קפוץ אל תוכן
שלח טופס

1211729507-20x19 מילאנו vs פרטיזן בלגרד (1+) של העוקץ WIN


העוקץ האולטימטיבי

הודעות מומלצות

העוקץ האולטימטיבי 500+
23k
יחס ההמלצה כולל : 1.80
רמת הביטחון :

מילאנו vs פרטיזן בלגרד (1+)

הקבוצות יפגשו במסגרת המחזור ה28 של היורוליג.

סגלים צפויים+מובילים.

מילאנו: שבאז נאפייר, קווין פאנגוס, בילי בארון, ניקולו מלי, קייל היינס, ברנדון דיוויס, שאבון שילדס, יהונאס וויגטמן, לואו קבארו, סטפנו טונוט, ג'יאמפאולו ריצ'י.

מובילי מילאנו:

1. שבאז נאפייר 1.85, 13.6 נק' למשחק בקבוצה העונה.

2. בילי בארון 1.88, 11.1 נק' למשחק בקבוצה העונה.

3. ניקולו מלי 2.06, 9.7 נק' למשחק בקבוצה העונה.

פרטיזן בלגרד: ים מדר, זאק ליידי, ג'יימס נאנאלי, אלן סמאילגיץ', דנטה אקסום, דנילו אנדוסיץ, מתיאס לסורט, אלכסה אברמוביץ', יואניס פאפאטרו, קווין פאנטר.

מובילי פרטיזן בלגרד:

1. דנטה אקסום 1.96, 13.3 נק' למשחק בקבוצה העונה.

2. קווין פאנטר 1.93, 15.5 נק' למשחק בקבוצה העונה.

3. מתיאס לסורט 2.06, 12.5 נק' למשחק בקבוצה העונה.

מילאנו מגיעה למשחק לאחר ניצחון חוץ 84:88 על ולנסיה.

פרטיזן מגיעה למשחק לאחר ניצחון חוץ 79:88 על בולוניה.

קצת על מילאנו... הקבוצה של אטורה מסינה במקצה שיפורים (יש היאמרו בשלב מאוחר מדי של העונה) ומאז החתמת נפאייר מנצחת חמישה משחקי יורוליג ברציפות ועומדת על מאזן של 8מ9 בכל המסגרות שעושה רושם שאחרי 4 חודשים שהיא לא משחקת כדורסל נורמלי וראוי לסגל העשיר הזה דווקא בחודש האחרון היא מתחילה לקבל קצת צורה שפאנגוס ושילדס חזרו כל אחד מפציעות שונות וממושכות נגד ולנסיה מה שנותן עוד עומק לאיטלקים לקראת שלבי הסיום.

קצת על פרטיזן בלגרד... הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ מנצחת 6מ7 משחקי היורוליג האחרונים שהיא מציגה בעיקר כדורסל ממושמע ושיטתי בו היא משחקת על היתרונות שלה הולכת הרבה לקו העונשין וגם קולעת (17.3 מקום שני ביורוליג) קווין פאנטר ממשיך להיות יעיל ודנטה אקסום ממשיך לרכז את המשחק בצורה הכי טובה שהוא יכול, להנהיג את החברים ולמצוא אותם חופשיים לזריקות פתוחות.

יתרונות: 

מילאנו: לאיטלקים יתרון מסוים בגודל והסייז בטח בעמדות הפורוורד והסנטר מה שיכול להסב הרבה נזק בהתקפה כדורים חוזרים ותפיסות עמוקות מתחת לסלים של הסרבים וגם בהגנה יכולה לעשות חילופים  ועדיין להקשות לא מעט על החבורה העומדת מנגד שתצטרך להגיב לכך בהתאם.

פרטיזן בלגרד: לסרבים יתרון מסוים בעמדות הגארד שאקסום ופאנטר ואפילו מדר הוכיחו יותר את עצמם ככאלה שמייצרים לעצמם נק' ולא פוגעים בשטף הקבוצתי מה שיכול לגרום הרבה נזק בעיקר בקליעה מחוץ לקשת שאם הם יתפסו יום יהיה קשה מאוד להתגבר עליהם.

חסרונות:

מילאנו: החיסרון העיקרי של האיטלקים השנה זה הובלת הכדור ויצור נקודות לאורך זמן שביותר מדי משחקים העונה הם נחנקו לפחות ברבע אחד מה שהוביל בדיעבד להרבה הפסדים והתפרקויות כאלה ואחרות ולמרות שזה נראה טוב יותר לאחרונה זה לא אומר שהבעיה הזו לגמרי נעלמה.

פרטיזן בלגרד: החיסרון העיקרי לטעמי אצל הסרבים שכבר דיברתי עליו בעבר הוא בעמדה מספר 3 בדגש על החבר פאפאפטרו שקיבל הרבה כסף כדי לספק את הסחורה וכרגע רחוק שנות אור מכך שהוא ביותר מדי משחקים העונה רושם ביורוליג מספרים מביכים של 2 ו3 נק' למשחק ונראה שבמשחק האחרון נגד בולוניה גם לז'ליקו נגמרה הסבלנות לחכות לו שיתעורר על החיים שלו שהוא שותף רק 6:29 וסיפק 2 נק' בלבד, ננאלי קצת מחפה עליו אבל כשמדובר בשחקן כמו ננאלי זה קצת מדאיג.

לסיכום: פרטיזן קבוצה מחוברת יותר ובמומנטום טוב אבל... אהבתי לראות את הרוח של מילאנו במשחקים האחרונים והעובדה שהם עדיין לא מוכנים להרים דגל לבן על העונה המסויטת הזאת וניצחון ביתי הערב בהחלט יכול לקרב אותם לתמונת הפלייאוף בטח שיש להם משחק חסר על רוב הקבוצות ולדעתי תהיה פה מלחמה שבסופה האיטלקים יצאו עם ידם על העליונה לכן אקח אותם בתקווה שזה יתממש.

סמנו מילאנו (1-)

בהצלחה למשכפלים ולכולם!B|

IMG_20230309_015905.jpg

image.png

image.png

  • Like 2
קישור להערה
רק סינגלים 500+
879
לפני 38 דקות, yakirivgi אמר:

בהצלחה , בחרת את הצד הנכון

 

  • Like 1
קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות