קפוץ אל תוכן
שלח טופס

1211729507-20x19 מורסיה vs הפועל חולון (9+) של העוקץ WIN


העוקץ האולטימטיבי

הודעות מומלצות

העוקץ האולטימטיבי 500+
22.9k
יחס ההמלצה כולל : 1.85
רמת הביטחון :

מורסיה vs הפועל חולון (9+)

הקבוצות יפגשו במסגרת שלב הבתים השני של ליגת האלופות בכדורסל. 

סגלים צפויים+מובילים.

מורסיה: דילן אניס, טרוי קופיין, רודינוס קורוקס, לודה הקנסון, דויד ילינק, דאסטין סלבה, נמניה ראדוביץ' האוורד סנט-רוס, מרקו טודורוביץ', ארתורס קורוקס, מוסה דיאגנה. 

מובילי מורסיה:

1. טרוי קופיין 1.93, 12.2 נק' למשחק העונה בליגת האלופות. 

2. דילן אניס 1.88, 10.3 נק' למשחק העונה בליגת האלופות. 

3. נמניה ראדוביץ' 2.08, 9.5 נק' למשחק העונה בליגת האלופות. 

הפועל חולון: דיאונדרה בארנס, שון דאוסון, סי ג'יי האריס, ג'סטין סמית, דרו קרופורד, האנס וואנווין, יותם חנוכי, נתנאל ארצי, שחר אמיר, ניב משגב.

מובילי הפועל חולון:

1. ג'סטין סמית 2.01, 14.6 נק' למשחק העונה בליגת האלופות.

 2. סי ג'יי האריס 1.91, 13.3 נק' למשחק העונה בליגת האלופות. 

3. שון דאוסון 1.98, 11.0 נק' למשחק העונה בליגת האלופות.

סיכום: הפועל חולון מגיעה לאחר הפסד ביתי בליגה (87:92) לבני הרצליה שהנורות האדומות לגבי היכולת של הסגל הזה להיות תחרותי נגד קבוצות עמוקות ממשיכות להבהב בין היתר בגלל שהמחליפים של אמין נואה ושל ניק ג'ונסון/אהמד קייבר העונים לשם הנאס וואנווין הבלגי ודיאונדרה בארנס האמריקאי ממש לא נותנים תפוקה ראויה מבחינת ייצור נק' של זרים בעמדה הזאת שהסגולים היו רגילים אליה לאורך השנים שלשם השוואה בשנתיים האחרונות תפסו את העמדות האלה שמות איכותיים וטובים כמו ג'ו רגלנד, טירוס מגי, אריק גרין, היידן דלטון, ומייקל קייזר. ועושה רושם ששינויים העונה כבר לא יעשו עקב קשיים כלכליים כבדים בו המועדון נמצא ויושב ראש המועדון איתן לנציאנו התבטא בשבוע שעבר אחרי העלייה לשלב הבא ואמר: ״אני מאד מקווה שחלק מההבטחות של איגוד הכדורסל ושר הספורט יבואו לידי ביטוי בפועל, בשטח. מדובר בהוצאה של לפחות 150 אלף שקלים למשחק כזה ויש לנו עוד שישה. אנחנו שמחים על ההישג אבל חייבים עזרה. זה מכניס אותנו לבור כשאנחנו כבר נמצאים בבור עמוק. נצטרך סיוע מהמדינה, לא יכול להיות שאנחנו מייצגים את המדינה ואין לנו סיוע מהמדינה, אני מוריד את הכובע בפני השחקנים שלנו. אין פה יותר מדי כישרון אבל יש פה לב - וזה מנצח משחקים״. והיא יכולה להתנחם בכך שניב משגב חזר לפרקט לאחר חודש וחצי ללא משחק פעיל וקיבל קרוב ל16 דק'. ומנגד מורסיה "הספרדית" (למרות שאין ספרדי מקומי אחד המקבל דק' בכלל בקבוצה) הקבוצה החזקה בבית של חולון (על הנייר) נמצאת בעיצומה של עונה אדירה בהשוואה לציפיות באירופה שהיא מסיימת את שלב הבתים המוקדם במקום הראשון עם מאזן של 5 נצחונות (כולם בדו ספרתי מוחץ) והפסד בודד יחיד, שגם בליגה הספרדית היא עושה חיל בביתה ומנצחת את הטופ של הליגה וקבוצות כמו ריאל מדריד, בסקוניה, בדאלונה, טנריפה, וגראן קאנריה בדו ספרתי!! גם את ברצלונה היא מנצחת העונה אבל "רק ב9 הפרש" (73:82). ושלא תהיה פה אי הבנה אין בסגל הזה שמות נוצצים במיוחד או כאלה שיכולים לייצר לעצמם נק' לבד בכל התקפה (להוציא את אניס וקצת קופיין) אבל מה שכן יש זה שחקנים רבים בעלי אוריינטציה הגנתית גבוהה ומוכחת כמו... האוורד סנט-רוס הקובני בעבר מרביץ ביורוליג במדי פנא וצסקא, דאסטין סלבה הארוך ששולח את ידיו הארוכות וחוטף הרבה כדורים בממוצע, וכמובן האחים הלטבים לבית משפחת קורוקס שמאחדים כוחות העונה וביחד מציבים גודל ואתלטיות. וכשיש חיבור ומאמץ קבוצתי מורגש בהגנה זה גם בא (בדרך כלל) לידי ביטוי גם התקפית. לדעתי לאור הניתוח שלי וכל מה שנכתב יש פערי רמות והבדלי מנטליות בין הקבוצות וכל עוד מורסיה לא תגיע ביום קליעה ממש גרוע היא אמורה לנצח מעל הליין את חולוניה. ולכן אקח אותם בתקווה שזה יתממש.

*דיברתי כבר בשבת בצ'אט ואפילו קצת לפני על הבעיות הצפויות לחולון בשלב הנוכחי באירופה ושכל עוד יפתח ליין חד ספרתי אקח את הספרדים וכך גם ההשקעה בסכום בהתאם. 

סמנו מורסיה (9-)

בהצלחה למשכפלים ולכולם!B|image.png.1aec2eae3ea9824a7378c6f869ec06a1.pngimage.png.ec17d475582b40b6b2fc4ab78e3aa00a.pngScreenshot_20240123_080851_Winner.thumb.jpg.08a1bd43c350b505f79db1b24e709d78.jpg

בוצעה עריכה ל על ידי העוקץ האולטימטיבי
  • Like 1
קישור להערה
Xgiga 500+
7.9k

בהצלחה!

וואו איזו השקעה אמן אתה לוקח פה

בוצעה עריכה ל על ידי Xgiga
  • Like 1
קישור להערה
Moshoniko 500+
1.6k

לגמרי חולון במשחקים האחרונים נראת פשוט לא טוב 

הזרים שלהם לא ברמה הזו במקסימום בינוניים מינוס 

אגב משגב חוזר לסגל לדעתי אתה צריך להוסיף אותו בסגלים עלה והצלח אח יקר

חושב כמוך בעזרת ה׳ נעשה ונצליח 

  • Like 1
קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות