קפוץ אל תוכן
שלח טופס

1211729507-20x19 הפועל חולון vs עפולה (8+) של העוקץ WIN


העוקץ האולטימטיבי

הודעות מומלצות

העוקץ האולטימטיבי 500+
23k
יחס ההמלצה כולל : 1.80
רמת הביטחון :

הפועל חולון vs עפולה (8+) 

הקבוצות יפגשו במסגרת רבע גמר גביע ווינר סל.

המשחק יערך ביום חמישי בהיכל שלמה.

סגלים צפויים+מובילים.

הפועל חולון: שון דאוסון, אמין נואה, סי ג'יי האריס, אהמד קייבר, ג'סטין סמית, ניב משגב, יותם חנוכי, נתנאל ארצי, שחר עמיר.

מובילי הפועל חולון:

1. סי ג'יי האריס 1.91, 13.6 נק' למשחק בקבוצה בעונה שעברה.

2. אהמד קייבר 1.88, וולבס ליטא 17.1 נק' למשחק.

3. אמין נואה 2.02, וילרבאן צרפת 6.7 נק' למשחק.

הפועל עפולה: קייסי שפרד, יאניק מוריירה, תומר אסייג, ספנסר וויס, מוריאל לוטאטי, לוקאס גולדנברג, נועם אביבי, אלכס צ'וברב'יץ, טיירן לאטיבודייר.

מובילי הפועל עפולה:

1. קייסי שפרד 1.88, קלוז נאפוקה רומניה 9.9 נק' למשחק.

2. יאניק מוריירה 2.08, רודוס יוון 8.7 נק' למשחק.

3. טיירן לאטיבודייר 2.02, אורלנס (ליגה צרפתית שנייה) 16.1 נק' למשחק.

קצת על חולון... הסגולים צהובים של המאמן עמית שרף עברו קיץ מלא שינויים ותהפוכות ביניהם אחד מרכזי ומשמעותי בהחלטה של ג'ו רגלנד לעזוב את המועדון ולצאת מהחוזה עליו היה חתום לשנה נוספת, ובעצם רק ארבעה שחקנים מהעונה שעברה שאחד מהם הגיע ממש בסוף העונה (נתנאל ארצי) ממשיכים לעונה נוספת שהמרוויח העיקרי מן הקריסה הקבוצתית בעונה שעברה הוא כמובן שון דאוסון שתואר למשך כ80% מהזמן כסרטן בחדר ההלבשה וכאחד שלא מסתפק בתפקיד לו ייעדו במועדון, למזלו הוא נתן פלייאוף אדיר בזמן שכולם היו חושך מה שהקנה לו אופציה להמשיך לעוד עונה. בגזרת ההחתמות אנחנו נקבל שחקנים שמאוד מעניין יהיה לראות את הכימיה שלהם ביחד ואת ההסתגלות כמו אהמד קייבר סקורר על יוצא דופן שכיכב בליגה הליטאית ואמור לתפוס את המשבצת של רגלנד, ג'סטין סמית שמגיע מהג'י ליג צפוי להוסיף קשיחות ולעשות את העבודה השחורה בהגנה (לפחות על פי דוח הסקאוטינג) ואמין נואה ההחתמה המסקרנת ביותר של חולוניה הקיץ שבראיון לאתר חדשות צרפתי נשאל על המעבר לישראל בתור מוסלמי ועל כביכול הירידה ברמה בגיל 26 מהיורוליג לbcl והוא בתגובה השיב "הייתי מתוסכל בווילרבאן, הרגשתי חוסר הערכה". זה מפעל עם הרבה קבוצות חזקות. אני לא רואה בזה ירידה ברמה, אני רוצה להיות אחד השחקנים הטובים בקבוצה מצליחה. • וה- בחירה בישראל למרות שהוא מוסלמי: "כולם מראים לי פה אהבה, מאחלים שלום בעולם".

קצת על עפולה... הקבוצה של רועי פרל רשמה ביום שני האחרון ניצחון חוץ מרשים בשמינית גמר גביע ווינר על גליל עליון 78:82 במשחק בכורה מרשים של הזר לטיבודייר שהגיע מהליגה השנייה בצרפת ורשם מספרים של 21 נק', 12 ריבאונדים, 3 חסימות, ו2 אסיסטים ב32 דק' פרקט אליו הצטרפו וויס, לוטאטי, אסייג ושפרד שכל אחד בתורו קבר סלים חשובים שבסופו של דבר הניבו ניצחון בסיום. הבעיה העיקרית שלי עם הבנייה הנוכחית של הקבוצה הזאת העונה היא העובדה שאין זר רביעי וניכר היה לעין שיש רק 2 זרים על הפרקט שבאמת יכולים לייצר נק' כי מוריירה האנגולי הוא שחקן טיפה שונה שבעיקר חי על נבלות מריבאונדים מזדמנים מתחת לסל וכל מיני סיומות שלא מצריכות יותר מדי שליטה בכדור או תנועה, מי שבאמת רוצה להבין על מה מדובר שיצפה במשחק המלא נגד גליל עליון (נמצא ביוטיוב) ויראה שפשוט בכל פעם שמוריירה מקבל כדור ליצור בפוסט הוא מתבלבל ומרגיש לא טבעי עד כדי שבאיזשהו שלב הוא ניסה גם זריקות מחצי מרחק אבל הוא פשוט לא האיש למשימות האלה וזה התבטא גם באחוזים שלו (3מ9 מטווח 2 הנק'). אין לי מושג מה סיפרו להפועל עפולה בנוגע לבחור הזה אבל זה לא מה שהוא אמור לעשות (ממליץ להסתכל על סרטונים שלו בקבוצות קודמות) אם אתם רוצים שחקן בעל איכויות שמייצר נק' באופן מהיר תחתימו זר רביעי כי מוריירה יעזור לכם בהרבה אספקטים שלאו דווקא קשורים לכישרון או יצירת נק' על הלוח. התרומה הישראלית שיכולה לבוא משום מקום זה נחמד אבל זה יספיק לניצחונות/ פייט ראוי רק על קבוצות ברמתה סטייל גליל קריית אתא ושאר ירקות נגד הקבוצות המובילות של הליגה זה סיפור אחר לגמרי לפחות עד לכתיבת פוסט זה.

לסיכום: אין ביתיות אבל... יש הבדלי איכויות שמצד אחד עומדת על הנייר קבוצת bcl לגיטימית עם זרים וישראלים רמה מעל שברגע שיחזור דרו קרופורד תהיה אפילו קצת יותר טובה ומנגד עומדת העולה החדשה עם הרבה הרכבים ניסיוניים וסגל צעיר שיכול להפתיע. לדעתי חולוניה תנצח בצורה משכנעת את עפולה שאחת מן הסיבות לניצחון הקודם שלה הייתה העובדה שהם לקחו 24 ריבאונדים בהתקפה!!! על גליל המתחדשת והצעירה וניצלו את יתרון הגובה והפיזיות עליהם בהתנפלות של מוריירה ובודייר על כל החטאת כדור... נגד קבוצה הרבה יותר טובה ואיכותית יהיה קשה לשחזר נתון פסיכי שכזה ואם היא תבנה על זה שוב היא תהיה בצרות צרורות ולכן אקח אותם בתקווה שזה יתממש.

סמנו הפועל חולון (8-)

בהצלחה למשכפלים ולכולם!B|FB_IMG_1695177470217.thumb.jpg.f515dce796e48cbad1ec74ff5aa737fc.jpg

בוצעה עריכה ל על ידי העוקץ האולטימטיבי
  • Like 1
קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות