קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG מונדיאל 2022 - המלצות למשחקי יום שישי - 25.11.22


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.1k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

ווילס - אירן - 1 (יחס 1.85)
מחצית שניה / ווילס (יחס 2.15)

נבחרת ווילס פתחה את הקמפיין עם תיקו 1:1 מול ארצות הברית, במשחק דיי בינוני שלה. הקרב שלה על המקום השני בבית, יהיה ככל הנראה מול ארצות הברית, כך שהיא חייבת להוציא תוצאות טובות יותר מול אירן ואנגליה, אותה היא תפגוש במחזור האחרון. נבחרת אירן פתחה את הקמפיין רע מאוד, כשהיא אמנם כובשת פעמיים מול אנגליה, אך סופגת שישה שערי חובה. האירנים יחסרו את ביירנבאנד, השוער הראשון שלהם שנפצע במשחק הראשון והשוער שחטף שישיה הוא זה שיעמוד בשער. ווילס אמנם לא הרשימה אך עדיין היא מספיק טובה בשביל לנצח את האירנים. ליין של 1.85 לניצחון שלהם, במשחק שיוכרגע לדעתי, במחצית השניה בלבד. ליין של 2.15 על ניצחון של ווילס, במחצית השניה. 

קטאר - סנגל - 2 (יחס 1.50)
סנגל תשמור על שער נקי (יחס 1.70)

כל האימונים של קטאר, לא סייעו לה במשחק הפתיחה שלה המונדיאל והיא המארחת הראשונה, שהפסידה במשחק הפתיחה מאז ומעולם. קטאר הפסידה 2:0 לנבחרת אקוואדור במשחק חלש מאוד שלה והיא תשחק היום מול נבחרת סנגל המוכשרת, שנראתה טוב מול ההולנדים, אך הפסידה לבסוף 2:0, עם שני שערי חובה בשש הדקות האחרונות של המשחק. יכולת זהה של סנגל היום, תספיק לה לדעתי מול הנבחרת הקטארית, בתקווה לתוצאה טובה במשחק המקביל, מה שישאיר לה סיכוי טוב למחזור האחרון בקרב על המקום השני מול נבחרת אקוואדור. ליין של 1.50 על ניצחון סנגלי, שלדעתי גם לא תספוג מהקטארים, בליין של 1.70.

הולנד - אקוודור - 1 (יחס 1.70)
מעל 2.5 שערים (יחס 1.75)
שתי הקבוצות כובשות (יחס 1.75)

קרב מנצחות בין נבחרות הולנד ואקוודור, שפתחו את הקמפיין עם ניצחונות על סנגל ועל קטאר ושתיהן יודעות שניצחון שלהן היום, מבטיח העפלה לשמינית הגמר. הולנד פתחה מול סנגל, נראתה לא טוב אך שני שערים בדקות האחרונות, נתנו לה את הנקודות החשובות. אקוודור מנגד, פתחה בקרב מול מארחת המונדיאל, קטאר, היא אמנם ניצחה 2:0, אך ע'פ איך שקטאר נראתה במשחק, התוצאה היתה אמורה להיות גבוהה יותר. אקוודור מקווה שגם היום, אדר ולנסיה יבקיע, אך מול ההולנדים, הוא צפוי להתקשות מאוד. עם זאת, אקוודור מספיק טובה, בכדי להעניש את הולנד, אם זו תעשה טעויות, מה שסנגל לא הצליחה לעשות. ליין של 1.70 לניצחון הולנדי, במשחק בו לדעתי, שתי הקבוצות יבקיעו, בליין של 1.70 ומעל 2.5 שערים, בליין של 1.75.

אנגליה - ארצות הברית - 1 (יחס 1.50)
מחצית שניה / אנגליה (יחס 1.65)
מעל 2.5 שערים (יחס 1.60)
שתי הקבוצות כובשות (יחס 1.70)

פתיחה מושלמת של אנגליה למונדיאל עם 6:2 מרשים על נבחרת אירן ומה שמפתיע זה שקיין לא הצליח לכבוש אף אחד מהשערים לאנגליה. ההתקפה של האנגלים נראתה מצוין אך זלזול קצת בהגנה, גרם לשני שערי חובה מול האירנים. ארצות הברית מנגד, פתחה את הקמפיין עם משחק מול נבחרת ווילס, עלתה ליתרון מוקדם יחסית, אך ספגה לבסוף בפנדל, לקראת סיום המשחק. מגוואיר ומאדיסון פצועים והם רשומים בספק למשחק. האנגלים יודעים שהקרב שלהם על המקום השני יהיה מול נבחרת ווילס, שככל הנראה תנצח היום את אירן, כך שהיא תעשה הכול בכדי להפתיע כאן, לקראת המשחק הגורלי מול האירנים. המפגש האחרון בין השתיים היה לפני 4 שנים והסתיים בניצחון אנגלי, במשחק ידידות. לפני 12 שנים, השתיים שיחקו במונדיאל ביחד ונפרדו בתיקו 1:1. ב-1950 הן נפגשו גם כן ואז ארצות הברית ניצחה. אנגליה לדעתי תסגור את הסיפור היום ותבטיח עליה לשמינית הגמר. ליין של 1.50 לניצחון של אנגליה, שתנצח את המשחק לדעתי במחצית השניה בליין של 1.65. ארה'ב מספיק מוכשרת בכדי להפתיע גם כן את האנגלים ואם האירנים כבשו נגד אנגליה פעמיים, אז ארצות הברית יכולה להבקיע כאן לפחות שער אחד. מעל 2.5 שערים, בליין של 1.60 ושתיהן כובשות, בליין של 1.70.

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות