קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG מונדיאל 2022 - המלצות למשחקי יום שני - 21.11.22 WIN


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.1k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

אנגליה - אירן / מחצית - 1 (יחס 1.65)
אנגליה - אירן (1+) - 1 (יחס 1.60)
קיין כובש בכל זמן (יחס 1.60)

אחרי קמפיין מזעזע בליגת האומות, מגיעה נבחרת אנגליה לדבר האמיתי, משחקי גביע העולם, כשהיא נחתה בבית עם נבחרות אירן, ווילס וארצות הברית. אנגליה שיחקה בליגת האומות עם נבחרות גרמניה, איטליה והונגריה וסיימה את הקמפיין אחרונה ללא ניצחונות. האנגלים לא שיחקו משחקי ידידות מאז לעומת האירנים, ששיחקו ארבעה משחקי ידידות מאז סיום משחקי המוקדמות, כשהם הפסידה לאלג'יריה, לצד ניצחונות מול אורוגוואי וניקרגוואה ותיקו מול סנגל. הנבחרת האנגלית עם סגל מצוין למונדיאל, כשמהמשחק היום יעדר ווקר הפצוע וגם פיליפס. האירנים מנגד, חסרים את אזמון הפצוע, אך מלבדו, האירנים בסגל מלא והאמת היא שגם סגל מושלם של האירנים, לא מתקרב ברמה שלו לזה של האנגלים. הנבחרת האנגלית צפויה לפתוח את הקמפיין ברגל ימין ולנצח את הנבחרת האירנית, בקלות יחסית. ליין של 1.65 על יתרון כבר בהפסקה וליין של 1.60 על ניצחון בהפרש של שני שערים. אפשר לנסות שער של קיין בכל זמן בליין של 1.60.

סנגל - הולנד - 2 (יחס 1.50)
סנגל (1+) - הולנד - 2 (יחס 2.10)
קבוצת החוץ - שער נקי  / כן (יחס 1.65)

נבחרות הולנד וסנגל צפו במשחק פתיחת המונדיאל וראו את אקוודור מנצחת ללא קושי את נבחרת קטאר. השתיים יודעות שהפסד של אחת מהן, יסבך אותה מאוד לקראת המשך המשחקים. סנגל מגיעה למונדיאל ללא מאנה הפצוע, חיסרון משמעותי, שיכול לחסל לסנגל את הסיכויים לסיים אפילו במקום השני בבית. סנגל מגיעה לטורניר אחרי שני משחקי ידידות שקיימה, במהלכם היא ניצחה 2:0 את בוליביה וסיימה בתיקו מול נבחרת אירן. הולנד מנגד, אחרי קמפיין מוצלח בליגת האומות, כשהיא סיימה ראשונה עם חמישה ניצחונות בשישה משחקים והקדימה את בלגיה, פולין ואת ווילס. הולנד תחסר למשחק היום את דפאיי, דה רון ואת דאמפריס הפצועים, כשסנגל תחסר למשחק היום מלבד מאנה, גם את דיאלו הפצוע. לסנגל יהיה צ'אנס לתקן לדעתי מול נבחרת אקוודור, מאחר ואני מאמין שהפער בינה לבין הולנד כרגע, גדול מדי. ליין של 1.50 לניצחון הולנדי ואני לא שולל ניצחון בהפרש של שני שערים, בליין של 2.10. להערכתי ההולנדים ישמרו היום על שער נקי, כשההימור על כך שתשמור על שער נקי, עומד על 1.65.

ארה'ב - ווילס - X (יחס 2.90)

המשחק בין ארצות הברית לווילס, יהיה ככל הנראה, המשחק שיקבע מי תהיה השניה בטבלה אחרי הולנד, אם לה יהיו בבית הזה הפתעות גדולות. נבחרת ארה'ב מגיעה למשחק היום אחרי שני משחקי ידידות חלשים, במהלכם היא הפסידה ליפן וסיימה בתיקו מול ערב הסעודית. ארה'ב ניצחה פעם אחת בלבד במהלך חמשת המשחקים האחרונים שלה. ווילס, שתפגוש אותה היום, הפסידה בעצמה ונראתה רע מאוד במשחקי ליגת האומות לפני חודשיים. הקבוצה שיחקה בבית שכלל את הולנד, בלגיה ואת פולין וסיימה אחרונה בבית עם תיקו וחמישה הפסדים. האמריקאים יחסרו למשחק היום את מקני, טורה ואת דסט הפצועים, כשווילס תשחק ללא ג'ו אלן הפצוע. שני מפגשים היו בעבר בין השתיים. לפני 19 שנים, 2-0 לארה'ב ולפני שנתיים, תיקו ללא שערים, תוצאה שאני לא שולל בכלל שתחזור גם היום. מבחינת היחסים, ארצות הברית פייבוריטית מול ווילס, אך לדעתי יהיה משחק מאוד צמוד ותוצאת תיקו כאן, בליין גבוה של 2.90, בהחלט נראית כמו אופציה ריאלית. 

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות