קפוץ אל תוכן
שלח טופס

1211729507-20x19 פנרבחצ׳ה - אנאדולו אפס (7+) WIN


ilanchelly

הודעות מומלצות

ilanchelly 500+
2.3k
יחס ההמלצה כולל : 1.8
רמת הביטחון :

פנרבחצ׳ה שממוקמת כעת במקום ה-6 עם מאזן חיובי 20:12 העפילה אתמול באופן בסופי לשישייה הראשונה בעקבות ההפסד של מכבי תל אביב לקטאלונים. האם יש לקבוצה של שאראס עוד סיכוי להשתחל לרביעייה הראשונה? כן אך היא תלויה בעיקר בתוצאות של פנאתינייקוס, אם כי במידה והקבוצה של אטאמן תפסיד הערב בגרמניה לביירן מינכן לצד ניצחון של פנרבחצ׳ה בדרבי הטורקי, המאבק על המקום הרביעי והביתיות בסדרות נפתח מחדש ושתי הקבוצות הללו בנוסף לאולימפיאקוס שניצחה אתמול יסיימו את המחזור הנוכחי עם מאזן זהה (חשוב לציין שיש יתרון לאולימפיאקוס ופנרבחצ׳ה במאזנים הפנימיים על פני פנאתינייקוס), מה שאומר שהקבוצה של אטאמן חייבת לנצח הערב בכדי לא להסתבך קשות בהמשך. במקביל, גם אם פנאתינייקוס תנצח הערב בגרמניה ותפסיד במחזור האחרון בביתה מול אלבה ברלין (מה שלא אמור לקרות) גם אז סיכוייה לסיים במקום הרביעי יהיו אפסיים אם כי פנרבחצ׳ה ואולימפיאקוס נפגשות במחזור האחרון ביניהם וכמו שכבר הדגשתי, לשתיהן יש יתרון במאזנים הפנימיים. למשחק הנ״ל אותו היא תארח, פנרבחצ׳ה תיאלץ להתסדר ללא נטו ומוסטגלו (חיסורים לא קריטיים במיוחד) כשגם מעמדם של גודוריץ ונואה לא ברורים ברגעים אלה. מהעבר השני, מאז אותו הניצחון הביתי מול אולימפיאקוס שם אנאדולו הייתה חייבת לנצח בכדי לשמור על סיכויים להגיע לפלייאין, נראה שמשהו התעורר אצל הקבוצה של לארקין שחיברה רצף ניצחונות מכובד עד כה כולל פירוק בספרד מול בסקוניה העיקש. אחרי הניצחון של פרטיזן וההפסדים של זלגיריס ו-ולנסיה אמש, אנאדולו אפס יודעת שאת המשחק הזה, היא חייבת לנצח כדי לפתוח לעצמה פער מכובד (אגב גם מילאנו בתמונה שצפויה לארח את וירטוס בולוניה בתמונת הפלייאין). נכון שקשה מאד לנצח באולמה של פנרבחצ׳ה העונה, ובלי קשר לכל זה, אנאדולו אפס העונה נחותה מיריבתה העירונית באופן ברור ומוחלט אך אנאדולו אפס חזרה להראות קצת ניצוצות לאחרונה והיא תמיד מסוכנת במאמי טיים ולכן בשל הנסיבות האלה, אני נוטה לקחת כאן את האורחים והליין המכובד שנקבע למקרה של משחק צמוד.

הסימון להיום: אנאדולו אפס (7+)

קישור להערה
  • תגובות 30
  • Created
  • תגובה אחרונה

Top Posters In This Topic

  • ilanchelly

    10

  • Eden26

    2

  • משה יצחק

    2

  • העוקץ האולטימטיבי

    2

Top Posters In This Topic

העוקץ האולטימטיבי 500+
22.9k

המלצה נהדרת אח יקר!

שאפו:hi:

חושב כמוך:basket:

קישור להערה
אור הגולה 500+
519

מצטט את גיל ברק המומחה של המועצה שמסמן את פנר' מעל הליין  : "למרות שאנדולו העשירית בטבלה עדיין נאבקת על מקומה בפליי-אין, לפנר יש את מאזן הניצחונות הביתיים המרשים ביותר (15-1). פנר במקום השישי וחייבת ניצחון כדי להישאר בשישייה הראשונה ולא להסתבך בפליי-אין. בסיבוב הראשון זה נגמר 89-84 לפנר, בבית של אנדולו. הפעם ההפרש יהיה גבוה יותר, גם מהליין.

מה הניחוש הנכון ?  

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות