיעה למשחק היום אחרי תיקו 1:1 מול קלרמונט, אחרי רצף של ארבעה ניצחונות, כשהיא לא הפסידה ב-27 משחקים רצופים. במשחקי הבית שלה, פ.ס.ז עם 19 משחקים רצופים ללא הפסד, בכל המסגרות. בארסה מנגד, אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, כשהיא לא הפסידה ב-11 משחקים ברצף, מאז שחטפה חמישיה מול ויאריאל בחודש ינואר. פ.ס.ז תחסר למשחק היום את חכימי המוצהב. ברקולה ומוקייל פצועים ולא ישחקו. בארסה מנגד, ללא באלדה וגאבי הפצועים. לפני שלוש שנים, השתיים נפגשו ברבע הגמר, אז הביסה פ.ס.ז את ברצלונה בחוץ 4:1 והן נפרדו בתיקו בצרפת. לפני שבע שנים, היה המפגש המדובר בהיסטוריה בין השתיים, כשפ.ס.ז ניצחה 4:0 בבית והפסידה 6:1 בקאמפ נואו. הלוואי ונראה מפגשים סוערים גם הפעם. ברצלונה בהחלט קבוצה שיכולה לכבוש גם בצרפת, מנגד, פ.ס.ז שלא הפסידה בבית כבר תקופה ארוכה מאוד, לדעתי, לא תפסיד גם הפעם. היא פייבוריטית כאן ולדעתי, היא תצא למשחק הגומלין עם יתרון קליל. 1.90 על פ.ס.ז, 1.50 על אובר 2.5 שערים. 

בירמינגהאם - קרדיף - 1 (יחס 1.65)

בירמינגהאם במקום הלפני אחרון בצ'מפיונשיפ, תארח היום את קרדיף, שמדורגת במקום ה-11. בירמינגהאם נראית רע מאוד, כשהיא מגיעה למשחק היום אחרי הפסד 2:1 בלסטר, עם שבעה הפסדים במהלך תשעת המשחקים האחרונים שלה, במהלכם היא לא ניצחה. קרדיף מנגד, גם לא מרשימה לאחרונה, כשהיא הפסידה בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים שלה ובשלושה מחמשת משחקי החוץ האחרונים. אגב משחקי חוץ, קרדיף לא סיימה בתיקו, ב-13 משחקי חוץ רצופים. בירמינגהאם תחסר למשחק היום את יוטקביץ' ואת רוברטס הפצועים. קרדיף מנגד, ללא השוער הראשון שלה, אלנוויק, כשגם קולווויל, מקגינס וקיוק הפצועים, יעדרו. בסיבוב הראשון, ניצחה בירמינגהאם, 1:0 בחוץ, כשקרדיף ניצחה לפני כן בשלושה משחקים רצופים. אני אלך עם בירמינגהאם, הקבוצה החלשה יותר. בהעדרו של השוער הראשון של קרדיף והסטטיסטיקה שהיא לא מתה על תוצאות תיקו, בירמינגהאם חייבת נקודות, בכדי לנסות ולשרוד נגד הירידה. ניצחון שלה היום, יעלה אותה מעל הקו האדום, כשקרדיף דיי רחוקה מהמקום שמוביל למשחקי פליאוף העליה. 1.65 על בירמינגהאם.

סוונסי - סטוק - 2 (יחס 2.45)

סוונסי וסטוק לא יגיעו לפליאוף העליה, כשהן רחוקות מאוד משם, אבל שתיהן נמצאות עדיין בסכנת ירידה לליגה השלישית. סוונסי במקום ה-15, רחוקה 4 נק' מהקו האדום, סטוק במקום ה-19, רחוקה שלוש נקודות משם. סוונסי אחרי שני הפסדים רצופים, עם ניצחון בודד במהלך ששת המשחקים האחרונים שלה. היא הפסידה במשחק הבית האחרון, אחרי שני ניצחונות ביתיים. סטוק מנגד, אחרי שתי תוצאות תיקו וניצחון, עם הפסד בודד במהלך חמשת המשחקים האחרונים שלה, כשהיא ניצחה בשני משחקי החוץ האחרונים, אחרי רצף של ארבעה הפסדי חוץ. סוונסי תחסר למשחק היום את נאוטון ואת גינלי הפצועים, סטוק מנגד, ללא גוץ' ופירסון הפצועים. גם ריאל ממאי בספק למשחק. בסיבוב הראשון, תיקו 1:1 בין השתיים, כשבעונה שעברה, ניצחה סטוק 3:1 במגרשה של סוונסי, כשהיא לא הפסידה לה בשלוש השנים האחרונות. על הנייר, סטוק טובה יותר מסוונסי, למרות שהיא מדורגת קצת מתחתיה בטבלה. אחרי המשחק הזה, סיכוי לא רע, שהמקומות של השתיים יתהפכו. שווה לנסות כאן ליין גבוה של 2.45 על סטוק בחוץ. 

קישור להערה
Dubi Grizzly 500+
966

תודה על ההשקעה מוטי ! 

מסכים לגמרי באובר 2.5 בפסז'-ברצלונה.

שיהיה בהצלחה :) 

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות