קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי יום שני - 18.3.24 WIN


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

כפר קאסם - עירוני טבריה - 2 (יחס 1.70)

סיום העונה הסדירה ממש קרוב, כשכפר קאסם נלחמת על מקומה בפליאוף העליון, בזמן שטבריה, נלחמת על מקום שיוביל אותה לליגת העל בתום העונה. כפר קאסם מגיעה למשחק היום אחרי שתי תוצאות תיקו והפסד, כשטבריה מנגד, אחרי שני ניצחונות ותיקו, האחרון בבית מול קריית שמונה החזקה. בסיבוב הראשון טבריה התעללה בכפר קאסם, כשהיא הביסה אותה 5:1 בבית. בעונה שעברה, 2:0 לטבריה בבית ותיקו בכפר קאסם. לא שולל כאן תיקו, אבל במומנטום הנוכחי של טבריה, לדעתי שווה ללכת כאן עם ניצחון חוץ שלה. 1.70 על זה.

נוף הגליל - הפועל עכו - 1 (יחס 1.70)

נוף הגליל חמישית בטבלה, רחוקה 7 נק' מעכו התשיעית, כשזו נלחמת על מקום בפליאוף העליון, בזמן שנוף הגליל נלחמת על לשמור על המקום הנוכחי שלה. נוף הגליל אחרי תיקו מול נס ציונה, אחרי שני ניצחונות רצופים, אחד מהם בגביע, כשהיא תשחק ברבע גמר הגביע בחודש הבא נגד קריית שמונה. עכו מנגד, אחרי ניצחון ביתי על עפולה והפסד לראשון לציון, כשהיא ניצחה פעמיים במהלך ששת המשחקים האחרונים שלה ובשלושה משחקים מהתשעה האחרונים. בסיבוב הראשון, 3:1 לנוף הגליל בעכו כשלאחר מכן הן נפגשו בגביע, שם ניצחה שוב נוף הגליל, 2:1 בבית. בגביע הטוטו בפתיחת העונה, הייתה זו עכו שניצחה. למעשה, לפני שני הניצחונות האחרונים של נוף הגליל, עכו ניצחה בארבעה מפגשים רצופים בין השתיים. הפערים כאן לא גדולים במיוחד, כך שלדעתי יתרון הביתיות של נוף הגליל יהיה מה שיכריע את המשחק הזה. 1.70 עליה. 

בני שפרעם - מכבי הרצליה - 2 (יחס 1.95)

הקבוצה החלשה בליגה היא שפרעם, שסוגרת את טבלת הליגה עם 16 נק', בדרך הבטוחה לליגה השלישית. הרצליה במקום העשירי בטבלה, רחוקה 2 נק' ממקום שמוביל לפליאוף העליון. שפרעם עם רצף רע של שבעה הפסדים ותשעה בעשרת המשחקים האחרונים שלה. היא ניצחה פעם אחת במהלך 16 המשחקים האחרונים. הרצליה מנגד, אחרי שני הפסדים רצופים, זאת אחרי שניצחה בשלושה ברצף. בסיבוב הראשון, 2:1 להרצליה בבית. גם את משחק החוץ, הרצליה אמורה לנצח. היא לא קבוצה גדולה, אבל מול שפרעם החלשה, זה אמור להסתיים עם שלוש נקודות בכיס. 1.95 על הרצליה.

קביליו יפו - נס ציונה - 1 (יחס 1.50)

יפו במקום הרביעי בטבלה, מנסה להתברג למקום שיוביל בתום העונה לליגת העל. נס ציונה מנגד, נלחמת על מקום שיוביל אותה פליאוף העליון. יפו אחרי שלושה ניצחונות רצופים בליגה, כשבין לבין היא הודחה מהגביע כשהפסידה למכבי ת'א 3:1. נס ציונה מנגד, אחרי תיקו מול נוף הגליל, שהגיע אחרי שני ניצחונות רצופים. בסיבוב הראשון, 2:0 ליפו, שניצחה את נס ציונה בכל שלושת המפגשים האחרונים בינהן, במהלכם היא כבשה מולה שישה שערים ולא ספגה. קל זה לא יהיה ליפו, כמו שהיחסים במועצה אומרים, אבל היא אמורה לקחת כאן את הנקודות. 1.50 עליה. 

קישור להערה
ZOOM 500+
10.5k

בהצלחה 

בוצעה עריכה ל על ידי ZOOM
בהצלחה
קישור להערה
לוויתן 0-500
495

אין על ההמלצות שלך !

תמיד כיף לקרוא את הניתוחים של המשחקים 

גם ברוב הפעמים פוגע באחוזים יפים

תודה בוס

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות