קפוץ אל תוכן
שלח טופס

1211729507-20x19 אתם רואים נכון- אופק ממליץ שלישייה WIN


Ofekdaniel12327

הודעות מומלצות

Ofekdaniel12327 500+
1.5k
יחס ההמלצה כולל : 5.51
רמת הביטחון :

סימון 1: טלקום בון-הפועל ירושלים

אז היום הפועל ירושלים וטלקום בון יעלו למשחק אחד אחרון ומכריע על כל הקופה. גמר הפיינל פור יתקיים במלאגה, מגרש נייטרלי למדי. כצפוי משחקים גדולים, קיבלנו שני אנדרים, דומים בגודלם, בשני משחקי הפיינל פור, הן בגזרת הנקודות והן בגזרת השלשות.

למה לא אמליץ כאן אנדר נקודות: אני חושב שנראה משחק יחסית צמוד, וכיאה למשחק צמוד ייתכנו עצבים גבוהים ולא מעט זריקות עונשין, בעיקר ברגעי ההכרעה, ליין 149 הוא ליין שברירי למדי.  אז מה כן אסמן כאן ברמת ביטחון גבוהה? אנדר 18 שלשות. במשחקי הפיינל פור ירושלים יצאה מגדרה וקלעה 9/16, בון באחוזים סולידיים של 8/23. גם באחוזים לא רעים של בון ומדהימים של הירושלמים- לא היינו מקבלים אפילו איקס בליין שמוצע היום. לולא רבע שלישי לא ייאמן של ירושלים עם 6/6 לשלוש- בכלל היה שם אנדר חריג.

שתי הקבוצות יחדיו לא זרקו אפילו 40 שלשות משותפות ואני לא חושב שנראה אחוזים שקרובים ל 50% במשחק גמר של מפעל כלשהו. ירושלים תלך יותר להאנקינס וחדירות לצבע לסחוט עונשין ועל ההגנה שלהם אין מה לדבר, טנריפה שהינה קבוצת שלשות מצוינת קלעה רק 5 באחוזים רעים. 

סימון 2: טלקום בון-הפועל ירושלים

טלקום בון, יחסית למפעל, די מעוטרת בכוכבים, כמו ה mvp של הליגה הגרמנית- שורטס. במאצ׳ אפ היום אנחנו מקבלים את דילייני נגד ספידי סמית׳. על אף שפותח אנדר אובר גדול מוורד ומלקולם, ברוב המוחלט של המשחקים האחרונים הוא מסתפק במספרים נמוכים מאוד של נקודות ונותן להם לקטוף סטטיסטיקה טובה יותר בתחום הזה. ספידי סמית׳ מגיע לאחר משחק פיינל פור מאוד שקט, 2 נקודות בלבד ב 1/5 מהשדה, ללא זריקות עונשין. פין דילייני מגיע לאחר משחק מעולה, 13 נקודות, 4/8 מהשדה. למה אני מסמן היום את ספידי על אף הסטטיסטיקה החד-משמעית של הפיינל פור ביניהם? ראשית, אני חושב שהוא מבין כמה הם זקוקים לו היום ושיש לו הרבה מה לתת בפן ההתקפי במשחק כמו שנראה היום. זה היה נכון גם לגבי המשחק שעבר, אך אני חושב שלאחר משחק כזה חלש- הוא יבוא להיות אגרסיבי מההתחלה ולהיכנס למשחק משלב מוקדם שלו. 

בכל הנוגע לדילייני, אני חושב שהוא לא יהיה אפילו הקלעי השני של בון הערב. שורטס ייקח את מרבית הזריקות ולדעתי ייקח גם את כל ההחלטות ברגעי ההכרעה, ששם אני מצפה שבירושלים דווקא ספידי יהיה האדם עם הכדור.

סימון 3: בוסטון סלטיקס-פילדלפיה 76

משחק 7 יתקיים היום ב 22:30 שעון ישראל. לכל השואלים לדעתי בכל הנוגע להימור היתרון, 7 זה מספר קשה לסימון לכל כיוון, אם כי אני די משוכנע שבוסטון ינצחו. לא יודע אם מעל 7, אבל ינצחו. מה בכל זאת הסימון פה? אנדר 27 שלשות. 

במשחקי 7 אחוזי הזריקות לרוב נמוכים מאוד, לחץ גבוה. רק ב 2/6 משחקים בסדרה הזאת קיבלנו אובר, אחד מהם רק לאחר הארכה (לפני הארכה היה אנדר), קשה לי להאמין שהיום משהו ייראה אחרת. פילי יילכו יותר פנימה, זריקות יותר אחראיות, יותר אגרסיביות של אמביד בצבע לגרור זריקות עונשין וינסו להימנע מזריקות של שלשות כשכל החטאה מעניקה לבוסטון הזדמנות להעניש בהתקפת מעבר מהירה. 

בוסטון ירימו את השלשות שלהם, לדעתי גם יקלעו באחוזים לא רעים בכלל, אבל מכאן ועד ליין 27 בכזה משחק הדרך ארוכה. לדעתי מדובר בסימון נפלא. 

סיכום: אנדר 18 שלשות י״ם-בון, ספידי מנצח את דילייני, אנדר 27 שלשות בוסטון-פילי.

תצליחו!

  • Like 1
קישור להערה
buster 500+
3.6k

ממליץ לך לערוך את הS לשליישיה. אחרת סתם יסגר הפוסט.

בהקשר לשלשות בירושלים, אין ליין שראיתי בעולם, אבל אכן נראה המון למשחק גמר עם סקור מאוד נמוך. אני שוקל לשכפל.

בקשר לשלשות בבוסטון, הליין התחיל 26 היום, עלה לא מזמן ממש ל27 גם בעולם. הייתי ממליץ לגבות באיקס את זה.

  • Like 1
קישור להערה
Ofekdaniel12327 500+
1.5k

אכן הכוונה היא לשלישייה, טעות אנוש

אשמח שמנהל יתקן.

בנוגע להערה, לדעתי לא יתקרב לכיוון ה 27 כלל.

תודה והצלחה!

קישור להערה
charly 500+
617

בהצלחה אופק, פחות אוהב שלישיות ודאבלים, אבל נישמע סולידי והגיוני - "דגמתי" גם

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות