קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי יום שלישי - 12.3.24


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

ארסנל - פורטו / מחצית - 1 (יחס 1.50)
ארסנל - פורטו (1+) - 1 (יחס 1.55)

המשחק הראשון בפורטוגל, הסתיים בתוצאה 1:0 לפורטו וארסנל תקווה מאוד לעשות היום מהפך, ולהעפיל לרבע הגמר. אחרי ההפסד, ניצחה ארסנל בשלושה משחקים רצופים, במהלכם היא כבשה 12 שערים וספגה פעמיים בלבד. מעבר לכך, ארסנל ניצחה ב-11 מתוך 13 משחקי הבית האחרונים שלה. פורטו מנגד, עם רצף של שלושה ניצחונות וארבעה בחמשת המשחקים האחרונים שלה, כשהיא הפסידה פעם אחת במהלך 15 המשחקים האחרונים שלה. ארסנל בסגל מלא היום, כשרק מרטינלי בספק למשחק. פורטו מנגד, ללא מרקאנו וללא סנוסי הפצועים. פורטו, עד כמה שהיא חזקה מאוד בפורטוגל ובכושר טוב, היא צפויה להתקשות מאוד היום באמירויות, אחד המגרשים הביתיים ביותר באירופה השנה. ארסנל להערכתי תנצח את המשחק הזה, כשאני לא חושב שהיא בונה על הארכה. ליין של 1.55 לניצחון שלה מעל גול, אני אקח אותה גם במחצית, בליין של 1.50.

ברצלונה - נאפולי - 1 (יחס 1.80)

המשחק הראשון באיטליה הסתיים בתיקו 1:1 וכל מה שבארסה צריכה זה ניצחון דחוק, בכדי להעפיל לרבע הגמר. אחרי המשחק הקודם בין השתיים, ניצחה ברצלונה פעמיים בבית, 4:0 מול חטאפה ו-1:0 על מאירוקה, לצד תיקו ללא שערים מול בילבאו בחוץ. היא עם 270 דק' ללא ספיגה מאז התיקו מול נאפולי, כשהיא לא הפסידה בשמונה משחקים רצופים. נאפולי מנגד, אחרי תיקו 1:1 בליגה מול טורינו, אחרי שני ניצחונות רצופים, אחד מהם על יובה, 2:1 בבית והשני, 6:1 מול ססואולו. נאפולי לא הפסידה בשישה משחקים רצופים ורשמה הפסד בודד במהלך תשעת המשחקים האחרונים. בארסה ללא סגן מלך השערים שלה, פראן טורס הפצוע. גם דה יונג, באלדה ופדרי הפצועים, לא ישחקו. נאפולי מנגד, מגיעה לספרד כשהיא ללא פצועים ובסגל מלא. בכל זאת, אני לא חושב שזה יספיק לה. ברצלונה מספיק טובה בכדי לנצח את המשחק הזה בבית מול הקהל שלה. נאפולי לא בעונה טובה בכלל ולדעתי הדרך האירופית שלה, תסתיים היום. 1.80 על הספרדים.

בירמינגהאם - מידלסברו - 2 (יחס 2.10)

בירמינגהאם מדורגת במקום ה-21 בטבלה, תארח היום את מידלסברו, שבמקום ה-11. בירמינגהאם בכושר רע, אחרי שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים שלה, כשמנגד היא הפסידה פעם אחת, במהלך ששת משחקי הבית האחרונים. מידלסברו מנגד, אחרי שני ניצחונות רצופים, אחרי שני הפסדים רצופים, כשהיא הפסידה בשלושה מחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה ושימו לב לנתון בו היא לא סיימה בתיקו, במהלך 12 משחקי חוץ רצופים ולמעשה סיימה בתיקו בודד במהלך 18 משחקי החוץ האחרונים שלה. בירמינגהאם היום ללא סנדרסון המושעה וללא בייליק הפצוע. מידלסברו מנגד, ללא סגן מלך השערים שלה, ג'וש קוברון הפצוע. גם פרי, האני, בנגורה ולניחן הפצועים, יעדרו היום. בסיבוב הראשון, 1:0 למידלסברו, שגברה על בירמינגהאם בכל ארבעת המפגשים האחרונים בין השתיים. אפרופו תוצאות תיקו, אז בין השתיים, לא הושגה תוצאת תיקו, בכל שבעת המפגשים האחרונים בינהן. מידלסברו טובה יותר על הנייר, ניצחון חוץ שלה היום, הוא בהחלט אפשרי. ליין של 2.10 עליה, אני אלך כאן איתה. 

קרלייל - בארסנלי - 2 (יחס 1.50)

ליגה שלישית באנגליה, מפגש בין קרלייל, האחרונה בטבלה, אל מול בארנסלי, שבמקום החמישי. קרלייל מגיעה למשחק היום אחרי שני הפסדים רצופים, עם ניצחון בודד במהלך 11 המשחקים האחרונים שלה, ביתר העשרה היא הפסידה. בארנסלי מנגד, אחרי תבוסה משפילה, 5:1 מול לינקולן, זאת אחרי תיקו ושלושה ניצחונות רצופים. ההפסד במחזור האחרון, הוא היחיד שלה, במהלך שמונת המשחקים האחרונים שלה. בסיבוב הראשון, 2:1 לבארנסלי, שצפויה להשיג ניצחון קליל גם היום. אמנם זה משחק חוץ, אבל קרליין חלשה מאוד. 1.50 על האורחים. 

קישור להערה
צהובה 500+
556

תודה מוטי

ברצולנה לא בשיאה  הייתי מחזקת באיקס

קישור להערה
SBY 500+
575
לפני 5 שעות, צהובה אמר:

תודה מוטי

ברצולנה לא בשיאה  הייתי מחזקת באיקס

גם נאפולי לא.

קישור להערה
אדוםאדום 0-500
15

בהצלחה. ברסה קצת ריסקי לאור ההעדרות של דה יונג.

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות