קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי השבת - 16.3.24


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

בני סכנין - מכבי בני ריינה - X (יחס 2.25)

המחזור האחרון בליגת העל לפני תחילת משחקי הפליאוף, בני סכנין תארח היום בדוחא את מכבי בני ריינה. האורחת, הבטיחה לעצמה השתתפות בפליאוף העליון במחזור האחרון, אחרי שניצחה את מכבי חיפה 2:1 עם מהפך מושלם תוך מספר דקות. בני סכנין מנגד, שישית בטבלה, 2 נק' מעל מכבי פתח תקווה שתפגוש את בית'ר ירושלים, כשתוצאת תיקו, תספיק היום לסכנין לסיים במקום השישי שמוביל לפליאוף, בגלל יחס השערים העדיף שלה. סכנין אחרי הפסד 1:0 בחדרה, זאת אחרי שלא הפסידה בארבעה משחקים רצופים, במהלכם היא ניצחה פעמיים. בני ריינה מנגד, אחרי הניצחון על חיפה, שהגיע אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, במהלכם היא הפסידה פעמיים. סכנין היום ללא סוטירו המושעה וללא חילו, אומאונגה וככל הנראה גם ללא אביב סולומון הפצועים. בני ריינה מנגד, ללא פרדי ורגאס הפצוע. בסיבוב הראשון, 1:0 לסכנין במגרשה של ריינה, אותה היא ניצחה גם בתחילת העונה בגביע הטוטו. שישה מפגשים התקיימו בין השתיים עד כה, שתי תוצאות תיקו, שלושה ניצחונות של סכנין ואחד של ריינה. האורחים למעשה לא זקוקים היום לנקודות בכדי להעפיל לפליאוף, אבל גם תיקו שלהם, יספיק בכדי לעזור לסכנין, לעלות לפליאוף בעצמה. אחוות המגזר אולי, כך ששווה ללכת כאן על תוצאת תיקו בין השתיים. 2.25 על זה. 

מאיורקה - גראנדה - 1 (יחס 1.75)

משחק תחתית בספרד, בין מאיורקה שבמקום ה-15 בטבלה, אל מול גרנאדה, שבמקום ה-19 והלפני אחרון. מאיורקה אחרי הפסד בברצלונה, במשחק לא רע שלה, זאת אחרי שניצחה את ג'ירונה בבית והדיחה בפנדלים, את סוסיאדד בגביע. מאיורקה למעשה עם ניצחון בודד בחמשת המשחקים האחרונים שלה. גרנאדה מנגד, אחרי שני הפסדים רצופים, במהלכם היא ספגה שמונה שערים, כשהיא עם שמונה משחקים ללא ניצחון, בחמישה מהם היא הפסידה. גרנאדה ניצחה רק פעם אחת במהלך 16 המשחקים האחרונים שלה, כשהיא הפסידה ב-11 מתוך 15 משחקי החוץ האחרונים שלה, בכל המסגרות. מאיורקה היום ללא ואליינט הפצוע, כשגם מאפאו פצוע ובספק למשחק. גראנדה מנגד, ללא רויז המוצהב וללא ואייחו הפצוע. בסיבוב הראשון, 3:2 לגרנאדה, כשבעונה שעברה, 4:1 ו-6:2 לגרנאדה על מאיורקה. בארבעת המפגשים האחרונים בין השתיים, הובקעו כמות של 21 שערים. העונה גרנאדה חלשה מאוד, בספק אם היא תצליח להפתיע ולא להפסיד כאן, גם למאיורקה, שהעונה נראית לא טוב. 1.75 לניצחון של מאיורקה, שיבריח אותה מעט מהתחתית. למרות כמות השערים שהובקעה בין השתיים במשחקים האחרונים, הפעם אני לא חושב שנראה כמות שכזו. שתי הקבוצות בתחתית, יחפשו קודם איך לא להפסיד כאן, כך שאני חושב שנראה משחק דל שערים. 

פולהאם - טוטנהאם - 2 (יחס 1.75)

פולהאם במקום ה-12 בטבלה, תארח היום את טוטנהאם שבמקום החמישי. פולהאם אחרי הפסד חוץ מול וולבס, אחרי שניצחה את מנצ' יונייטד בחוץ והביסה בבית את ברייטון. בסך הכול, רצף של חמישה משחקים ללא תיקו, בשלושה מהם היא ניצחה. טוטנהאם מנגד, אחרי שני ניצחונות מרשימים שלה, 4:0 בחוץ מול אסטון וילה ו-3:1 בבית מול קריסטל פאלאס, זאת אחרי שהפסידה לוולבס, הפסדה היחיד במהלך ששת המשחקים האחרונים שלה, בארבעה מהם היא ניצחה. פולהאם היום ללא מלך השערים שלה, ראול חימנס הפצוע, כשטוטנהאם תשחק ללא ואן דה וון, כשסולומון שלה, עדיין פצוע לעוד תקופה ארוכה. בסיבוב הראשון, 2:0 לטוטנהאם, שלא הפסידה לפולהאם ב-11 השנים האחרונות. כמעט כל המפגשים הסתיימו בניצחונות של טוטנהאם, ברובם היא גם כבשה מולה לפחות שני שערים. במומנטום של טוטנהאם, קשה לי לראות אותה לא ממשיכה לניצחון נוסף. אני אסמן כאן 2, בליין של 1.75. 

פרוסינונה - לאציו - 2 (יחס 2.05)

פרוסינונה מדורגת במקום ה-18 בטבלה, נאבקת נגד הירידה העונה הזו. היא תארח היום את לאציו שבמקום התשיעי, נאבקת על מקום שיוביל לאירופה בתום העונה. פרוסינונה מגיעה למשחק היום כשהיא עם חמישה הפסדים בששת המשחקים האחרונים שלה, עם ניצחון בודד במהלך 13 המשחקים האחרונים שלה. לאציו מנגד, במומנטום רע מאוד. ארבעה הפסדים רצופים, שלושה בליגה ואחד באלופות, במהלכם היא ספגה שמונה שערים וכבשה פעמיים בלבד. פרוסינונה בסגל חסר למשחק היום, ללא מארצ'יזה, אויונו, הארוי ובוניפאזי. לאציו מנגד, בסגל כמעט מלא, למעט השוער הראשון שלה, איבן פרובדאל הפצוע. גם בלעדיו ולמרות הכושר הרע שלה, לאציו אמורה לצאת היום לדרך חדשה, עם ניצחון חוץ מול פרוסינונה החלשה. 2.05 על האורחים.

הופנהיים - שטוטגרט - 2 (יחס 1.75)

הופנהיים במקום השביעי בגרמניה, תארח היום את שטוטגרט שבמקום השלישי. הופנהיים אחרי תבוסה 3:1 מול פרנקפורט, זאת אחרי שני ניצחונות על דורטמונד בחוץ ועל ורדר ברמן בבית. שטוטגרט מנגד, בכושר מצוין, עם רצף של חמישה משחקים ללא הפסד, בארבעה מהם הי אניצחה, כשההפסד היחיד שלה בשמונת המשחקים האחרונים שלה, היה מול לברקוזן החזקה בגביע. הופנהיים תנסה להפתיע היום, אבל היא מגיעה למשחק בסגל חסר מאוד. קאבאק וברוקס מושעים. מלבדם, מלך הבישולים, פרומל וגם ברישה וגייגר פצועים ולא ישחקו. שטוטגרט תחסר את זגאדו ואות רואולט הפצועים, לא חיסורים משמעותיים במיוחד, כך ששווה ללכת כאן עם ניצחון חוץ של שטוטגרט. בסיבוב הראשון, 3:2 להופנהיים, במגרשה של שטוטגרט, שאגב לא ניצחה אותה בשלוש השנים האחרונות. הגיע הזמן לנצח הפעם. היא חזקה משמעותית ממנה ובקרב על מקום שמוביל לליגת האלופות, היא לא תוותר בקלות, גם לא בחוץ. ליין של 1.75 כאן עליה. 

קישור להערה
Arsenal FC 0-500
137

משחקים קשים להימור 

תודה מוטי ובהצלחה לכולם.

קישור להערה
SBY 500+
595

אחלה ניתוח למשחק של מאיורקה, אכן הסתיים משחק דל שערים, ומאיורקה ניצחה.

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

חדר ראשי - צ'אט LiveGames

חדר ראשי - צ'אט LiveGames

אין לך את ההרשאות המתאימות לכתוב בצ'אט המהיר
    ×
    ×
    • צור חדש...

    מידע חשוב

    חוקת הפורום הצהרת פרטיות