קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG מונדיאל 2022 - המלצות למשחקי יום ראשון - 27.11.22


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.1k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

יפן - קוסטה ריקה / מעל 2.5 שערים (יחס 1.75)
שתיהן כובשות (יחס 2.00)

נבחרת יפן שהיתה בטוחה שתחזור בידיים ריקות מהמשחק מול גרמניה, הדהימה את העולם כשניצחה אותה 2:1 אחרי שפיגרה 1:0 במחצית. היפנים שיחקו מצוין, תקפו לא הרף, מה שהשתלם להם לבסוף. היפנים יכולים היום לעשות את הבלתי יאמן, להשיג שש נקודות ולהיות קרובים ממש, למקום בשמינית הגמר, אם הגרמנים לא ינצחו את ספרד במשחק המקביל, אבל לשם כך, הם חייבים קודם לנצח את נבחרת קוסטה ריקה, שחטפה על הראש במשחק הפתיחה שלה מול ספרד והובסה לה 7:0. כלום לא הכין את קוסטה ריקה לתבוסה הזו, שכן הם הגיעו למונדיאל דווקא אחרי שני ניצחונות במשחקי ידידות, כשמנגד, היפנים הגיעו אחרי שני משחקים חלשים שלהם מול קנדה ואקוודור. שני מפגשים היו בין השתיים, שני משחקי ידידות שהסתיימו שניהם, בניצחונות של יפן, 3:1 ב-2014 ו-3:0 לפני 4 שנים. היפנים יגיעו באקסטזה למשחק וההימור שלי הוא שהם יעשו את העבודה שלהם מול הנבחרת החלשה של קוסטה ריקה וימתינו לתוצאה טובה היום בערב, בתקווה שמשחק הסיום של הבית מול ספרד, יהיה לפרוטוקול בלבד. קוסטה ריקה מנגד, תגיע לשפר קצת את מצב הרוח של השחקנים ושל האוהדים. לא בטוח שזה ממש יעזור להם מול הסילונים של יפן והמיטב שהם יוכלו להוציא מהמשחק הזה, זה אולי שער זכות. יפן לדעתי תנצח את המשחק הזה, אך הליין עליה נמוך ברגיל ויתר ההימורים, לא פשוטים לניחוש. אני אתרכז בשערים במשחק כשלדעתי, אובר 2.5 שערים בליין של 1.75 ולדעתי שתיהן כובשות בליין לא רע של פי 2.00.

בלגיה - מרוקו - 1 (יחס 1.95)
מתחת ל-2.5 שערים (יחס 1.50)

נבחרת בלגיה הייתה רחוקה מלהרשים במשחק הפתיחה שלה מול הנבחרת החלשה של הבית, אך לבסוף, 1:0 על הקנדים, עשה את העבודה והביא שלוש נקודות כשקורטואה המצויין גם הספיק לעצור שם פנדל. בלגיה תפגוש היום את מרוקו, ששיחקה מול קרואטיה במשחק הפתיחה וסיימה מולה בתיקו ללא שערים. בלגיה ומרוקו כבר נפגשו בעבר במונדיאל. זה קרה בארצות הברית, ב-94, אז ניצחה בלגיה 1:0. מאז, השתיים קיימו עוד שני משחקי ידידות, כשבלגיה ניצחה 4:0 ב-99 ומרוקו הביסה את הבלגים, 4:1 ב-2008. מאז, שתי הקבוצות השתנו לחלוטין, הסגל של בלגיה, דור הזהב כמו שנאמר, טוב משמעותית ממה שהיה פעם. עם כל הכוכבים שיש למרוקו בסגל, כמו חכימי וזייש, אני חושב שהבלגים יקחו הפעם את המשחק קצת יותר ברצינות. מרוקו יודעת שהפסד היום יסבך אותה אך בליין של 1.95 לבלגים, לדעתי שווה לנסות ולהמר כאן עליה. מרוקו עם הגנה חזקה לא תספוג יותר מדי שערים, הבלגים יסתפקו באחד קטן מנגד. אנדר 2.5 שערים, בליין של 1.50.

קרואטיה - קנדה - 1 (יחס 2.10)
קרואטיה כובשת ראשונה (יחס 1.60)

אחרי טורניר משובח בליגת האומות וניצחון על סעודיה במשחק הכנה, נבחרת קרואטיה פתחה את טורניר המונדיאל בתיקו ללא שערים מול נבחרת מרוקו והיא מודעת לכך שכל תוצאה פרט לניצחון היום, יכול לסבך אותה מאוד כשבמחזור האחרון היא פוגשת את הנבחרת הבלגית. קרואטיה תשחק היום מול נבחרת קנדה שהאמת, הרשימה מול בלגיה במשחק הפתיחה, תקפה ללא סוף, גם החמיצה פנדל ולבסוף ספגה. הקנדים מחפשים נקודות ראשונות ואולי גם שער ראשון, אך מול נבחרת קרואטיה המצוינת, יהיה להם מאוד קשה. קנדה הגיעה למונדיאל אחרי משחק ידידות מצוין מול יפן, אך היכולת הזו לא הספיקה מול הבלגים ובספק, אם יספיק מול סגנית אלופת העולם. זה המפגש הראשון בין שתי הנבחרות האלו וההימור שלי הוא שהנקודות ילכו לנבחרת הקרואטית. ליין גבוה של 2.10 על החברים של מודריץ, בהחלט ליין ששווה לנסות אותו. שער ראשון במשחק של הקרואטים אגב, בליין של 1.60.

ספרד - גרמניה - X (יחס 3.30)
ספרד כובשת ראשונה (יחס 1.65)

נבחרת גרמניה תגיע למשחק היום ספרד, כשהיא יודעת כבר מה התוצאה במשחק שהיה מוקדם בבוקר, בין יפן לקוסטה ריקה. במידה והיפנים ניצחו, הגרמנים יודעים, שכל תוצאה מלבד ניצחון, סוגר להם את הסיפור, מוקדם מהצפוי בגלל הפרש השערים של ספרד. הנבחרת הגרמנית בשלומיאליות, הפסידה במשחק הפתיחה שלה לנבחרת יפן. היפנים כבשו גם שער שנפסל, ספגו לאחר מכן בפנדל ובמחצית השניה, שערים של דואן ושל אסאנו, הפכו את התוצאה ושלחו את הגרמנים לתפילות. ספרד מנגד, התעללה במשחק הפתיחה בנבחרת קוסטה ריקה כשהיא מביסה אותה ללא קושי, בתוצאה 7:0. הספרדים נמצאים בעמדה מצוינת בזכות הפרש השערים שלהם מול הגרמנים, כך שתוצאת תיקו כאן צפויה להספיק להם בכדי להעפיל לשמינית הגמר. ספרד וגרמניה כבר נפגשו ארבע פעמים במסגרות המונדיאל. ב-66 ניצחה גרמניה בשלב הבתים ושלחה את ספרד הביתה מוקדם מאוד. גם ב-82, ניצחה ספרד בשלב הבתים ושלחה את הספרדים למקום האחרון. ב-94 העפילו השתיים ביחד לשמינית הגמר שם הן נפרדו בתיקו. ב-2010, המונדיאל האחרון שהשתיים נפגשו בו, זה היה בחצי הגמר, אז ניצחה ספרד 1:0 וגם זכתה במונדיאל. מעבר לכך, היו בין השתיים עוד מפגשים במסגרת אליפות אירופה ולא מעט משחקי ידידות היו בין השתיים. המפגש האחרון, רק לפני שנתיים במסגרת ליגת האומות, שם ספרד התעללה בגרמנים עם 6:0 מרשים, אחרי תיקו 1:1 בגרמניה. קשה לי להאמין שספרד תתחשב במצב של הגרמנים וההימור שלי שתוצאת תיקו, שאמורה להספיק לה, גם תהיה תוצאת הסיום כאן. ליין גבוה של פי 3.30 על חלוקת נקודות בינהן. גרמניה תלחץ חזק מאוד מהפתיחה, לדעתי גם תכבוש כאן, אבל זה יקרה אחרי שהיא תפקיד את ההגנה שלה. ספרד תכבוש ראשונה, בליין של 1.65.

  • Like 1
קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות