קפוץ אל תוכן
שלח טופס

1211729507-20x19 2 המלצות לליגה הלאומית בכדורסל WIN


Djoker1

הודעות מומלצות

Djoker1 500+
3.9k
יחס ההמלצה כולל : 3.2
רמת הביטחון :

עירוני רעננה(3+) - הפועל עפולה (17:30)

עירוני רעננה עד כה מאוד מאכזבת מפתיחת העונה עם 3 ניצחונות ו-4 הפסדים, ומקום 8. למשחק היא מגיעה לאחר 2 הפסדים רצופים, 99-89 בחוץ לעירוני רמת גן בחוץ, ולפני כן הפסד ביתי 90-80 למכבי ראשון לציון, שדווקא לפני כן השיגה 2 ניצחונות רצופים בהם ניצחון אחד מרשים על עירוני נהריה בבית 78-76 אבל בסהכ ברעננה די מאוכזבים כי יש הרבה כישרון בקבוצה הזאת עם 2 הזרים מורס וסיגרס, וישראלים בכירים כמו ווילי וורקמן, אלון ספיר, רום גפן, גורדן לואיס, ורום קורנליוס וללא ספק מצופה מהקבוצה הזאת להרבה יותר מזה. רעננה משחקת טוב בבית למרות 2 הפסדים ב-3 משחקים בהם הם פגשו את 3 הקבוצות החזקות בליגה, הפסד בהארכה 88-83 לאשקלון שעדין לא הפסידה, ניצחון על נהריה 78-76, והפסד למכבי ראשון לציון 90-80. הפועל עפולה בפתיחת עונה חלומית בינתיים עם 6 ניצחונות והפסד בודד ב-7 משחקים. למשחק היא מגיעה לאחר ניצחון 78-57 ביתי על מכבי רחובות ביום שישי, לפני כן ספגה הפסד בכורה בחוץ לעירוני רמת גן 70-67. עפולה מעמידה קבוצה מצויינת עם 2 הזרים שלה הול, ופיצפטריק והישראלים קורן זורנו, ספקטור, נציה, גולדנברג ותומר אסייג והקבוצה בהחלט יכולה לשאוף למקומות גבוהים במיוחד לאור היכולת ההגנתית שלה מפתיחת העונה. עפולה בחוץ עם 3 ניצחונות והפסד בודד. למרות המאזנים של 2 הקבוצות אני לא חושב שעפולה קבוצה יותר איכותית מרעננה בוודאי במגרשה של רעננה אבל כרגע היא טובה יותר אבל אני מאוד מאמין ברעננה הערב אני ציפיתי פה לליין נמוך ב-2 נקודות אני חושב שיהיה פה משחק צמוד ואני בהחלט לא פוסל ניצחון ביתי. 

הסימון: מכבי רעננה +3

 

הפועל ר"ג גבעתיים - אליצור שומרון (4+)

קרב תחתית לוהט בזיסמן! ר"ג גבעתיים מגיעה במצב קטסטרופלי עם 5 הפסדים רצופים! בעקבותם הודיעה הקבוצה על כך שהמאמן עמית תמיר סיים את תפקידו ובמקומו ימלא את מקומו מתן חרוש המנהל המקצועי שאימן את הקבוצה בשנים האחרונות עד העונה הנוכחית. במחזור האחרון רמת גן כמעט והפתיעה את נהריה בחוץ אבל לא הצליחה לנצל את חיסרון הזר בנהריה והפסידה לבסוף 86-81 שלפני כן היא חוטפת בבית מאליצור נתניה 106-71. בסהכ הסגל מאוד בינוני 2 הזרים של הקבוצה הם סטורם וורן הוותיק, וסטדמונד למון והישראלים של הקבוצה נויביץ, אליעד טל, אביב שמעוני אמורים לתת את הטון אבל כרגע מלבד שמעוני, אליעד טל שעדין לא חזר טוב מהפציעה, ונוייביץ לא ממש נותנים תפוקה ושאר הישראלים בקושי משחקים וגם חלשים. ממה שצפיתי בהם נגד נתניה הם ייאבקו בתחתית עד הסוף ותקווה מאוד לשרוד העונה. אליצור שומרון גם עם 2 ניצחונות ו-5 הפסדים. היא מגיעה אחרי הפסד ביתי מעצבן לרמת השרון 76-70 במשחק שהובילה בהרבה דקות. לפני כן רשמה ניצחון מרשים וסופר חשוב ברוממה על מכבי חיפה 78-77 דרמטי מאוד. סהכ המטרה של שומרון שרק עלתה העונה לראשונה היא לשרוד וגם היא לדעתי תילחם על מקומה בליגה עד לרגע האחרון של העונה. בסהכ שומרון הצליחה להעמיד קבוצה סבירה עם 2 הזרים קליי, וסטון והישראלים אייל שולמן אולי החתמה שתשאיר אותה בליגה ויתר השחקנים יובל לוין, עידו פליישר, עמית אלון, וגל שטרנברג שבינתיים מאוג מפתיעים לטובה. לדעתי גם פה צפוי משחק צמוד 2 קבוצות תחתית ודי שוות ברמתן, רמת גן עם הביתיות אבל אני לא רואה יתרון איכותי בסגל השחקנים אבל הזעזוע בעמדת המאמן יכול לעבוד למרות שגם חרוש לא לקח את הקבוצה לאף מקום בשנים שאימן שם.. שומרון קבוצה עקשנית ולדעתי תצליח להחזיק את הליין כאן.

הסימון: אליצור שומרון (4+)

בהצלחה לכולם!! 

 

 

קישור להערה
  • תגובות 19
  • Created
  • תגובה אחרונה

Top Posters In This Topic

  • Djoker1

    3

  • משה יצחק

    2

  • שובר תמועצה

    2

  • Adrenalin

    1

Popular Days

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות