קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG ליגת האלופות - המלצות למשחקי יום רביעי - 13.3.24


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

א. מדריד - אינטר - X (יחס 3.15)
מתחת ל-2.5 שערים (יחס 1.55)

המשחק הראשון בסן סירו, הסתיים בניצחון של אינטר, 1:0 קטן, מה שמשאיר לאתלטיקו מדריד, לא מעט תקוות לקראת משחק הגומלין. הבעיה היא שהיא במומנטום לא טוב. היא ניצחה פעם אחת בלבד במהלך חמשת המשחקים האחרונים שלה, כשהיא מדורגת במקום הרביעי בליגה הספרדית. אינטר מנגד, דוהרת לאליפות וגם במחזור האחרון, במשחק לא קריטי, עם סגל לא הכי חזק, היא ניצחה בחוץ 1:0 את בולוניה החזקה ואינטר כבר עם רצף של 13 ניצחונות ובסך הכול, 31 משחקים ללא הפסד, מאז ההפסד המקרי לססואולו בבית, בספטמבר שנה שעברה. למשחק היום תחסר אתלטיקו את אספיליקואטה ואת למר הפצועים. גם מריה חימנס בספק למשחק. אינטר מנגד, תחסר למשחק היום את אוגוסט ואת ארנאוטוביץ הפצועים, אבל גם בלעדיהם, אינטר צפויה שלא להסתבך יותר מדי ולדעתי, להעפיל לסיבוב הבא. אינטר לדעתי לא תפסיד כאן, ליין של פי 3.15 על תוצאת תיקו ואנדר 2.5 שערים, בליין של 1.55.

דורטמונד - אינדהובן - 1 (יחס 2.05)

המשחק הראשון בהולנד הסתיים בתיקו 1:1, תוצאה טובה לגרמנים שיצפו לסיים את הסיפור היום בבית. לאחר המשחק הראשון בין השתיים, הפסידה דורטמונד במפתיע, 3:2 בליגה מול הופנהיים אך ניצחה לאחר מכן פעמיים בחוץ, את אוניון ברלין ואת ורדר ברמן. אינדהובן מנגד כבשה עשרה שערים בשלושת המחזורים האחרונים עם שביעיה בזוולה ולאחר מכן תיקו מול פיינורד החזקה וניצחון חוץ נוסף מול גו האד. בסך הכול, אינדהובן עם רצף של שמונה משחקים ללא הפסד, בחמישה מהם היא ניצחה, כשדורטמונד עם שני ניצחונות בית בלבד, במהלך שבעת משחקי הבית האחרונים. דורטמונד היום ללא שלוטרבק המוצהב וללא הלר הפצוע. גם ריירסון בספק למשחק. ההולנדים מנגד, ללא סאיבארי וללא לאנג הפצועים. אינדהובן לא נופלת מהרמה של דורטמונד, לפחות לא העונה הזו, אבל הביתיות כאן לדעתי תעשה את ההבדל. הקהל הצהוב של דורטומנד, ידחוף את הקבוצה קדימה ומספיק ניצחון דחוק, בכדי להעפיל לסיבוב הבא. זה גם מה שיקרה לדעתי. 2.05 על הגרמנים כאן. 

לבאנטה - פ.צ. אנדורה - 1 (יחס 1.55)

לבאנטה מדורגת במקום ה-11 בטבלה, תארח היום את אנדורה, שבמקום הלפני אחרון. לבאנטה אחרי ניצחון ביתי על גיחון, זאת אחרי רצף של שישה משחקים ללא ניצחון, במהלכם היא סיימה ארבע פעמים בתיקו והפסידה פעמיים. אנדורה מנגד, אחרי הפסד להואסקה, אחרי שניצחה את ויאודליד, ניצחונה היחיד במהלך תשעת המשחקים האחרונים שלה, בשישה משחקים היא הפסידה. לבאנטה תחסר היום את קוצ'וראשווילי הפצוע, כשאנדורה תשחק בסגל מלא, לא שזה ממש עוזר לה העונה. לבאנטה  עדיין חולמת על הפליאוף העליון ומשלם אולי היא תצליח לעלות ליגה. בסיבוב הראשון, 2:0 לאנדורה, כשבעוהנ שעברה, שני ניצחונות ללבאנטה, בשלושה מפגשים שהיו בין השתיים. לבאנטה לא חזקה יותר משמעותית מאנדורה, אבל בבית, היתרון שלה יבוא לידי ביטוי וההימור שלי הוא כאן עליה.  1.55 לניצחון ביתי שלה.

 

קישור להערה
צהובה 500+
556

תודה מוטי 

המלצות טובות  ( אני מחזקת בניצחון של אינטר הם מעולים השנה)

קישור להערה
SBY 500+
574
לפני 3 שעות, צהובה אמר:

תודה מוטי 

המלצות טובות  ( אני מחזקת בניצחון של אינטר הם מעולים השנה)

נכון, וגם האוטובוס של סימאונה לא עמיד כמו בעבר.

קישור להערה
Dubi Grizzly 500+
966

תודה על ההשקעה ! 

מסכים לגמרי בדורטמונד,

שיהיה בהצלחה :) 

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות