קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי יום ראשון - 17.3.24


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

ויאריאל - ולנסיה - X (יחס 3.20)
ויאריאל - ולנסיה (1+) - 2 (יחס 1.50)

ויאריאל במקום ה-12 בטבלה, תארח היום את ולנסיה, שבמקום השמיני. ויאריאל בכושר טוב, אחרי 3:1 על מארסיי בליגה האירופית, רק שזה לא עזר לה והיא הודחה מהמשך המשחקים. במסגרת הליגה, היא אחרי 3:2 על בטיס בחוץ כשהיא ניצחה בשלושה משחקי ליגה רצופים ולא הפסידה בשמונה. ולנסיה מנגד אחרי 1:0 על חטאפה בבית, אחרי שתי תוצאות תיקו ועם הפסד בודד במהלך חמשת המשחקים האחרונים שלה. ויאריאל בסגל מאוד חסר היום, כשהיא ללא מורנו המושעה וללא אלביול, פדראסה, טראטס, פויט ופינו הפצועים. ולנסיה מנגד, ללא גייאמון המוצהב וללא דיאחבי הפצוע, כשאלמיידה פצוע ובספק למשחק. בסיבוב הראשון, 3:1 לולנסיה, שלדעתי, לא תפסיד גם היום. יש לה עונה טובה יותר מויאריאל, היא בסך הכול, בכושר לא רע. גם ויאריאל בעצמה נראית טוב, אבל הסגל החסר שלה היום, יקשה עליה מאוד. 1.55 על ולנסיה בפלוס, תיקו בליין גבוה של 3.20.

ווסטהאם - אסטון וילה - 2 (יחס 2.20)

ווסטהאם שביעית בליגה, תארח היום את אסטון וילה, שמדורגת במקום הרביעי. ווסטהאם מגיעה למשחק אחרי שהביסה בליגה האירופית, 5:0 את פרייבורג הגרמנית ובכך, מחקה בקלות, את ההפסד 1:0 במשחק הראשון. הניצחוןהג יע אחרי תיקו 2:2 מול ברנלי, כשההפסד לפרייבורג הוא היחיד שלה, במהלך חמשת המשחקים האחרונים שלה. עם זאת, ווסטהאם רחוקה מלהרשים במסגרת הליגה, עם שני ניצחונות בתשעת המשחקים האחרונים שלה, במהלכם היא רשמה כמה הפסדים כואבים, כמו 6:0 לארסנל בבית והפסדים מול נוטינגהאם ומנצ' יונייטד. אסטון וילה מנגד, אחרי 4:0 מרשים משלה בקונרפנס ליג על אייאקס, אחרי תיקו במשחק הראשון, כשבין לבין, היא הובסה בליגה, 4:0 בבית מול טוטנהאם. ווסטהאם היום ללא קורנט הפצוע, כשאסטון וילה תחסר את מקגין המושעה ואת קמארה, קארלוס וככל הנראה את ראמזי הפצועים. בסיבוב הראשון, 4:1 לאסטון וילה, שניצחה את ווטסהאם רק פעם אחת במהלך 12 המפגשים האחרונים בין השתיים. למרות הנתונים המקשים האלו, לדעתי אסטון וילה תנצח את המשחק הנוכחי. שתיהן מגיעות אחרי ניצחונות מרשימים באירופה, אסטון וילה לדעתי, תתרגם את זה גם לניצחון בליגה, בקרב שלה על ליגת האלופות בעונה הבאה. 2.20 על וילה.

מנצ' יונייטד - ליברפול - 2 (יחס 1.70)

רבע גמר גביע באנגליה, מפגש ענק בין מנצ' יונייטד השישית, לבין ליברפול השניה, מפגש שיערך באולד טראפורד. יונייטד אחרי 2:0 על אברטון, אחרי שהובסה לסיטי 3:1 וניצחה את נוטינגהאם בשמינית עם 1:0 קטן. ליברפול מנגד, אחרי 6:1 מול ספרטה פראג, אחרי 5:1 מולה במפגש הראשון, כשבמסגרת הליגה, היא אחרי תיקו 1:1 מול סיטי ו-1:0 על נוטינגהאם. בסיבוב הקודם, 3:0 על סאותהמפטון. יונייטד תחסר למשחק היום את מארסיאל ואת שואו הפצועים. גם הוילונד, מלך שערי הקבוצה בספק למשחק ואיתו גם ביסאקה ואוונס הפצועים. ליברפול מנגד, ללא אליסון, השוער שלה. גם ג'וטה וארנולד פצועים ולא ישחקו, אך מנגד, סלאח שחזר לסגל של ליברפול, נמצא ביכולת טובה. במסגרת הליגה העונה, נפרדו השתיים בתיקו ללא שערים, כשהביקור האחרון של ליברפול באולד טראפולד, הסתיים בהפסד 2:1 בעונה שעברה, רק שלאחר מכן, הביסה ליברפול את יונייטד 7:0. שביעיה לא נראה היום, כשליברפול תספק במשחק החוץ הזה, גם בשער בודד. היא טובה יותר מיונייטד וביחד עם הריצה שלה לאליפות, אני חושב שהיא תילחם גם על התואר הזה. 1.70 על ליברפול.

ורונה - מילאן - 2 (יחס 1.50)

ורונה במקום ה-15 בטבלה, תארח היום את מילאן, שבמקום השני. ורונה מגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים, בשניהם 1:0 קטן על לצ'ה בחוץ ועל ססואולו בבית, זאת אחרי רצף של שישה משחקים ללא ניצחון. מילאן שתתארח אצלה היום, נמצאת במומנטום טוב. היא ניצחה בכל ארבעת המשחקים האחרונים שלה, שניים בליגה מול לאציו ואמפולי ושניים בליגה האירופית, מול סלביה פראג, עם 4:2 בבית ו-3:1 בחוץ. ורונה היום ללא הנרי המוצהב כשגם קרוז פצוע ובספק למשחק. מילאן מנגד, ללא מייק מייגנן, השוער הראשון שלה. בסיבוב הראשון, 1:0 למילאן, שניצחה את ורונה בכל ששת המפגשים האחרונים בינהן. הניצחון האחרון של ורונה על מילאן, הושג לפני 8 שנים בגביע, כשבמסגרת הליגה, זה קרה לפני 11 שנים. ליין של 1.50 על מילאן, שלדעתי תסתדר היום גם עם שוער המשנה שלה. 

פרייבורג - לברקוזן - 2 (יחס 1.50)

עם משחק חסר, פרייבורג יכולה היום לפתוח שוב פער של 10 נק' על ביירן מינכן בפסגת הטבלה. פרייבור היום תארח אותה, כשזו במקום התשיעי בטבלה, מגיעה למשחק אחרי שחטפה חמישיה באנגליה, מול ווסטהאם. כשבמסגרת הליגה, היא אחרי ניצחון 2:1 בבוכום, היחיד שלה במהלך שבעת המשחקים האחרונים שלה. לברקוזן שתתארח אצלה היום, ניצחה השבוע 3:2 את קראבח בליגה האירופית, עם מהפך מושלם בתוספת הזמן. במסגרת הליגה, ליברקון עם רצף מרשים של 25 משחקים ללא הפסד. פרייבורג היום בסגל חסר מאוד, כשהיא ללא אגשטיין המוצהב וללא וייסאופט, גולדה, פיליפ ושמידט הפצועים. לברקוזן מנגד, ללא בוניפייס, מלך השערים שלה וללא הופמן הפצועים. אך גם ללא מלך השערים שלה, יש אחרי שיצליחו לכבוש לרשת של פרייבורג, שרק השבוע, חטפה חמישיה באירופה. גם בבית, אני חושב שהיא תתקשה מול לברקוזן שדוהרת לאליפות. ליין של 1.50 על לברקוזן. 

קישור להערה
The Boss 500+
2.1k

תודה על המלצה מפורטת ומושקעת!

שבוע טוב ומבורך ורק בשורות טובות אמן!:winking:

קישור להערה
Dubi Grizzly 500+
966

תודה על ההשקעה ! 

ולנסיה עם הפלוס בהחלט מעניין.

שבוע טוב ושיהיה בהצלחה :) 

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות