קפוץ אל תוכן
שלח טופס

1211729507-20x19 מכבי ת''א vs בסקוניה (4+) של העוקץ WIN


העוקץ האולטימטיבי

הודעות מומלצות

העוקץ האולטימטיבי 500+
22.9k
יחס ההמלצה כולל : 1.75
רמת הביטחון :

מכבי ת''א vs בסקוניה (4+)

הקבוצות יפגשו במסגרת המחזור ה29 של היורוליג.

סגלים צפויים+מובילים.

מכבי ת''א: לורנזו בראון, וויד בולדווין, ג'רל מרטין, ג'וש ניבו, בונזי קולסון, רומן סורקין, ג'ון דיברתולומאו, ג'ייק כהן, רפי מנקו, יפתח זיו, סולימאן בריימו, דארון הילארד.

מובילי מכבי ת''א:

1. בונזי קולסון 1.98 10.9 נק' למשחק בקבוצה העונה.

2. וויד בולדווין 1.93, 16.8 נק' למשחק בקבוצה העונה.

3. לורנזו בראון 1.96, 16.5 נק' למשחק בקבוצה העונה.

בסקוניה: מאיק קוטסר, רוקאס גידראיטיס, מרקוס האוורד, דולטון הולמס, וניה מרינקוביץ', סנדר ראיסטה, סטיבן אנוך, מאט קוסטלו, דניאל דיאז, דריוס תומפסון, מקס היידגר.

מובילי בסקוניה:

1. מרקוס האוורד 1.80, 15.1 נק' למשחק בקבוצה העונה.

2. רוקאס גידראיטיס 2.01, 9.7 נק' למשחק בקבוצה העונה.

3. דריוס תומפסון 1.93, 11.7 נק' למשחק בקבוצה העונה.

מכבי ת''א מגיעה למשחק לאחר ניצחון חוץ 84:91 על נס ציונה.

בסקוניה מגיעה למשחק לאחר ניצחון חוץ 71:83 על בטיס.

קצת על מכבי ת''א... מנצחת 4 מתוך 5 המשחקים האחרונים בכל המסגרות במפגשים נחמדים לעין כשגם שלא הלך  ראינו לחימה ורצון מצד השחקנים דוגמא חיה לכך היה המשחק בטורקיה נגד אנאדולו שבמחצית הראשונה היא קולעת 11 שלשות 54 נק' ובסך הכל שלושה איבודים, ודווקא במחצית השנייה ההפך הגמור האחוזים התחילו להתיישר וכדורים יצאו החוצה מהשלוש (32 נק' בלבד במחצית השנייה כמעט 10 מתוכם בגארבז טיים שזה בערך 2:30 דק' לסוף) והצהובים של קטש התמקדו יותר בהגנה על הכדור האטת קצב המשחק ובעצם גרמו לכך שגם שהכדורים הפסיקו להיכנס היכולת של ההתחלה הספיקה כי הם ידעו לנצל אותה עד תום לשנות פאזה ולהתאים את עצמם לסגנון המשחק של היריבה עוד דוגמא לכך להתאמות שצהובים מבצעים תוך כדי תנועה אפשר למצוא כמה ימים לפני במשחק בהיכל נגד פנר שבו הטורקים פתחו ב15:3 זריז עם הרבה ריבאונד התקפה ונקודות קלות של שחקנים שוליים בקבוצה כמו פייר ונייג'ל הייז שפשוט טחנו מתחת לסלים והניבו הרבה נזק ואז בוצעה התאמה נחמדה מכבי אמרה אוקיי שפייר ונייג'ל הייז ימשיכו לזרוק ולקלוע אין בעיה שהם ינצחו אותנו לבד אבל הפעם נסגור להם הצבע וניתן להם לזרוק מחוץ לקשת ומחצי מרחק והפלא ופלא בכל פעם שמכבי הימרה על זריקה פנויה שלהם מחוץ לאיזור המסוכן היא לרוב הרוויחה שמשון ויובב שלנו קלעו לא פחות מ29 נק' מתוך ה39 של הטורקים במחצית הראשונה, וכמה הם קלעו ביחד במחצית השנייה אתם שואלים? התשובה היא 2 נק' בלבד ו31 בחישוב הסופי שדשון פייר מסיים את המשחק על 1מ7 ל3, וכך מכבי למעשה שיבשה לחלוטין את תוכנית המשחק של איטודיס שבמשך מחצית אחת 2 שחקנים שוליים עשו לו כמעט הכל ובמחצית השנייה האגו של ווילבקין גודוריץ ומוטלי התחיל לעבוד מה שהוביל לבחירת זריקות לא נכונה ולא קשורה למציאות שהם מנסים להכניס את עצמם בכוח למשוואה והביטחון כבר פחות היה שם ווילבקין למשל גמר את ההתמודדות על 1מ8 לשלוש וללא ספק אם מכבי תדע לשנות באופן יותר סדיר את סגנון המשחק של יריבותיה ולאלץ אותם לחשוב היא תגיע רחוק.

קצת על בסקוניה... כמו הצהובים גם היא מנצחת 4 מתוך 5 המשחקים האחרונים בכל המסגרות ובכנות שהיא נכנסת למשחק הריצה היא בין הקבוצות המסוכנות ביורוליג ערבים של 90 נק'+ נהיו כבר דבר שבשגרה עבור הבאסקים שתומפסון הנהדר מנווט את הלהקה ועושה להאוורד האדיר ולשאר קלעי השלשות את החיים יותר קלים. הבעיה הקריטית לטעמי שאני רואה בקבוצה זה המחליף של תומפסון, החבר היידיגר לא מספק את הסחורה עד כה ולא מצליח למלא את החלל שהנרי השאיר ולדעתי זה ממש לא בגללו הוא יכול להיות שחקן נהדר אבל לא בעמדה שהם מצפים ממנו לשחק בה הבחור לא רכז אין לו ראיית משחק ברמה גבוהה והוכחה חיה לכך רואים בכמעט כל משחק הבחור מהוסס לא מוצא את עצמו ובדק' שהוא בפנים ומנסה לרכז היריבות יודעות להפעיל עליו לחץ ולעיתים קרובות גם מנצלות את זה לריצות.

לסיכום: קבוצות דומות וברור שבסקוניה יכולה לנצח גם ללא הפלוס אבל... כל עוד לא יהיה יום קליעה אדיר מחוץ לקשת והחבורה של קטש תדע לעצור בעבירות את ההתקפות מעבר של הבסקים יש יתרון לצהובים בטח בהיכל הרועש והדוחף ולדעתי הם גם ינצחו מעל הליין במשחק מותח ומעניין לכן אקח אותם בתקווה שזה יתממש.

סמנו מכבי ת''א (4-)

בהצלחה למשכפלים ולכולם!B|

image.png

image.png

image.png

  • Like 2
קישור להערה
גרש 500+
2.6k

תודה רבה לך.

אני אישית נמנע מלגעת במשחק הזה.

ליין מופרע מאוד, בסקוניה לא פראיירים בכלל

ומצד שני לסמן נגד מכבי בביתה ? לא כדאי. 

 

נראה מה יצא פה הערב. :basket:

  • Like 1
קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

חדר ראשי - צ'אט LiveGames

חדר ראשי - צ'אט LiveGames

אין לך את ההרשאות המתאימות לכתוב בצ'אט המהיר
    ×
    ×
    • צור חדש...

    מידע חשוב

    חוקת הפורום הצהרת פרטיות