קפוץ אל תוכן
שלח טופס

1211729507-20x19 שטרסבורג vs הפועל חולון (3+) של העוקץ WIN


העוקץ האולטימטיבי

הודעות מומלצות

העוקץ האולטימטיבי 500+
23k
יחס ההמלצה כולל : 1.80
רמת הביטחון :

שטרסבורג vs הפועל חולון (3+) 

הקבוצות יפגשו במסגרת שלב הבתים השני של ליגת האלופות בכדורסל.

סגלים צפויים+ מידע על שאר שחקני הרוטציה בקבוצות.

שטרסבורג:

3. מרכוס קיין 1.78, 19.6 נק' למשחק הגארד האמריקאי פרץ בשלב יחסית מאוחר בקריירה שעד 2020 שיחק בקבוצות כמו אגיס מהליגה הקוריאנית ודינוס מטיוואן שם היה קורע את הרשתות כל משחק הפריצה הגיעה בקאלב האסטונית ומשם לממוצעים דו ספרתיים  בלובליאנה איטליה ועכשיו צרפת ללא ספק השחקן המוכשר והמסוכן ביותר בסגל הצרפתי.

9. דיאנדרה לנסדאון 1.88, 11.8 נק' למשחק אם דיברתי על קיין שפרץ מאוחר אז לנסדאון יכול לכתוב ספר על זה... ב2011 לאחר שסיים את לימודיו בקולג' הבחור הפסיק לשחק כדורסל עקב העובדה שלא קיבל הצעות לאחר 5 שנים הצליח לשכנע קבוצה מהליגה הגרמנית השלישית להחתים אותו בזכות סרטון יוטיוב של ביצועיו בקבוצה מקסיקנית חובבנית והשאר היסטוריה הצליח להגיע לקצה גבול היכולת שלו שסגנון המשחק שלו מתבסס על הגנה קשוחה וחצי מרחק ברמה גבוהה.

0. רודינוס קורוקס 2.06, 12.8 נק' למשחק הלטבי פליט הnba לשעבר הצטרף רק לאחרונה לאחר שלא הצליח להטביע את חותמו בריאל בטיס מתחתית הליגה הספרדית בסך הכל מדובר בפאוור פורוורד מוכשר עם קליעה רכה מבחוץ ועל פי 6 משחקיו הראשונים בקבוצה עושה רושם שלראשונה מזה הרבה זמן הוא מצא קבוצה בה הוא מצא את מקומו.

6. פול לקומב 1.95, הגארד הצרפתי שפתח את תחילת העונה בכלל בוילרבאן ושוחרר לאחר שנתיים רצופות במועדון ללא ספק תוספת מקומית מעניינת לקבוצה.

23. ז'אן בטיסט 1.88, הרכז הצרפתי שבעונה שעברה היה לו תפקיד יותר משמעותי בקבוצה אבל גם העונה מקבל הרבה דק' משחק, טכניקת קליעה מוזרה אבל גם יודע לקבור את הזריקות שצריך.

10. בודיאן מאסה 2.08, גבוה צרפתי הגיע העונה כתחליף למורין הנהדר אבל מדובר בשחקן מוגבל מאוד בלי יכולת קליעה מרשימה והרבה פחות אתלט מהסנטר הפותח של השנה שעברה.

4. לאופולד קאבלייר 2.03, פורוורד צרפתי אין יותר מדי כישרון אבל יכולת ורצון בהחלט יש מסוג השחקנים שתמיד נראה מזנקים על הפרקט ונלחמים על כל כדור.

5. אייק אודנה 2.02, הסנטר האמריקאי היה פצוע קצת יותר מחודשיים וחזר לפעילות רק לפני 2 משחקים אחד מהאחראים להצלחת הקבוצה בשנים האחרונות שהוא מתפקד בעיקר בצד ההגנתי ולפעמים יכול להציג תצוגות מרשימות גם בהתקפה.

הפועל חולון:

1. ג'ו רגלנד 1.82, 16.3 נק' למשחק מלך האסיסטים הבלעדי של המפעל ואחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של חולון יכול לעשות הכל בין אם זה בקליעה או מסירה ושהוא בעניינים הוא פשוט רמה מעל המשחק.

4. כריס ג'ונסון 1.98, 12.3 נק' למשחק עוד אחד מהשחקנים הגדולים בהיסטוריה של המועדון אולי שחקן ההגנה הטוב ביותר שראינו בארץ בשנים האחרונות ושהוא לא מסתבך בעבירות הוא חתיכת תוספת כוח לחולון כי גם לשים נקודות על הלוח הוא יודע.

24. מרווין ג'ונס 2.13, 13.2 נק' למשחק הסנטר האמריקאי מצא סוף סוף בית שבעזרת רגלנד והלהקה הוא משפר את סגנון המשחק שלו פלאים משחקן בשנים קודמות של בסביבות ה50% עונשין הוא הפך השנה לשחקן שקולע באחוזים הרבה יותר טובים ויכול לאיים מחצי מרחק וגם לזרוק שלשות... מה שביטחון יכול לעשות לשחקן.

11. סי ג'יי האריס 1.91, הגארד האמריקאי שנפצע בתחילת העונה בגביע ווינר על המדבקה הידועה לשמצה חזר רק לפני זמן קצר למגרשים ולאט לאט מתחיל להזכיר את השחקן מהקדנציה הקודמת.

20. היידן דלטון 2.03, הפורוורד האמריקאי בעל הקליעה האבסולוטית מחוץ לקשת פתח את העונה פחות טוב בין היתר בגלל העובדה שתפקד כסנטר בלית ברירה הרבה פעמים ומאז שחזר לעמדה הטבעית שלו מספק מספרים נהדרים שבמשחק הליגה האחרון נגד נס ציונה הציג 23 נק' 10 ריבאונדים ו3 בלוקים.

44. ניב משגב 1.80, הרכז הישראלי חווה עונה סבירה+ ביחס לציפיות ממנו שהוא עולה מהספסל ומספק בדיוק מה שהקבוצה צריכה הגנה בדקות המנוחה של רגלנד ומדי פעם נעיצת שלשה כואבת ליריבה.

2. שון דאוסון 1.98, הסמול פורוורד הישראלי חווה עונה קשוחה במיוחד בקבוצתו שהוא מרבה לעשות שטויות להכריח זריקות ולפגוע בשטף הקבוצתי גם על הפרקט וגם מחוצה לו... ובכל זאת במשחק האחרון ראינו קצת יותר בגרות ממנו בקבלת ההחלטות נקווה שהוא ידע לשמר זאת.

22. ג'ווין דלרוייר 2.08, הסנטר האמריקאי שהובא כמחליף לקני קאדג'י המאכזב פחות מוצא את עצמו עד עכשיו בקבוצה אבל ניתן לו את הימי חסד שנותרו בתקווה שיציג יכולת טובה יותר.

שטרסבורג מגיעה למשחק לאחר ניצחון ביתי 89:92 על לה מאן.

הפועל חולון מגיעה למשחק לאחר ניצחון חוץ 81:101 על נס ציונה.

לסיכום: שטרסבורג קבוצה טובה עם הרבה כלים אבל... לדעתי חולון קבוצה קצת יותר שלמה מוכשרת ומחוברת וביום סביר מחוץ לקשת וסגירה לריבאונד הגנה יכולה בהחלט לתת פייט לצרפתים וגם לנצח את ההתמודדות לכן אקח אותם בתקווה שזה יתממש.

סמנו הפועל חולון (3+)

בהצלחה למשכפלים ולכולם!B|

image.png

image.png

image.png

image.png

  • Like 1
קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות