קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG דאבל איטליה שלישית ליום חמישי - 28.3.24


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

קאררסה - פרוג'ה - 2 (יחס 1.70)

ליגה שלישית באיטליה, מפגש צמרת בין קאררסה שמדורגת במקום השלישי, אל מול פרוג'ה, שבמקום הרביעי בטבלה. הפער בין השתיים, 4 נק', שתי הקבוצות נמצאות במומנטום טוב, כשהמארחת, קאררסה היא אחת מקבוצות הבית הטובות בליגה, כשהיא עם רצף של שישה ניצחונות בית ובסך הכול, ב-16 משחקי הבית, הקבוצה ניצחה ב-13 משחקים והפסידה פעם אחת בלבד. פרוג'ה מנגד, עם שלושה הפסדים בארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה. הקבוצה ניצחה בשבעה משחקי חוץ העונה, לצד ארבע תוצאות תיקו וחמישה הפסדים. בסיבוב הראשון, תיקו 1:1 בין השתיים, כשבשני מפגשים בינהן, לפני כעשור, ניצחה פרוג'ה פעמיים. השחקן הבולט של פרוג'ה הוא החלוץ סאגטי, שכבש העונה שמונה שערים. ביחד איתו בחוד ישחקו ואסקז עם שלושהש ערים ומאטוס הברזילאי, עם צמד שערים העונה. גם בקישור יש לקבוצה שחקנים לא רעים, בינהם יאוני, שכבש שלושה שערים העונה. למרות הרשימה היפה הזו, פרוג'ה תיתקל היום בחוד קשוח של קאררסה, בהובלתם של קאפלו, עם שבעה שערים ופאניצ'ו עם עשרה. גם פיוטו נמצא בחוד עם חמישה שערים. בקישור, יש להם את שאיביי עם חמישה שערים ואת פאלמרי עם ארבעה. קאררסה קבוצה התקפית מאוד, במיוחד בבית ועד כמה שפרוג'ה טובה העונה הזו, לדעתי היא תשאיר נקודות במשחק החוץ הזה. ליין של 1.70 על המארחת.

פזארו - לוקזה - 2 (יחס 2.05)

פזארו בתחתית טבלת הליגה השלישית, נלחמת נגד הירידה. היא נראית רע, עם שלושה הפסדים רצופים וחמישה בששת המשחקים האחרונים שלה. היא תארח היום את לוקזה, שבמקום ה-1 בטבלה, כשזו אחרי הפסד לצ'זנה, שהגיע אחרי רצף של ארבעה משחקים טובים יותר, במהלכם היא ניצחה פעמיים וסיימה בשני משחקים בתיקו. בסיבוב הראשון, 2:1 לפזארו בחוץ, אחרי שלוקזה, ניצחה אותה בשני משחקים רצופים, בעונה שעברה. אצל לוקזה, השערים מתחלקים יפה בין השחקנים, כשבחוד הקבוצה בולט יבואה הגנאי עם שלושה שערים, לצידו רוסו ומגנאגי, עם צמד שערים כל אחד. השחקן הטוב ביותר של לוקזה, הוא ריזו פינה, קשרה של הקבוצה, שכבש העונה עשרה שערים. אצל פזארו, בונים על האיסלנדי קארלסון שכבש העונה עשרה שערים, צמד החלוצים האיטלקים של הקבוצה, פוזו וניקאסטרו, כבש ביחד שישה שערים. יהיה משחק מאוד צמוד, אך לדעתי לוקזה, שנראית טוב יותר כרגע, בהחלט מסוגלת לקחת בפזארו, שלוש נקודות. 2.05 עליה.

 

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות