קפוץ אל תוכן
שלח טופס

1211729507-20x19 סינגל יורוליג הכי הכי חזק של שמול לעונה הזו 🧡 WIN


שמול שמול

הודעות מומלצות

שמול שמול 500+
20.1k
יחס ההמלצה כולל : 1.70
רמת הביטחון :

פנר -2

ביחס 1.70

תחסכו בבקשה ממני הערות שמיותרות ועוקצניות כי בסופו של דבר מדובר בדעה אישית שלי וראייה שלי לגבי המשחק הספציפי. אני לא במלחמה עם אף אחד.

האמת?

ציפיתי לליין גבוה יותר בעקבות המינוי של שאראס. מה כבר אפשר לספר על פנר שאנחנו לא יודעים או מכירים? סגל מטורף,המון כסף שהושקע ואחד הקווים האחוריים היותר מבורדקים,תזיזיתיים,מוכשרים ובלאגניסטים שיצא לי לראות כאוהד כדורסל מזה שנים. הבעיה שבצד השני המצב יחסית דומה. יכעסו על האמירה שלי אנשי הכדורסל אבל אני לא מתלהב יתר על המידה לא מלויד ולא מאוקובו שעל פניו הוא שחקן מדהים אבל חסרה יציבות לאורך זמן. ממייק ג'יימס אתה יודע מה תקבל כל ערב (טוב נו,כמעט כל ערב). לפי דעתי הציוות של השניים אוקובו את מייק דווקא יותר מזיק ומחביא אחד מהם גם ששניהם לכאורה טובים. לויד התרגל להיות הצלע השלישית בטריו. אחת הבעיות שהיו לטורקים היה דווקא בהגנה ואני חושב שלהביא את טנקיירי במקום הליטאי (מה שהיה מתוכנן בהתחלה) היה מהלך לא נכון כי אם יש מישהו שיכול לסדר את הראש לשחקנים כמו דורסי,סקוטי ושאר ירקות זה דווקא שאראס. קל זה לא יהיה וזו חתיכת משימה. נתון שסופר מסקרן אותי הוא מערכת היחסים של שאראס עם קלאתס. כולנו זוכרים כמה "אהבה" הייתה בתקופה שלהם יחד בבארסה. ונראה לי שהיווני לא שש ושמח מהמינוי הזה. אבל אני מאמין שיידעו לבלוע את הגלולה אם המטרה היא הצלחת הקבוצה. מה שכן אני יכול לבטח להבטיח לכם ולכל אוהד כדורסל בישראל הוא שים מדר יקבל יותר דקות,הערכה ומקום גבוה ברוטציה כי אם יש משהו שאפשר להגיד על שאראס הוא ששמות של כוכבים לא קיים אצלו בלקסיקון ואם יש שחקן מבחינת הגארדים שהוא pure defense זה ים. קצת נתונים יבשים כי צריך :

מונאקו ממוקמת 8 עם מאזן של 8 ניצחונות ו-5 הפסדים שפנר הרחק מאחור במקום ה-14 עם 6 ניצחונות ו-7 הפסדים. שתי הקבוצות במגמות די הפוכות מבחינת התוצאות במשחקים האחרונים. אחת הסיבות העיקריות שאני עם פנר בשיא הביטחון להערב היא המאזן שלה בבית (שהיא עוד ממוקמת במקום ה- 14!!!!) הוא המאזן הביתי שעומד על 5 ניצחונות מ-5 משחקים! (עם איזה ניצחון חמוד ולא משמעותי על ריאל מדריד) כוחה בביתה ובמותנה מה שנקרא שהיא זו שמארחת. לכל הקרנבל הזה אני מוסיף את הבונבוניירה שזה משחק ראשון של שאראס ושאנחנו יודעים מה החלפת מאמן יכולה לגרום ועוד במשחק ביתי (ראה ערך באסקוניה והאיש האגדי עם הקוקו).

לסיכום,

עם יד על הלב ?! גם אם איטודיס היה נשאר בתפקיד הייתי לוקח את פנר מעל הליין הפעוט הזה כי הטורקי יודעים להגיע למשחקים שכאלו בטח משחקים עם טמפו גבוה שכזה מבחינת כוכבים,צבע וים של כישרון. מונאקו בהחלט יכולה לגרום צרות בכל אולם באירופה אבל כל המתכון הזה של החלפת המאמן ושיטות המשחק השונות כולל את הסחמות ההתקפיות וההגנתיות ששאראס יביא איתו ועימו זה כאילו "מאנט טו בי" הערב באולקר ספורט ארנה.

נשלח בהשקעה אדירה.

בדומה למשחק של ניו אורלינס אם היה אפשר לסמן עוד 5 גם הייתי מסמן.

(דעה אישית שלי).

שבת קודש לכל בית ישראל 🙌🙏

  • Like 1
קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

חדר ראשי - צ'אט LiveGames

חדר ראשי - צ'אט LiveGames

אין לך את ההרשאות המתאימות לכתוב בצ'אט המהיר
    ×
    ×
    • צור חדש...

    מידע חשוב

    חוקת הפורום הצהרת פרטיות