קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG מונדיאל 2022 - המלצות למשחקי יום רביעי - 30.11.22


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.1k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

טוניסיה - צרפת / מעל 2.5 שערים (יחס 1.65)
שתי הקבוצות כובשות (יחס 1.75)

אחת הנבחרות המאכזבות מהמגזר הערבי במונדיאל, היא נבחרת טוניסיה, שנראתה רע מאוד בשני המשחקים שלה עד כה. היא פתחה בתיקו משעמם מול נבחרת דנמרק, שם היא אמנם היתה אמורה כביכול להפסיד. במשחק לאחר מכן, ציפו ממנה לקחת שלוש נקודות מאוסטרליה, אך משחק חלש מאוד שלה והיא הפסידה לאוסטרלים בתוצאה 1:0. הטוניסאים יפגשו בחצי דרבי את נבחרת צרפת, שהבטיחה העפלה לסיבוב הבא, כשהיא הביסה את האוסטרלים 4:1 במשחק הפתיחה ולאחר מכן, הבטיחה את העליה שלה במשחק הירואי של מבאפה, עם 2:1. הדרך היחידה בה טוניסיה תעפיל לשמינית הגמר, היא ניצחה על הצרפתים ותוצאת תיקו במשחק המקביל בין דנמרק לאוסטרליה, שם לדעתי אין סיכוי לתוצאה שכזו. השתיים נפגשו בעבר ארבע פעמים למשחקי ידידות, כששלושה מפגשים הסתיימו בתוצאת תיקו 1:1 ומפגש בודד הסתיים בניצחון 3:1 לצרפת. לא מעט שחקנים מהנבחרת של צרפת, ינוחו במעט לדעתי לקראת שמינית הגמר כשאין ממש סיכוי לדעתי שצרפת לא תסיים במקום הראשון בבית, גם אם תפסיד. טוניסיה מחפשת שער בכורה בטורניר הזה ואולי הוא יגיע דווקא היום, כשצרפת תעשה ניסוי כלים עם כמה שחקנים שקיבלו פחות דקות משחק עד כה בטורניר כמו במשחקים הקודמים בין השתיים, שווה לנסות כאן שיפלו שערים משני הכיוונים, כשהליין על שתיהן כובשות, עומד על 1.75. אובר 2.5 שערים, בליין של 1.60. לדעתי שווה להסתפק בהימורים על שערים במשחק ולא על זהות המנצחת, למרות שצרפת, גם עם סגל משני שלה, עדיפה על פני הטוניסאים. 

אוסטרליה - דנמרק / מחצית שניה - 2 (יחס 1.60)
בין 2-3 שערים במשחק (יחס 1.80)
לא כל קבוצה תבקיע (יחס 1.55)

לא ציפינו יותר מדי מנבחרת אוסטרליה, אחת החלשות בטורניר הזה, אבל היא הפתיעה במעט. היא עלתה ליתרון מול צרפת אבל חטפה לאחר מכן רביעיה ובמשחק השני, הפתיעה במעט, כשניצחה את נבחרת טוניסיה בתוצאה 1:0. בכדי שאוסטרליה תעפיל לסיבוב הבא, ניצחון כמובן יספיק לה, כשגם תוצאת תיקו כאן תספיק לה, במידה וטוניסיה לא תנצח את צרפת. הדנים מנגד, איכזבו מאוד. הם היו אמורים לנצח במשחק הפתיחה את טוניסיה אך במקום זאת, משחק שאנן וחסר יכולת שלהם הביא לתוצאת תיקו ללא שערים ובמשחק הקשה יותר, היא נראתה לא רע, אך הפסידה לבסוף בתוצאה 2:1 מצמד של מבאפה. עם אותה היכולת מול הצרפתים, אין לי ספק שהדנים היו מנצחים את טוניסיה במשחק הפתיחה, אך כאמור, יכולת זהה למשחק מול צרפת, צריכה לדעתי להספיק למפגש מול הנבחרת האוסטרלית. הדנים חייבים לנצח כאן בכדי להעפיל לשמינית הגמר ותוצאת תיקו בינהן, כמו במונדיאל הקודם, לא תספיק לדנים, שניצחו בעבר את אוסטרליה פעמיים לצד הפסד אחד. האוסטרלים יקשו על הדנים אך לבסוף האדומים יעשו את שלהם וינצחו את המשחק הזה. ליין של 1.60 לניצחון במחצית השניה, אולי אחרי מחצית ראשונה צמודה, במשחק בו לדעתי האוסטרלים לא יכבשו ואני לא חושב שנראה כאן יותר משני שערים. ליין של 1.80 על 2-3 שערים במשחק ולא כל קבוצה תבקיע, בליין של 1.55.

פולין - ארגנטינה / מחצית - 2 (יחס 1.80)
מעל 2.5 שערים (יחס 1.85)
שתי הקבוצות כובשות (יחס 2.00)
מסי כובש בכל זמן (יחס 1.70)

אפשר לומר על ארגנטינה שהיא קמה מהקבר, אחרי הפתיחה האיומה שלה למונדיאל הזה. היא הפסידה במשחק הפתיחה של לסעודים בתוצאה 2:1, למזלה, פולין ומקסיקו סיימו בתיקו באותו מחזור. לאחר מכן, ארגנטינה ניצחה 2:0 את מקסיקו, במשחק לא להיט שלה ופולין מנגד, גברה 2:0 על ערב הסעודית, אחרי שהסעודים הספיקו להחמיץ פנדל. לבנדובסקי גם כבש במשחק נגד הסעודים אחרי שהחטיא פנדל משלו במשחק הפתיחה וכעת, הוא ניצב מול ליאו מסי, בקרב שבו המנצחת, תעפיל לשמינית הגמר בוודאות. אגב, במקרה של תיקו כאן, שתיהן עדיין יכולות להעפיל ביחד לשמינית, זאת בתנאי שהמשחק המקביל בין הסעודים למקסיקו, לא יוכרע, אבל קשה לי לראות אותן לוקחות את הסיכון הזה. שלושה מפגשים היו בעבר בין השתיים. משחק ידידות לפני 11 שנים שהסתיים בניצחון של פולין ושני מפגשי עבר במונדיאל, הסתיימו בניצחון 3:2 של פולין ב-74 ו-2:0 של ארגנטינה, ארבע שנים לאחר מכן. מסי שכבש פעמיים עד כה במונדיאל הזה, מגיע דרוך למשחק החשוב מכל. עד כמה שלנבחרת פולין יש שחקנים לא רעים, אני לא חושב שהם יוכלו להתמודד עם המהירות של ארגנטינה, שאמנם לא הרשימה גם מול מקסיקו, אך למשחק הגורלי כעת, אני חושב שהם יופיעו בגדול. ההימור שלי הוא שארגנטינה תפתח חזק את המשחק הזה, תוביל כבר במחצית, בליין של 1.80. לא שולל כאן שער של פולין שתהמר על כל הקופה ולכן מעל 2.5 שערים, בליין של 1.85 ושתי הקבוצות כובשות בליין מרשים של פי 2.00, שווה את ההימור. מסי מבקיע בכל זמן אגב, בליין של 1.70 ולדעתי, אם ארגנטינה תכבוש כאן לפחות שני שערים, אחד מהם לפחות, יהיה שלו. 

ערב הסעודית - מקסיקו - 2 (יחס 1.65)
מעל 2.5 שערים (יחס 1.60)
שתי הקבוצות כובשות (יחס 1.65)

משחק מעניין בין נבחרת סעודיה לנבחרת מקסיקו, כשכל נבחרת מייחלת למשהו אחר. ניצחון של הסעודים, יעלה אותם לסיבוב הבא, לא משנה מה תהיה התוצאה במשחק המקביל בין פולין לארגנטינה. מקסיקו מנגד, חייבת לנצח כאן כשגם ניצחון, לא מבטיח לה עליה לסיבוב הבא ולו רק בגלל השער השני שהיא ספגה מנבחרת ארגנטינה. למקסיקו כרגע נקודה אחת עם יחס שערים של 2-. הם חייבים לנצח היום בהפרש של שני שערים לפחות ולקוות לאחד משני דברים. ניצחון שלהם לצד ניצחון של פולין, יעלה את מקסיקו לסיבוב הבא, כשלהם יהיה נקודה מעל ארגנטינה. מנגד, ניצחון של ארגנטינה על פולין ושלהם על הסעודים, יעניק גם למקסיקו וגם לסעודים 4 נק' ואז הפרש השערים יהיה מה שיכריע את זהות העולה, כשכרגע לפולין 2+ ולהם כאמור, 2-. הסעודים הרשימו במשחק הפתיחה כשהפכו פיגור לניצחון מרשים על ארגנטינה. הם שיחקו לא רע גם במשחק השני מול פולין, החטיאו פנדל ואז הכול קרס להם והם הפסידו 2:0. מקסיקו מנגד, נראתה אנמית מול נבחרת פולין במשחק שהסתיים בתיקו ללא שערים ולאחר מכן, מול ארגנטינה, היא הפסידה בתוצאה 2:0. הנבחרות נפגשו בעבר ארב פעמים, כשמקסיקו ניצחה את הסעודים שלוש פעמים כשלמעשה, היא הביסה אותה במגשים האלו. משחק ידידות אחד ב-98 כשהיתר היו מפגשים במסגרת גביע הקונפדרציות, משחקים שהסתיימו 2:0, 5:0 והאחרון ב-99, 5:1 למקסיקו. אין סיכוי שנראה תוצאות שקרובות למה שהיה אז, כשלדעתי אנחנו הולכים לראות כאן משחק צמוד מאוד. מקסיקו עדיין לא כבשה שער בטורניר הזה ומול הסעודים, הם מקווים לעשות את מה שלא הצליחו. סעודיה מנגד, אמנם ספגה שער אחד חוקי מארגנטינה אך שלושה אחרים נפסלו. מול פולין היא ספגה פעמיים והאמת היא, שהסעודים מציגים הגנה דיי רופסת עד כה. לשתיהן אין יותר מדי מה להפסיד. הן חייבות לנצח כאן, מה שמביא אותי למסקנה, שאנחנו נראה כאן שערים. מעל 2.5 שערים בליין של 1.60 ושתי הקבוצות לדעתי יכבשו, בליין של 1.65. לגבי זהות המנצחת ? ההימור שלי הוא שזו תהיה מקסיקו, שתעשה את העבודה. ליין של 1.65 על הירוקים, למרות התמיכה המטורפת שתהיה לסעודים ביציעים. 

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות