קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG מונדיאל 2022 - המלצות למשחקי יום רביעי - 23.11.22 WIN


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.1k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

מרוקו - קרואטיה - X (יחס 3.05)
תיקו במחצית (יחס 1.80)
שתיהן כובשות (יחס 1.75)

מפגש מסקרן בין מרוקו, האפרקיאית, לבין נבחרת קרואטיה, הפיינליסטית של המונדיאל מלפני 4 שנים. מרוקו נבחרת מצוינת, עם שחקנים מרשימים כמו זייך מצ'לסי, חאקימי מפ.ס.ז, אבוחלל מטולוז, אן-נאסירי מסביליה ועוד. מרוקו מגיעה למונדיאל הנוכחי אחרי שניצחה בקלות, את נבחרת קונגו בפליאוף האפריקאי 4:1 אחרי תיקו 1:1 כשמאז, היא שיחקה מספר משחקי ידידות ובאחרון, הביסה בקלות 3:0 את גיאורגיה, ממש לפני מספר ימים. קרואטיה מנגד, ניצחה בקושי 1:0 את ערב הסעודית, אותה סעודיה שניצחה אמש את ארגנטינה. לפני כן שיחקה קרואטיה בליגת האומות וסיימה שם ראשונה, כשהיא מקדימה את נבחרות דנמרק, צרפת ואוסטריה ובקרואטיה בונים על לא פחות מהגעה לאותו מעמד במונדיאל הקודם. קרואטיה עדיין עם מודריץ, שכבר בן 37, כוכב המונדיאל הקודם. הקרואטים נבחרת חזקה מאוד, טובה יותר מהנבחרת המרוקאית, אך לדעתי, היא תתקשה מאוד מולה ולא תנצח בקלות, אם כלל. יהיה משחק מאוד צמוד לדעתי ואם הוא יוכרע, זה יהיה רק במחצית השניה. ליין של 1.80 על תוצאת תיקו בהפסקה. לשתי הקבוצות יש כלי התקפיים מצוינים ואני לא שולל כאן תיקו עם שערים בסיום המשחק, כך שעל תיקו בתום המשחק, נקבל ליין גבוה של 3.05 ועל שתיהן כובשות, ליין של 1.75.

גרמניה - יפן (1+) - 1 (יחס 1.80)
מחצית / גרמניה (יחס 1.70)
לא כל קבוצה כובשת (יחס 1.70)

אחרי שזכתה בגביע העולם ב-2014, הודחה גרמניה כבר בשלב הבתים במונדיאל ברוסיה. גרמניה מגיעה לטורניר הנוכחי, במטרה לתקן את מה שקרה במונדיאל האחרון, כשהיא שיחקה מול עומאן החלשה לפני מספר ימים וניצחה בקושי, 1:0 קטן. בטורניר ליגת האומות שנערך כמה חודשים לפני כן, סיימה גרמניה במקום השלישי בבית שכלל את אנגליה, הונגריה ואת איטליה. הסגל של גרמניה ברובו, מבוסס על ביירן מינכן, מה שיתן לנבחרת הגרמנית יתרון לא קטן, כשרוב השחקנים משחקים ביחד בליגה. הנבחרת היפנית מגיעה למשחק היום, אחרי שהפסידה בשבוע שעבר במשחק ההכנה האחרון לטורניר, 2:1 לנבחרת קנדה, אחרי שסיימה בתיקו מול אקוואדור וניצחה את ארצות הברית. ליפנים יש קבוצה לא רעה כשלא מעט שחקנים שלה משחקים בליגות באירופה. עם זאת, הפערים בין שתי הנבחרות דיי ברורים ומול נבחרת יפנית, מהירה ככל שתהיה, העוצמה של הגרמנים תספיק לניצחון ברור. ליין של 1.70 על גרמניה במחצית וליין של 1.80, על ניצחון גרמני מעל גול. לדעתי היפנים לא יצליחו לכבוש מול המכונה המשומנת של גרמניה, אך שלא כל קבוצה כובשת, בליין של 1.70.

ספרד - קוסטה ריקה (2+) - 1 (יחס 2.05)
שער עד הדקה ה-26 (יחס 1.65)
קרנות / ספרד 4.5- (יחס 1.55)

נבחרת קוסטה ריקה, היא אחת החלשות במונדיאל הזה והיא תתקשה מאוד לשחזר את מה שעשתה לפני שני טורנירים עם הגעה לרבע הגמר. קוסטה ריקה נחתה לבית בלתי אפשרי עם נבחרות גרמניה וספרד כשגם יפן הקטנה, צפויה לעשות לה חיים לא קלים. נבחרת ספרד מגיעה למשחק היום אחרי משחק הכנה טוב מול ירדן, בו היא ניצחה 3:1 כשלפני כן, בליגת האומות, היא הציגה יכולת מעולה מול נבחרות שוויץ, צ'כיה ופורטוגל. קוסטה ריקה שיחקה שלושה משחקי ידידות בחודשיים האחרונים, סיימה בתיקו מול קוריאה וניצחה את נבחרות אוזבקיסטן ואת ניגריה. שלושה מפגשי ידידות היו בין השתיים בעשור האחרון. תיקו 2:2 לפני 11 שנים ושני ניצחונות של ספרד, לפני 7 ו-5 שנים. ספרד שהודחה במונדיאל האחרון מול המארחת, רוסיה, רוצה לעשות קצת יותר בטורניר הזה. לא רבים נותנים לה סיכויים גבוהים מדי לעבור את הרבע גמר, אבל עד אז, יש דרך ארוכה. מול קוסטה ריקה זה אמור להיפתח דיי חלק עם ניצחון. לא שולל כאן ניצחון בהפרש של שלושה שערים, של הנבחרת הספרדית, שיחס השערים שלה יכול להיות משמעותי מול הנבחרת הגרמנית. ליין גבוה של 2.05 על כך. ספרד לדעתי תפתח חזק מאוד ואני לא שולל שער עד הדקה ה-26 של המשחק. ליין של 1.65 על כך. הימור נוסף על קרנות במשחק. מאחר והפערים בין השתיים ברורים, לדעתי רוב ההתקפות, אם לא כולם, יהיו של הנבחרת הספרדית, שגם תשיג לא מעט קרנות. ליין של 1.55 על 4.5- ביתרון לקרנות, עבור הנבחרת הספרדית. 

בלגיה - קנדה (1+) - 1 (יחס 2.10)
מחצית / בלגיה (יחס 1.80)
לא כל קבוצה תכבוש (יחס 1.70)
בלגיה תשמור על שער נקי (יחס 2.00)

נבחרת בלגיה, עדיין עם דור הזהב שלה, הפסידה השבוע לנבחרת מצרים, 2:1 במשחק בו קשה לומר שהיא שיחקה בשיא הרצינות הקבוצה רצתה לשמור על השחקנים שלה, בדיוק למעמד הזה, של המונדיאל. לפני משחק הידידות האחרון שלה, שיחקה בלגיה בליגת האומות, שם היא סיימה שניה אחרי הולנד והקדימה את פולין ואת ווילס. בלגיה, על שלל הכוכבים שלה, תשחק היום מול נבחרת קנדה, נבחרת בינונית מאוד, שמגיעה למשחק אחרי שניצחה במפתיע אולי, את נבחרת יפן השבוע במשחק הכנה, כשלפני כן היא הפסידה לאורוגוואי וסיימה בתיקו מול בחריין, לצד ניצחון במשחק ידידות נוסף על מארחת הטורניר, קטאר. השחקן הבולט ביותר של נבחרת קנדה, הוא אלפונסו דייויס, שמשחק בביירן מינכן, כשבקישור יש להם את אוסטאקיו, שמשחק בפורטו. מעבר לכך, יש לקנדים מספר שחקנים שמשחקים באירופה, אך לא בקבוצות הבכירות. לפחות את שלב הבתים, בלגיה צפויה לצלוח בהצלחה. אולי קרואטיה תקשה עליה קצת, אבל בלגיה צפויה לסיים ראשונה את הבית הזה, כשהיא תפתח את הקמפיין עם ניצחון חלק על נבחרת קנדה. יתרון במחצית בליין של 1.80 וניצחון בהפרש של שני שערים, בליין של 2.10. הימור נוסף שלי הוא שבלגיה תדע לשמור על שער נקי מול הקנדים, כך שלא כל קבוצה תכבוש, בליין של 1.70 והמארחת תשמור על שער נקי, בליין גבוה של פי 2.00 ! הימור שווה לדעתי.

 

קישור להערה
גרש 500+
2.6k

שלום ,

אהבתי ספרד.

לדעתי קרואטיה תנצח.

לגבי גרמניה ובלגיה , הם אמורות לנצח וגם מעל שער אבל זה לא משימה פשוטה בכלל.

שיהיה בהצלחה! :soccer:

קישור להערה
Slider 500+
6.1k

9/13 במשחקי היום

מרוקו - קרואטיה - X (יחס 3.05)✔️
תיקו במחצית (יחס 1.80)✔️
שתיהן כובשות (יחס 1.75)✖️

גרמניה - יפן (1+) - 1 (יחס 1.80)✖️
מחצית / גרמניה (יחס 1.70)✔️
לא כל קבוצה כובשת (יחס 1.70)✖️

ספרד - קוסטה ריקה (2+) - 1 (יחס 2.05)✔️
שער עד הדקה ה-26 (יחס 1.65)✔️
קרנות / ספרד 4.5- (יחס 1.55)✔️

בלגיה - קנדה (1+) - 1 (יחס 2.10)✖️
מחצית / בלגיה (יחס 1.80)✔️
לא כל קבוצה תכבוש (יחס 1.70)✔️
בלגיה תשמור על שער נקי (יחס 2.00)✔️

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

חדר ראשי - צ'אט LiveGames

חדר ראשי - צ'אט LiveGames

אין לך את ההרשאות המתאימות לכתוב בצ'אט המהיר
    ×
    ×
    • צור חדש...

    מידע חשוב

    חוקת הפורום הצהרת פרטיות