קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG מונדיאל 2022 - המלצות למשחקי יום שבת - 26.11.22 WIN


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.1k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

טוניסיה - אוסטרליה - X (יחס 3.00)
תוצאת תיקו במחצית (יחס 1.80)
טוניסיה - אוסטרליה (1+) - 2 (יחס 1.55)

טוניסיה פתחה את המונדיאל עם תיקו ללא שערים מול נבחרת דנמרק, תוצאה מאוד מפתיעה, שכן רבים ציפו שדנמרק תפתח את הקמפיין עם ניצחון. טוניס תשחק היום מול אוסטרליה, שפתחה את משחקה מול צרפת עם שער, אך לאחר מכן היא חטפה רביעיה ונחתה בחזרה לקרקע. ניצחון של טוניסיה היום יעמיד אותה בעמדה פנטסטית לקראת משחקה האחרון בבית מול צרפת, כשאיבוד נקודות שלה יסבך אותה לקראת המחזור האחרון. היא נבחרת טובה יותר מהנבחרת האוסטרלית, אך למרות שנראתה טוב מול הדנים, קשה לי לראות הבדלים משמעותיים בינה לבין הנבחרת האוסטרלית, שתקשה עליה מאוד. מפגש בודד בין השתיים לפני 17 שנים בגביע הקונפדרציות, אז ניצחה טוניסיה בתוצאה 2:0. תוצאת תיקו במחצית, בליין של 1.80, נראה כמו הימור מצוין, לצד תוצאת תיקו גם בסיום המשחק, בליין של פי 3.00. יהיה משחק שקול, האוסטרלים לדעתי לא יפסידו כאן. ליין של 1.55 עליהם בפלוס. 

פולין - ערב הסעודית - 1 (יחס 1.70)
תוצאת תיקו במחצית (יחס 1.85)
מתחת ל-2.5 שערים (יחס 1.55)

הסיפור הגדול במשחק הזה, הוא נבחרת ערב הסעודית, שהדהימה את העולם ובעיקר את ארגנטינה, כשניצחה אותה 2:1, אחרי שהפכה פיגור לניצחון. כעת, היא תנסה לעשות את אותו הדבר מול נבחרת פולין ולבנדובסקי, שהרשימה לרעה במשחק הפתיחה שלה מול מקסיקו, כשסיימה מולה בתיקו ללא שערים, כשלבנדובסקי הצליח להחמיץ פנדל. הסעודים יחסרו למשחק היום את ריאד שאראהילי שנפצע קשה במשחק הראשון, הנבחרת הפולנית בסגל מלא, יודעת שניצחון היום, יתן לה 4 נק' ועמדה מצוינת לקראת המחזור האחרון, שם היא תפגוש את ארגנטינה, אולי בקרב על כרטיס לשמינית הגמר. פולין פגשה את הסעודים לפני 16 שנים למשחק ידידות וניצחה אותה אז 2:1, תוצאה שהיא תשמח מאוד לחזור עליה גם היום. לפולין אסור לאבד נקודות מול הסעודים ועד כמה שהסעודים הפתיעו את נבחרת ארגנטינה, פולין תדע לעשות את מה שארגנטינה לא עשתה. ההימור שלי, הנקודות ישארו אצל פולין, שתעלה ל-4 נק' ותסבך את הבית הזה כהוגן, לקראת המחזור האחרון. ליין של 1.70 לניצחון פולני במשחק שלדעתי לא יובקעו בו יותר משני שערים. ליין של 1.55 על אנדר 2.5 שערים ותיקו במחצית, בליין של 1.85.

צרפת - דנמרק - 1 (יחס 1.60)
מעל 2.5 שערים (יחס 1.75)
שתי הקבוצות כובשות (יחס 1.75)

נבחרת צרפת פתחה קצת צולע את המשחק שלה מול אוסטרליה, היא נקלעה לפיגור, אך חזרה לאחר מכן בתצוגה מרשימה והביסה את האוסטרלים בקלות, בתוצאה 4:1. צרפת תפגוש היום את נבחרת דנמרק, שפישלה במשחק הפתיחה שלה מול טוניסיה וסיימה מולה בתיקו ללא שערים, מה שעלול לסבך אותה מאוד, אם היא תפסיד היום לצרפתים. הדנים והצרפתים נפגשו לא מעט כשרק השנה, הן נפגשו במסגרת ליגת האומות, שם ניצחה דנמרק פעמיים, 2:1 בחוץ ו-2:0 בבית, בקמפיין שלא ממש עניין את הצרפתים. במודנאיל ב-2018, השתיים נפגשו באותו הבית, אז הן נפרדו בתיקו ללא שערים וב-2002, ניצחה הנבחרת הדנית את הצרפתים במונדיאל ביפן. למעשה, הדנים והצרפתים נפגשו שלוש פעמים במסגרת המונדיאל ופעמיים נוספות במסגרת משחקי היורו. דנמרק ידעה תמיד להקשות על הצרפתים, אך הפעם, אני בספק אם זה יקרה. צרפת תרצה להבטיח את מקומה בשמינית כבר היום והיא אולי תסבך את הדנים, במידה וטוניסיה תנצח במשחק המקביל את אוסטרליה. 1.60 לניצחון של נבחרת צרפת, במשחק שבו שתי הקבוצות לדעתי, יכולות לכבוש. מעל 2.5 שערים, בליין של 1.75 ושתי הקבוצות כובשות, בליין זהה. 

ארגנטינה - מקסיקו (1+) - 1 (יחס 2.10)

נבחרת ארגנטינה הגיעה למונדיאל עם לא מעט ציפיות. זה נפתח בצורה מרשימה עם יתרון מוקדם מול הנבחרת הסעודית ועם מספר שערים שנפסלו, אך במחצית השניה, הכול נחרב, כשסעודיה כבשה פעמיים והדהימה את העולם עם ניצחון 2:1. ארגנטינה עם 0 נק', תפגוש היום את מקסיקו שפתחה את הקמפיין עם תיקו ללא שערים מול נבחרת פולין, תוצאה טובה עבור הנבחרת הארגנטינאית. למשחק מול מקסיקו היא תגיע, אחרי שהיא כבר יודעת מה התוצאה במשחק המקביל, שעלול להשפיע לא במעט על המשחק הנוכחי. ארגנטינה פגשה את מקסיקו לא מעט פעמים בשנים האחרונות ותמיד, ידה היתה על העליונה ואפילו בקלות. לפני שלוש שנים, משחק ידידות שהסתיים 4:0 ושנה לפני כן, פעמיים הן נפגשו וארגנטינה ניצחה 2:0. ב-2010 הן נפגשו במונדיאל בשמינית הגמר, אז ניצחה ארגנטינה 3:1 ולמעשה, בשבעת המפגשים האחרונים בינהן, ניצחה ארגנטינה בשישה משחקים, ביחס שערים כולל של 20-4 מולה. מקסיקו מקבלת היום את ארגנטינה עצבנית, אחרי שזו הפסידה מול הסעודים. היא בעצמה כרגע עם נקודה אחת, תפגוש את הסעודים במחזור האחרון, בתקווה שעדיין יהיה לה סיכוי טוב להעפיל לשמינית. ההימור שלי הוא, שארגנטינה תתקן את מה שחירבה במשחק הראשון ותנצח את המקסיקנים, כמו בהיסטוריה הטובה בינהם. ניצחון מעל גול, בליין של 2.10.

  • Like 1
קישור להערה
Nemis 500+
594

הסעודים לדעתי לא יפסידו. הם משחקים טוב ואם נצחו את ארגנטינה הם בהחלט יכולים להוציט נקודה מפולין. 

בהצלחה

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

חדר ראשי - צ'אט LiveGames

חדר ראשי - צ'אט LiveGames

אין לך את ההרשאות המתאימות לכתוב בצ'אט המהיר
    ×
    ×
    • צור חדש...

    מידע חשוב

    חוקת הפורום הצהרת פרטיות