קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG מונדיאל 2022 - המלצות למשחקי יום שני - 28.11.22


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.1k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

קמרון - סרביה - 2 (יחס 1.65)
מעל 3.5 נבדלים (יחס 1.75)

במשחק לא טוב שלה, הפסידה קמרון במשחק הפתיחה 1:0 לנבחרת שוויץ, שבעצמה אגב, היתה רחוקה מלהרשים. נבחרת קמרון הגיעה למונדיאל הנוכחי, אחרי מספר משחקי ידידות לא מרשימים, בהם היא לא הצליחה לנצח את נבחרות פנמה ואת ג'מייקה, אז היה דיי צפוי שהיא תתקשה מול שוויץ וגם היום מול הסרבים ובוודאי, במחזור האחרון נגד ברזיל. מול קמרון, תשחק היום נבחרת סרביה, שהקשתה מאוד על נבחרת ברזיל, אך לא יכלה לבסוף לשני שערים מרשימים והפסידה 2:0. הסרבים יודעים שאת המשחק הזה הם חייבים לנצח ולהגיע למצב של משחק מול שוויץ במחזור האחרון, על העליה. הסרבים הגיעו מוכנים למונדיאל אחרי משחקי הכנה מרשימים ועם מספר שחקנים מרשימים בסגל, משמעותית יותר מלקמרון, זה אמור להספיק. מפגש בודד בין השתיים לפני 12 שנים, הסתיים 4:3 לסרבים, משחק חסר משמעות ובוודאי שחשיבות, אך הכיוון כמו אז, צפוי להיות גם היום. ליין של 1.65, לטעמי קצת גבוה לניצחון שוויצרי כשאפשר לשלב את סרביה מבקיעה ראשונה (1.45) בדאבל כלשהו. סרביה חייבת לתקוף והיא תתקוף לא מעט ולכן, גם תשיג לצערה כמה נבדלים. מעל 3.5 נבדלים במשחק כולו, בליין של 1.75, לא הימור מופרך לגמרי.

קוריאה - גאנה / מעל 2.5 שערים (יחס 2.15)
שתי הקבוצות כובשות (יחס 1.75)

במשחק לא באמת טוב שלה, גאנה כמעט והדהימה את נבחרת פורטוגל, שאולי קצת זילזלה על המגרש. הסתיים לבסוף בהפסד 3:2 עם תחושת החמצה, אבל אני לא חושב ששני השערים לרשת של פורטוגל, אמורים לסנוור יותר מדי. גאנה לא באמת נבחרת איכותית כמו פעם והיא תפגוש היום את נבחרת קוריאה, על הנייר טובה יותר ממנה, כשזו שיעממה בצורה נוראית במשחק הפתיחה שלה מול נבחרת אורוגוואי. גם סון עם המסכה היפה שלו, לא הצליח לעזור לקוריאה שיודעת שהיא חייבת ניצחון היום, בכדי להגיע למחזור האחרון למשחק מול פורטוגל, בתקווה לקחת שם נקודות ולעלות שלב. גאנה אמנם הרשימה לפני המונדיאל כשגברה על שוויץ במשחק ידידות, אבל כבר ראינו מה שווים משחקי הידידות האלו. קוריאה בעצמה גברה על איסלנד ועל קמרון לפני המונדיאל, כך שהיא יודעת איך זה לנצח נבחרת אפריקאית. לחובבי ההיסטוריה, אז ארבעה מפגשים התקיימו בין השתיים בעבר, כולם עם מינימום שלושה שערים, כשבשלושה, נכבשו ארבעה שערים. גאנה ניצחה בשלושה מפגשים, קוריאה באחד, כשהאחרון של גאנה היה לפני שמונה שנים, כולם אגב, משחקי ידידות. לגאנה אין יותר מדי מה להפסיד אחרי ההפסד בפתיחה, כשגם לקוריאה, פחות משלוש נקודות והמונדיאל למעשה גמור. אני צופה שערים משני הכיוונים ובניגוד לליינים במועצה ובעולם, לדעתי שווה לנסות כאן אובר 2.5 שערים בליין של 2.15 ושתי הקבוצות כובשות, בליין של 1.75.

ברזיל - שוויץ / בין 2-3 שערים (יחס 1.80)

נבחרות ברזיל ושוויץ נפגשו במונדיאל הקודם בשלב הבתים, למשחק שהסתיים בתיקו 1:1, אז סיימה ברזיל ראשונה, שוויץ שניה וברזיל המשיכה את הרבע כששוויץ נעצרה בשמינית. שתי הקבוצות מגיעות למשחק היום אחרי ניצחונות, כשברזיל עמלה קשה מול נבחרת סרביה וניצחה 2:0 במשחק שהיה יכול להסתיים בתוצאה גבוהה יותר, לעומת שוויץ, שלא הרשימה אך עקצה לבסוף את קמרון, עם 1:0 קטן. שוויץ יודעת שהמשחק הבא מול סרביה, יהיה ככל הנראה משחק על העליה, גם אם תפסיד, כך שהיא תקווה להוציא ולהפתיע היום, משהו מברזיל. הנבחרת הברזילאית מנגד, תשחק ככל הנראה ללא ניימאר שנפצע במשחק הראשון, אך גם בלעדיו, ראינו שיש לברזיל את כל הכלים לכבוש שערים. ברזיל לא תוריד את הרגל מהגז ותשלח לדעתי את שוויץ למשחק גורלי מול נבחרת סרביה. לא בטוח שברזיל תביס כאן כך שהימור על 2-3 שערים במשחק, נראה כמו הימור לא רע, בליין של 1.80. רישרליסון שנראה חד מאוד במשחק הרארשון וכבש צמד שערים, מקבל למי שמעוניין, ליין של פי 2.40 על שער בכל זמן. אם ברזיל תכבוש אחד או שניים, לדעתי הוא יכול לקחת חלק בזה. 

פורטוגל - אורוגוואי - 1 (יחס 1.85)
פורטוגל כובשת ראשונה (יחס 1.55)

נבחרת פורטוגל כמעט חירבה לעצמה את המשחק. זה לא שהיא נראתה טוב מאוד, כשכבשה שלושה שערים, אחד מהם בפנדל מפוקפק, זה פשוט השבירה המוקדמת של נבחרת גאנה, שבעצמה הצליחה לכבוש פעמיים לרשת של פורטוגל וכמעט לכבוש את השלישי בדקה ה-100 של המשחק, עם טעות נוראית של השוער. פורטוגל היום תשחק מול נבחרת שתדע להעניש אותה קצת יותר על טעויות, אם היא תעשה כאלה. נבחרת אורוגוואי מגיעה למשחק מולה, אחרי משחק מחריד ומשעמם מול נבחרת קוריאה, שהסתיים בתיקו ללא שערים. סוארז היה רחוקה מלהרשים והיום מול פורטוגל, צפוי להיות לו קשה פי כמה. נבחרת פורטוגל חיכתה ארבע שנים בשביל לנקום בנבחרת אורוגוואי, שהדיחה אותה בשמינית גמר המונדיאל הקודם ברוסיה. קבאני שכבש אז צמד, עדיין משחק בנבחרת וינסה גם היום, להציק לחבורה של רונאלדו. בגדול, אם להוציא את הטעויות הנוראיות של פורטוגל בהגנה, יש לקבוצה האירופאית נבחרת מצוינת, נמרצת שאם לא מחפשת בכל התקפה את רונאלדו, היא יודעת לעשות פלאים. פליקס, סילבה, ליאו בחלק הקדמי נראים מצוין ליד רונאלדו ובגם בקישור יש לפורטוגל את הכלים, להכניע את אורוגוואי ולשלוח אותה למשחק מול גאנה עם המון תפילות. ליין של 1.85 לניצחון של נבחרת פורטוגל שתכבוש כאן ראשונה בליין של 1.55. 

  • Like 1
קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות