קפוץ אל תוכן
שלח טופס

1211729507-20x19 וולבס (6+) vs הפועל ת"א של העוקץ WIN


העוקץ האולטימטיבי

הודעות מומלצות

העוקץ האולטימטיבי 500+
22.9k
יחס ההמלצה כולל : 1.80
רמת הביטחון :

וולבס (6+) vs הפועל ת"א

הקבוצות יפגשו במסגרת המחזור ה11 של היורוקאפ. 

סגלים צפויים+מובילים.

וולבס: אדס יוצקביצ'יוס, רגימאנטס מיניאוטס, דורדה גגיץ', טרשון תורמן, ארנס ברוקה, ג'פרי טיילור, וידאס קריניאוסקאס, כריסטיאן מקובלו, גרייסון ברוקס, קריסטופס זמאיטיס, איגירדאס זוקאוסקאס.

מובילי וולבס:

1. טרשון תורמן 2.01, 16.1 נק' למשחק העונה ביורוקאפ. 

2. קריסטופס זמאיטיס 1.91, 9.2 נק' למשחק העונה ביורוקאפ. 

3. כריסטיאן מקובלו 2.06, 8.9 נק' למשחק העונה ביורוקאפ. 

הפועל ת"א: ג'ייקובן בראון, בר טימור, אקסבייר מנפורד, עידן זלמנסון, בריאן אנגולה, קייל אלכסנדר, ג'ון הולנד, גיל בני, ג'יילן הורד.

מובילי הפועל ת"א:

1. אקסבייר מנפורד 1.93, 16.1 נק' למשחק העונה ביורוקאפ.

2. בריאן אנגולה 1.98, 13.6 נק' למשחק העונה ביורוקאפ.

3. ג'יילן הורד 2.04, 17.3 נק' למשחק העונה ביורוקאפ.

קצת על הליטאים... הקבוצה של קסטוטיס קמזורה נמצאת העונה בסיטואציה לא פשוטה ומנסה למצוא פתרונות למצב שזאגרס הלטבי (הכוכב העולה של אליפות העולם האחרונה) שסומן כאחד השחקנים שיהיו תגלית העונה במפעל היא מאבדת כבר לפני חודש וחצי, כנראה לשארית העונה לאחר משחקים בודדים בשורות המועדון וגם סולימון הקלעי המוביל שלה ביורוקאפ (20.2 נק' לערב) נפצע לארבעה שבועות נגד ז'לגיריס ואמור לחזור בקרוב, בעקבות כך במאמצים לעבות ולשדרג את הסגל הוחתמו ג'פרי טיילור המבוגר שחוזר לקדנציה שנייה אקס ריאל בעברו (בעונה שעברה 11.0 נק' למשחק בוולבס) וגרייסון ברוקס הגבוה שמגיע מהג'י ליג ויהיה מעניין לראות איך ישתלב בכדורסל האירופאי ששונה בתכלית מכל מה שהכיר עד כה. בגזרת הסגל המקומי אפשר למצוא את זמאיטיס המוכשר ומנהל המשחק הוותיק יוצקביצ'יוס שתמיד מוסיף קליעה חוכמה וניסיון אליהם מצטרפים זוקאוסקאס הסמול פורוורד בעל קליעה קטלנית (בעבר שיחק עם יוצקביצ'יוס בפארמה פרם שנתיים) וקריניאוסקאס "הבחור הקשוח בסגל" שלזכותו נרשם רגע אייקוני במיוחד באליפות העולם עם הנבחרת הליטאית נגד ארצות הברית שהוא לוקח את אוסטין ריבס לפוסט ומשכיב עליו סל ועבירה עם הלשון בחוץ. וולבס מצטיינת בריבאונד ההתקפה (מקום שלישי ביורוקאפ עם 13.0 בממוצע לערב) והיא תרצה לנצל זאת להזדמנויות נוספות שיובילו בסופו של דבר לסלים קלים וביטחון להחזיק את המשחק צמוד.

קצת על האדומים... הקבוצה של דני פרנקו מגיעה למשחק לאחר ניצחון נחמד במסגרת הליגה על גליל עליון בו ארבעת הזרים חזרו לארץ ושיחקו בצורה סולידית שבראון וג'ון הולנד בחרו לדחות את הקץ עוד קצת ולהישאר בבלגרד. דני פרנקו ותומר גינת הכוכב התבטאו לקראת המשחק ואמרו:"אחרי ביקור קצר בארץ בה הייתה לנו האפשרות למשחק ביתי מרגש מול הקהל שלנו, אנחנו חוזרים למאבק משמעותי ביורוקאפ. וולבס מובילה כרגע את הליגה הליטאית, כך שצפוי לנו מאבק קשוח. ההכנה שלנו למשחק היא רחוקה מאידאלית אבל כמובן שנעשה את המיטב על מנת לנצח ולהביא עוד קצת גאווה לקהילה שלנו". תומר גינת: "אנחנו באמצע הדרך ביורוקאפ כשהחצי הראשון היה מצוין עבורנו. כל משחק חוץ הוא משמעותי ונרצה לעבור גם את המשוכה הזו עם ניצחון. וולבס קבוצה קשוחה ולא קל לנצח כאן, אבל אני סומך על החברים לקבוצה שנדע לבוא ממוקדים ולהתקרב עוד צעד בדרך להבטחת מקומנו בצמרת הבית". הפועל ת"א מלכת המפעל באסיסיטים (23.7 בממוצע לערב) ובמדד ביצועים (116.9 בממוצע) והיא תרצה להגביר את הקצב בכל פוזשן שיש לה כי גם בנק' היא סגנית היורוקאפ רק לפאריס עם 95.7 נק' לערב.

סיכום: לשחק נגד ליטאים זאת אף פעם לא משימה פשוטה אבל... היא מפסידה ב28 הפרש (68:96) ליובנטוס בליגה וזה לאחר שרק כמה ימים לפני היא מפסידה במשחק יורוקאפ ביתי 79:110 לפאריס משהו שמעיד על כך שלא מדובר בצירוף מקרים חריג שקורה פעם בעונה ומביא סיבה לדאגה (לפחות עבורי). ומנגד האדומים טובים מהם בכל כך הרבה פרמטרים סטטיסטיים אישיים וקבוצתיים שקשה אפילו להסביר את כולם בכתב ואם היא תדע לנצל כמו בכל משחק את ג'יילן הורד (שפוטנציאל להיות הmvp של העונה) ולקרוא סיטואציות על הפרקט כמו שרק ג'ייקובן בראון ומנפורד יודעים היא תהיה בסדר ואמורה לנצח מעל הליין למרות היכולת של טרשון תורמן האמריקאי שממש מנסה לסחוב את הקבוצה על הגב ומציג מספרים יפים. לכן אקח את השדים האדומים בתקווה שזה יתממש. 

סמנו הפועל ת"א (6-)

בהצלחה למשכפלים ולכולם!B|image.png.2038bce378bf5306e94f42e592108d83.pngimage.png.f1ea0fd5a3e6240ce4996b91a9033fdf.pngimage.png.a954cdda6bd5bc58861a201f29f8d746.png

בוצעה עריכה ל על ידי העוקץ האולטימטיבי
  • Like 7
קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות