קפוץ אל תוכן
שלח טופס

1211729507-20x19 סקר: משחקי סל של ראשון


Staff

סקר: משחקי סל של ראשון  

189 משתמשים הצביעו

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. אנא התחבר או הרשם כדי להצביע לסקר זה.

הודעות מומלצות

Staff 0-500
94
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

קרדיט מנהלת ליגת העל בכדורסל
 
הערב: הקרב על המקום השלישי
16/03/2024
מכבי עירוני רמת גן, עדיין ללא מנגוק מתיאנג, תנסה לגבור בפעם השלישית העונה על בני "Ofek Dist" הרצליה, בה ישחק לראשונה מייק מקגורל (19:00, STARS5)
 
מכבי עירוני רמת גן ובני "Ofek Dist" הרצליה ייפגשו הערב (ראשון) באולם זיסמן לקרב צמרת מסקרן, שהמנצחת בו תסיים את המחזור במקום השלישי בליגת ווינר סל (19:00, שידור ישיר בערוץ STARS5, שופטים: ספי שמש, נעם גורדון, סעיד חורי). יובל שניידרמן חוזר להרכב המארחת, מנגוק מתיאנג עדיין לא בסגל. מייק מקגורל יערוך בכורה אצל האורחים.
 
מכבי עירוני רמת גן התבססה בשבוע שעבר במקום השלישי, לאחר שגברה בביתה על הפועל "אלטשולר שחם" באר שבע/דימונה 78:86. העולה החדשה כיפרה על יום קליעה לא טוב מבחוץ (4 שלשות ב-19%) בעזרת 62.5% לשתיים ושיא עונתי באחוזים מהקו: 93.3%. בנוסף, החבורה של שמוליק ברנר רשמה נתונים כפולים מהיריבה בנקודות מאיבודים (12:24) ובנקודות בצבע (24:50). ג'יי.פי טוקוטו הוביל חמישה מקומיים בספרות כפולות עם 20 נקודות ב-80% מהשדה ומהקו, קנדל מקולום הוסיף 14 נקודות, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות ואיתי מושקוביץ תרם 12 מהספסל. יהל מלמד קלע שיא אישי בליגה של 8 נקודות והוביל בפלוס-מינוס עם 20+.
 
בני הרצליה קטעה רצף הפסדים קצר עם 67:73 בקונכיה על הפועל באר שבע/דימונה. אחרי שספגה 97.5 נקודות בשני המחזורים קודם לכן, עצרה החבורה של דן שמיר את האדומים מהנגב על 67 נקודות בלבד באחוזים נמוכים מכל הטווחים. פרדריק בורדיון היה המצטיין במשחק עם 23 נקודות, כולל שיא קריירה חדש בליגה של 6 שלשות ב-67%. אלכסנדר זצ'ביץ', במשחקו השני העונה בקבוצה, עלה בחמישייה ותרם 16 נקודות, 8 ריבאונדים, מדד 20 והפלוס-מינוס הגבוה במגרש: 17+. מרכוס קאר נפצע בדקות הסיום, ייעדר בתקופה הקרובה והוחלף על ידי מייק מקגורל, סגן מלך סלי הליגה העונה, שעבר לכחולים-לבנים מהפועל חיפה.
 
מאזן כל הזמנים בין הקבוצות בליגת ווינר סל עומד על 10:29 לזכות הרצליה, אך בשני המפגשים הקודמים העונה שנערכו באולם היובל ניצחה רמת גן: 84:93 בשמינית גמר גביע ווינר סל ו-70:80 בסיבוב הראשון. את שני המשחקים הכריעה העולה החדשה במחצית אחת: 36:52 אחרי ההפסקה בטורניר קדם העונה ו-31:51 ב-20 הדקות הראשונות במחזור השמיני. במפגש האחרון בין הקבוצות במסגרת הליגה הבכירה בזיסמן, הנחילה החבורה מהשרון לרמת גן את ההפסד הכי גדול בתולדות המפגשים ביניהן: 55:96 בינואר 2010, כאשר על הקווים של המנצחת עמד דן שמיר. קוקי בלצ'ר ואייזק רוזפלט בלטו עם 19 כל אחד.
ר"ג השלימה את השיפוץ בסגל, כאשר לאחר החלפתו של אלכס המילטון במושקוביץ, היא התחזקה במנגוק מתיאנג בקו הקדמי. הסנטר שהרשים אשתקד במדי הפועל אילת אמור לשפר עוד יותר את ההגנה המצוינת של העולה החדשה עם המטריה האווירית שהוא מביא עימו, אך נכון למחזור הנוכחי, הקבוצה עדיין תצטרך להסתדר בלעדיו ותשים מבטחה בבניה סרור. ניצחון לא רק יפתח עבור הרמת גנים פער קטן מהמקום הרביעי, אלא גם יבטיח להם יתרון בשובר השוויון העונתי על הרצליה.

"כולנו בקבוצה יודעים היטב את חשיבות המשחק וכמה הוא חשוב לנו מבחינת המיקום הטבלה והשאיפות המקצועיות שלנו להמשך", אמר מושקוביץ, "חשוב שנשמור על משחק קבוצתי ושנהיה קשוחים לאורך כל 40 הדקות. זהו משחק ביתי ואנחנו צריכים את הקהל שלנו שימשיך לדחוף אותנו. הקהל הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מהמשחק".
 
הרצליה בעצמה נאלצה לבצע שינוי כפוי בסגל, בעקבות פציעתו של קאר. מקגורל יחזק עוד יותר את מצבת שחקני החוץ המרשימה של הכחולים-לבנים, כאשר בקבוצה מקווים שהוא יחזור ליכולת שהציג במדי חיפה בשלבים המוקדמים יותר של העונה. החבורה מהשרון מתחילה רצף משחקים קשה במיוחד, שכולל מפגשים עם כל שלוש הקבוצות שמדורגות מעליה בטבלה וכן משחק חשוב נוסף מול מחזיקת הגביע מירושלים.
 
הערב: קריית אתא מגיעה להיכל טוטו
16/03/2024
רגע לפני משחק העונה שלה בליגת האלופות מול מורסיה, הפועל חולון תנסה לגמול לעירוני "לאטי" קריית אתא על ההפסד הכואב ברמז בסיבוב שעבר (20:00, LIVE5)
 
הפועל חולון ועירוני "לאטי" קריית אתא, שצמודות בטבלה עם מאזן דומה מאוד, ייפגשו הערב (ראשון) בהיכל טוטו למשחק חשוב במאבקי העלייה לבית העליון של ליגת ווינר סל (20:00, שידור ישיר בערוץ LIVE5, שופטים: עמית בלק, אורי שלהבי, דביר רייניש). המארחת לא רשמה את דיאונדרה ברנס, סי.ג'יי האריס והנס ואנוויין. לפני המשחק תערוך חולון טקס, בו תעניק מינוי כבוד לשתי משפחות של אוהדי הקבוצה שאיבדו את יקיריהן ב-7 באוקטובר.
 
הפועל חולון ספגה את הפסדה השני בשלושת המחזורים האחרונים וירדה למקום החמישי בטבלה, 72:60 בחוץ מול הפועל עפולה. הסגולים-צהובים רשמו שפל עונתי בקליעה, שלשות (5), אחוזים לשלוש (22.7%), קליעות וזריקות עונשין (7 מ-11) ומדד (67) ופיגרו ברוב שלבי המשחק. ג'סטין סמית', שחזר אחרי למעלה מחודש של היעדרות, הוביל עם 14 נקודות, טאג'יר מקול הוסיף 13 ושחר עמיר ונתנאל ארצי (10 ריבאונדים) קלעו 10 כל אחד. בליגת האלופות שמרה הקבוצה על סיכוייה להעפיל לפלייאוף, לאחר 92:93 דרמטי ביוון על פרומית'אס.
עירוני קריית אתא קטעה רצף הפסדים קצר עם ניצחון חוץ 83:93 בעפולה על הפועל "נופר" גליל עליון. החבורה של שרון אברהמי רשמה פי שניים חטיפות (12) מאיבודים (6) ונהנתה מיתרון גדול בנקודות מאיבודי כדור (8:27). בנוסף, היא דייקה ב-61% לשתיים לעומת 46% של היריבה וקלעה לפחות 20 נקודות בכל ארבעת הרבעים. אמין סטיבנס הצטיין עם 22 נקודות, 9 ריבאונדים ומדד 31, רז אדם הוסיף 14 וג'יימס בייטמון תרם 13 נקודות, 6 מתוכן בדקה האחרונה. גיא פלטין שחזר לחמישייה קלע 11 נקודות כולל 3 מ-4 לשלוש, לעומת 24.6% העונה מעבר לקשת קודם לכן.
 
עירוני קריית אתא עומדת על מאזן זהה בבית ובחוץ (4:5) והיא היחידה בליגה שגברה בחוץ על שתי התל אביביות, שבשאר משחקי הבית שלהן העונה עומדות ערב המחזור במשותף על 93% הצלחה. אצל חולון ההבדלים בין משחקי הבית לחוץ משמעותיים בהרבה: בהיכל טוטו היא ניצחה בשבעה מתשעת משחקיה, כשהיא קולעת 88.3 נקודות בממוצע, בעוד בחוץ היא עומדת בליגה על מאזן 5:2 בלבד עם 73.4 נקודות בממוצע. בסיבוב שעבר רשמה קריית אתא את ניצחונה הראשון אי פעם על חולון בליגת ווינר סל: 82:86, בזכות ריצת 0:10 מאוחרת שהעבירה את היתרון בפעם ה-18 והאחרונה במשחק.
 
חולון אמנם נראתה לא טוב בעפולה, בין היתר בשל ההסתגלות המחודשת של סמית' והעייפות מרצף משחקים קשים, אבל נגד פרומית'אס כבר הציגה כדורסל מצוין ולמרות הניצחון המרשים, עוד הרשתה לעצמה לצאת קצת מאוכזבת מאובדן ההפרש, שהיה יכול להביא אותה למחזור האחרון כשהיא תלויה רק בעצמה. בליגה הסגולים נאבקים על כניסה לבית העליון והם יודעים שהפסד כפול מול יריבה ישירה כמו קריית אתא יסבך אותם מאוד.

"מצפה לנו משחק מול קבוצה טובה שעושה עונה יפה מאוד", אמר שחר עמיר, "אנחנו חייבים לנצח כי הרצון שלנו הוא לסיים את העונה כמה שיותר גבוה בטבלה. כדי שזה יקרה אנחנו חייבים לשחק ממושמע ומסודר לאורך כל המשחק ולעשות הגנה חזקה".
 
קריית אתא כבר גברה העונה על כל הנציגות האירופיות והיא מחפשת עוד ניצחון יקר במאבקי הכניסה למקומות 1-6. החבורה של שרון אברהמי מראה פעם אחר פעם שהיא לא מתרגשת ממשחקים צמודים והיא יודעת שיתרון בשובר השוויון מול חולון יהווה מקפצה משמעותית לבית העליון. כדי לנצח באחד האולמות הקשים בליגה, היא תצטרך להכתיב את הקצב, לצאת חזק לקלעים של המארחת ולהפעיל ביעילות ובחוכמה את סטיבנס
קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות