קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG 3/6 לשבת WIN


Eden26

הודעות מומלצות

Eden26 500+
34.1k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

שיטתי 3/6 כדורגל לשבת:

פולהאם - מנצ'סטר יונייטד

מנצ'סטר יונייטד של אריק טן האח לא הרשימה בשני המשחקים האחרונים ונראה שזה עניין של זמן עד שיגיע מאמן חדש, לדעתי כל תוצאה מלבד ניצחון והוא בחוץ. יונייטד על הנייר איכותית יותר מפולהאם שניצחה את השדים האדומים בפעם האחרונה בשנת 2009, יונייטד ניצחה את פולהאם בששת הביקורים האחרונים אצלה ואני איתם גם הפעם ביחס לא רע.

סלרנטינה (+1) - נאפולי

נאפולי למרות חסרונו של אוסימן רמה מעל סלרנטינה שממוקמת אחרונה בטבלה, על הנייר אמור להיות כאן חגיגה של נאפולי ואני מקווה שכך יהיה.

ברנלי - קריסטל פאלאס

ברנלי העולה החדשה נראת רע עד כה בפרמיירליג והיא מתחת לקו האדום יחד עם שני העולות החדשות האחרות, ברנלי הפסידה את חמשת משחקי הבית שאירחה עד כה אבל יש לציין שמדובר בחמישה קבוצות מצוינות ביחס אליה (צ'לסי, סיטי, אסטון וילה, טוטנהאם, ויונייטד). קריסטל פאלאס לא הכי מרשימה במשחקי החוץ אך טובה יותר מברנלי ומסוגלת לנצח אותם בחוץ.

שפילד יונייטד - וולבס

שפילד יונייטד נראת הכי רע עד כה בפרמיירליג כשהיא עם נקודה אחת בלבד לאחר 10 משחקים בהם הפסידה תשעה. וולבס ללא הפסד בארבעת המשחקים האחרונים בניהם ניצחה את סיטי והוציאה תיקו עם ניוקאסל, על הנייר וולבס טובה יותר למרות שהם נראים פחות טוב במשחקי החוץ ואני איתם כאן נגד שפילד שנראים פשוט רע גם בבית וגם בחוץ.

דורטמונד (+1) - באיירן מינכן

לא פשוט להמר נגד באיירן מינכן שניצחה בתשעה מתוך עשרת המפגשים האחרונים בין השניים אבל דורטמונד במגרשם הביתי ביחס כפול נראה מעניין לדעתי, הפסדה האחרון של דורטמונד בבית היה ב20/8/22 אז הפסידו לורדר ברמן 3-2.

ריאל סוסיאדד - ברצלונה

ריאל סוסיאדד עד כה ללא הפסדים במגרשם הביתי וגם נראים לא רע עד עכשיו גם בליגה וגם באלופות אבל ברצלונה לדעתי יסדרו לסוסיאדד הפסד ראשון במגרשם שם הם ניצחו בשלושת הביקורים האחרונה ואני מאמין שאחרי משחק קשוח הם יצליחו לצאת משם עם שלושת הנקודות.

image.png.f2a555c31cd8850e6465d4d7b66d2dfe.png

קישור להערה
l33cher 0-500
168

חבל שנתת רק כוכב אחד,לדעתי כל מה שכתבת יתפוס (אינשאללה)

שבת שלום ובהצלחה,בשורות טובות ב"ה

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות