קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG ליגת האלופות - המלצות ליום שלישי - 9.4


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

ריאל מדריד - מנצ' סיטי - X (יחס 3.40)

רבע גמר האלופות, ריאל מדריד תארח היום את מנצ' סיטי למשחק הראשון, כשהיא אחרי שלושה ניצחונות רצופים בליגה, מול סלטה, אוסאסונה ומול בילבאו, כשיא דוהרת לאליפות. סיטי מנגד, שלישית באנגליה, נקודה ארי ארסנל וליברפול שמקדימות אותה. סיטי מגיעה למשחק היום אחרי שלושה ניצחונות במהלך רבעת המשחקים האחרונים שלה. ריאל מגיעה למשחק היום כשהיא עם ריצה מטורפת של 35 משחקים ללא הפסד, מאז שהיא נכנעה לאתלטיקו מדריד. היא לא הפסידה העונה בבית. סיטי מנגד, אחרי 25 משחקים ללא הפסד, כשהיא ניצחה ב-11 מ-12 משחקי החוץ האחרונים שלה. השתיים נפגשו לפני שנה באלופות בחצי הגמר, אז ניצחה סיטי 4:0 בבית אחרי תיקו 1:1 בספרד. אגפרופו תיקו, גם לפני שנתיים, הן נפרדו בתיקו במדריד, שלא הצליחה לנצח את סיטי בשמונה מפגשים רצופים בין השתיים. סיטי פייבוריטית במועצה מבחינת יחסים, היא בטוח פייבוריטית במשחק הבית שלה. לגבי המשחק הזה, ריאל לדעתי תחלץ כאן תיקו, שיקשה עליה מאוד לתקן באנגליה. ליין של 3.40 על תוצאת תיקו כאן.

ארסנל - ביירן מינכן - 1 (יחס 1.70)
מעל 2.5 שערים (יחס 1.50)

ארסנל מדורגת במקום הראשון באנגליה, במירוץ משולש לאליפות, כשהיא מקדימה את ליברפול בהפרש שערים ואת מנצ' סיטי, בנקודה אחת. היא תארח היום את ביירןי מינכן, שאמנם מדורגת במקום השני בגרמניה, אבל בעונה חלשה מאוד שלה באופן אישי, כשהיא בפער של 16 נק' מלברקוזן, שתיקח את האליפות העונה וגם המקום השני, לא מובטח לביירן. ארסנל אחרי 3:0 על ברייטון ו-2:0 על לוטון, ללא הפסד במהלך שבעה משחקים רצופים, בחמישה מהם היא ניצחה. מינכן מנגד, הפסידה בשני המשחקים האחרונים שלה, במהלכם היא ספגה חמישה שערים, שניים מדורטמונד בבית ושלושה שערים בהפסד מביך, במחזור האחרון בהידנהיים. שני המפגשים האחרונים בין השתיים, היו במסגרת אליפות העולם לקבוצות, שם ארסנל ניצחה בפנדלים לפני 7 שנים ו-2:1 לפני 5 שנים. במסגרת האלופות, לפני 7 שנים, ניצחה ביירן מינכן בשמינית הגמר, 5:1 גם בבית וגם בחוץ. תוצאה כזו, לא תהיה הפעם. ביירן בעונה חלשה שלה, ארסנל נראית טוב ולדעתי, היא לא תפסיד כאן. 1.70 על ארסנל, במשחק שיכולים להיות בו יותר משני שערים. 1.50 על אובר.

מילוול - לסטר - 2 (יחס 1.50)

מילוול במקום ה-20 בטבלה, תארח היום את לסטר, המוליכה, שנלחמת על מקום שיעלה אותה ישירות לפרמייר ליג, ללא משחקי הפליאוף. מילוול אחרי שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים שלה, עם נקודה מעל האדרספילד ושתי נקודות מעל בירמינגהאם, שמתחת להקו האדום. לסטר מנגד, אחרי שני ניצחונות רצופים, אחרי שהפסידה לבריסטול, הפסדה היחיד במהלך חמשת משחקי הליגה האחרונים שלה. לסטר ביתרון של נקודה בפסגה ושתי נקודות מעל לידס השלישית, מקום שמוביל רק למשחקי הפליאוף. השתיים נפגשו העונה כבר פעמיים. בליגה, זה נגמר 3:2 ללסטר בבית. בגביע, אותה התוצאה, גם שם ללסטר שניצחה את מילוול בחמישה מששת המפגשים האחרונים בינהן. לסטר צפויה לנצח גם את המשחק היום. ליין של 1.50 עליה, אני אסמן כאן 2.

שפילד וונסדיי - נוריץ' - 2 (יחס 2.00)
מעל 2.5 שערים (יחס 1.65)

שפילד במקום ה-23 בטבלה, עם 42 נק', נלחמת נגד הירידה, כשנותרו עוד חמישה מחזורים לסיום העונה.  היא בקרב נגד הירידה מול לא פחות משמונה קבוצות שמעליה. היא ניצחה במחזור האחרון את ק.פ.ר, זאת אחרי שהפסידה בשלושה מארבעה משחקים. נוריץ מנגד, שישית בטבלה, נלחמת על מקום שמוביל לפליאוף עליה, כשהיא בכושר טוב, עם ארבעה ניצחונות, בחמשת המשחקים האחרונים שלה. שפילד תחסר למשחק היום את ברנארד, דיאבי ואת דלגאדו הפצועים. נוריץ מנגד, ללא סורנסן והנלי הפצועים. בסיבוב הראשון, 3:1 לנוריץ', שניצחה את שפילד בארבעה מחמשת המפגשים האחרונים בין השתיים, כששימו לב לכמות השערים שנכבשו במפגשים האחרונים בין השתיים. שמונה מפגשים רצופים, עם אובר 2.5 שערים, בשישה מהם, 4 שערים לפחות במשחק. ליין של פי 2.00 על נוריץ', בהחלט הימור ששווה לקחת. אני אקח פה גם מעל 2.5 שערים, בליין של 1.65.

קישור להערה
Nemis 500+
582

תודה רבה על ההמלצות. לדעתי באיירן לא תפסיד ותיקו כמוך עם ריאל סיטי

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות