קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG מונדיאל 2022 - המלצות למשחקי יום שלישי - 22.11.22


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.1k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

ארגנטינה - ערב הסעודית (2+) - 1 (יחס 1.85)
מעל 2.5 שערים (יחס 1.50)

קמפיין מדהים של נבחרת ארגנטינה עם 11 ניצחונות ללא הפסדים, מביא אותה למונדיאל האחרון של ליאו מסי, שינסה להביא את התואר היחיד שאין לו, גביע העולם. נבחרת ארגנטינה תפגוש את ערב הסעודית, ששלטה בעצמה בבית שלה באסיה וסיימה ראשונה, עם הפסד בודד כשהיא מקדימה את יפן ואוסטרליה, שהעפילו ביחד איתה למונדיאל. למשחק היום, מגיעה ארגנטינה אחרי ארבעה ניצחונות במשחקי ידידות כשהיא מביסה בכולם, אמנם קבוצות חלשות, כמו אסטוניה, הונדורס, ג'מייקה ואיחוד האמירויות, כשהנבחרת שתתמודד מולה היום, לא יותר חזקה מאלו שהיא הביסה. הסעודים מגיעים משחק היום אחרי שלושה משחקי ידידות בחודש הנוכחי, כשהם מנצחים בקושי את איסלנד, מסיימים בתיקו מול פנמה ובמשחק האימון האחרון, מפסידים לקרואטיה. הסעודים בסגל מלא למשחק היום, כשארגנטינה תחסר את גונזאלס הפצוע. לדרום אמריקאים יש יתרון משמעותי על הנבחרת הסעודית ויהיה מפתיע מאוד, אם ארגנטינה, לא תנצח בקלות יחסית את הסעודים. לפני 30 שנים, נפגשו השתיים במסגרת משחק הגמר של גביע הקונפדרציות, אז ניצחה ארגנטינה, 3:1. משחק ידידות נוסף שהתקיים בינהן לפני 10 שנים, הסתיים בתיקו ללא שערים. היום זה המשחק האמיתי וההימור שלי הוא שארגנטינה תפתח את המונדיאל הזה, ברגל ימין, עם הצהרת כוונות. מעל 2.5 שערים במשחק, בליין של 1.50, שצפוי לרדת לדעתי. בנוסף, אם לא יהיו טעויות, ניצחון בהפרש של שלושה שערים כאן, הוא בהחלט הימור הגיוני. ליין של 1.85 על ניצחון ארגנטינאי שכזה. 

דנמרק - טוניסיה / מחצית שניה - 2 (יחס 1.70)
דנמרק תשמור על שער נקי (יחס 1.65)

נבחרת דנמרק העפילה למונדיאל, אחרי שסיימה ראשונה, בקלות, בבית שגם נבחרת ישראל שיחקה בו. היא תפתח את הטורניר עם משחק מול נבחרת טוניסיה, שהעפילה למונדיאל אחרי פליאוף מייגע מול מאלי, עם ניצחון דחוק אחרי צמד משחקים מולה. למשחק היום מגיעה הנבחרת הדנית, אחרי קמפיין טוב בליגת האומות, שם היא סיימה במקום השני, רחוקה נקודה אחת מקרואטיה שהקדימה אותה, כשהיא בעצמה, מקדימה את צרפת ואת אוסטריה. טוניסיה מנגד, שיחקה שני משחקי ידידות לפני חודשיים ואחרי ניצחון 1:0 על קומורוס החלשה, היא הושפלה וחטפה חמישיה מול נבחרת ברזיל. משחק ידידות אחד התקיים בין השתיים לפני 20 שנה, אז ניצחה דנמרק 2:1. הנבחרת הדנית תתמודד מול צרפת ככל הנראה בקרב על ראשות הבית ואת המבחן הראשון שלה היום, היא אמורה לצלוח. הדנים טובים יותר מהנבחרת הטוניסאית, ולדעתי הם ינצחו את המשחק הזה. ליין נמוך יחסית על הדנים, שעומד על 1.40, כך שלדעתי, שווה לקחת הימור על ניצחון דני, במחצית השניה, בליין של 1.70. יש לי הרגשה שלפחות במחצית הראשונה, יהיה משחק שקול יותר כשבסיום, הנבחרת הדנית תנצח ולדעתי, גם לא תספוג. ליין של 1.65 על כך שהדנים ישמרו על שער נקי.

מקסיקו -  פולין - X (יחס 2.80)
שתי הקבוצות כובשות (יחס 1.75)

בהנחה שצרפת, אלופת העולם הנוכחית, תסיים את הבית במקום הראשון, הקרב על המקום השני צפוי להיות בין נבחרות מקסיקו ופולין, שיפתחו את המונדיאל בקרב מרתק, זו מול זו. מקסיקו סיימה במקום השני בבית שכלל את נבחרות קנדה, ארה'ב וקוסטה ריקה, שהעפילו ביחד איתה, כשגם פנמה החמישית, הצליחה להתברג לבסוף למונדיאל. מאז סיום הקמפיין, שיחקה מקסיקו לא מעט משחקים, כשהחודש היא הביסה 4:0 את עיראק והפסידה 2:1 לשבדיה. בספטמבר, היא רשמה הפסדים מול פרגוואי וקולומביה, לצד ניצחון דחוק על פרו. פולין מנגד, שיחקה משחק ידידות אחד החודש וניצחה בו את צ'ילה, 1:0, אחרי שסיימה את קמפיין ליגת האומות במקום השלישי, אחרי הולנד ובלגיה, כשהיא מקדימה את ווילס. ארבעה מפגשים התקיימו בין השתיים, כשהאחרון היה לפני 5 שנים והסתיים בניצחון של מקסיקו במשחק ידידות. השתיים נפגשו בגביע העולם ב-78, אז הפולנים ניצחו והיום יש למקסיקו הזדמנות לנקום. שתי הקבוצות בסגלים מלאים, כשמקסיקו מציגה בחלק הקדמי שלה את רודריגז מוולבס ואת לוזאנו מנאפולי. אצל פולין, מיותר לציין שיש להם את לבנדובסקי, כוכבה של ברצלונה כיום וגם את מיליק, שחקנה של יובנטוס. יהיה משחק מאוד צמוד לדעתי, עם יתרון קליל לנבחרת פולין. החיסרון שלה הוא שהיא בונה יותר מדי על לבנדובסקי, דבר שיכול לשחק לרעתה. מקסיקו תקשה מאוד על הפולנים, כך שאני לא שולל כאן תוצאת תיקו בין השתיים בליין גבוה של 2.80. אמנם הלכנו פה על תיקו, אבל לדעתי, זה יהיה תיקו עם שערים, בליין של 1.75 על כך ששתי הקבוצות יכבשו. 

צרפת - אוסטרליה / מחצית - 1 (יחס 1.50)
צרפת - אוסטרליה (1+) - 1 (יחס 1.55)
צרפת תשמור על שער נקי (יחס 1.50)

הסטטיסטיקה מראה, שאלופת העולם, עפה מוקדם מדי בטורניר לאחר מכן, כך קרה לנבחרות גרמניה, ספרד ועוד. הצרפתים מגיעים לטורניר הזה כאלופי עולם והם ירצו לשבור את הרצף ההזוי הזה. הם יפתחו את טורניר המונדיאל, מול נבחרת אוסטרליה, אחת הנבחרות הפחות טובות שהעפילה למונדיאל. הצרפתים לא שיחקו משחקי ידידות מאז שסיימה את קמפיין ליגת האומות בבושת פנים, במקום הלפני האחרון בבית שכלל את קרואטיה, אוסטריה ואת דנמרק. החדשות הרעות של הצרפתים, היא פציעתו של בנזמה, אך גם אם לא ישחק, יש לצרפת מספיק כלים טובים, בטח בשביל להוציא תוצאה טובה היום מול נבחרת אוסטרליה. האוסטרלים העפילו למונדיאל אחרי שניצחו בפליאוף את נבחרת פרו בפנדלים, כשמאז, שיחקה אוסטרליה שני משחקי ידידות לפני חודשיים וניצחה את ניו זילנד פעמיים, בבית ובחוץ. הימור על יתרון של צרפת כבר במחצית הראשונה, בליין של 1.50 וניצחון מעל גול, בליין של 1.55. בנוסף, ליין של 1.50 על כך שצרפת תשמור כאן על שער נקי.

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות