קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG מונדיאל 2022 - יוצאים לדרך ועוד כמה משחקי ידידות


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.1k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

קטאר - אקוודור - X (יחס 2.90)
קטאר - אקוודור / מחצית - X (יחס 1.70)
אין שער עד דקה 34 (יחס 1.65)
לא כל קבוצה תבקיע (יחס 1.50)

משחק הפתיחה של מונדיאל 2022 בקטאר, יוצא לדרך, עם משחק בו תארח נבחרת קטאר, את נבחרת אקוודור מדרום אמריקה. הנבחרת הקטארית, התאמנה במשך חצי שנה לרגע הזה והאמת היא שבמשחקיה האחרונים, היא שיחקה מצויין. היא ניצחה בכל הארבעה האחרונים מול גווטמאלה, הונדורס, פנמה ומול אלבניה, כשהפסדה האחרון היה לפני חודשיים וחצי מולך נבחרת קנדה. אקוודור מנגד, שיחקה מספר משחקי ידידות בחודשיים האחרונים ובכל השלושה האחרונים, היא סיימה בתיקו ללא שערים, מול נבחרות עירק, יפן ומול ערב הסעודית, כשלמעשה, בכל ששת המשחקים האחרונים שלה, היא כבשה פעמיים בלבד ולא ספגה. קטאר בסגל מלא למשחק כשלא ניתן ממש לציין שחקנים בולטים מהנבחרת הזו. אצל אקוודור אפשר לציין את ולנסיה מפנרבחצ'ה, ג'רי לאונל מברייטון, ג'ורדי מויאדוליד, ארבלדה מאוגסבורג ועוד. אין ספק שנבחרת אקוודור, על הנייר טובה יותר מנבחרת קטאר. עם זאת, נתון סטטיסטי מראה לנו שהנבחרת המארחת, מעולם לא הפסידה במשחק הפתיחה של הטורניר, אך מנגד, קטאר היא המארחת החלשה ביותר של טורנירי המונדיאל מאז ומעולם. אקוודור פייבוריטית בבית הזה לעלות ביחד עם נבחרת הולנד לשלב הבא כשהיא יודעת שסנגל תנסה להפריע לה ולמעשה המשחק בין השתיים, יהיה המשחק שאולי יכריע את זהות העולה לסיבוב הבא. אקוודור תתקשה מול המארחת ומול יציעים עמוסים באוהדי קטאר. ההימור שלי למחצית המשחק, היא תוצאת תיקו ואני לא שולל שגם בתום 90 דק', זו תהיה התוצאה. ליין של 1.70 על תוצאת תיקו במחצית ו-2.90 על תוצאת תיקו בתום 90 דק'. הימורים נוספים שווה לנסות במשחק הזה הם שלא כל קבוצה תבקיע, בליין של 1.50 ושלא יובקע גול עד לדקה ה-34, בליין של 1.65.

לוקסמבורג - בולגריה - X (יחס 2.75)
בין 2-3 שערים במשחק (יחס 1.75)

משחק ידידות אחרון של לוקסמבורג ובולגריה לפני משחקי מוק' היורו במרץ, בשנה הבאה. לוקסמבורג מגיעה למשחק היום אחריש סיימה בתיקו 2:2 לפני שלושה ימים מול הונגריה, זאת אחרי שסיימה במקום השני את קמפיין ליגת האומות בבית שכלל את טורקיה, איי פארו ואת ליטא. בולגריה מנגד, מגיעה למשחק היום אחרי שניצחה לפני ארבעה ימים את קפריסין בחוץ, כשאת ליגת האומות שלה היא סיימה עם שני ניצחונות על גיברלטר ועל מקדוניה כשגיאורגיה הקדימה אותה בסיום המשחקים. המשחק יערך בלוקסמבורג, שתחסר למשחק היום את פריירה הפצוע. בולגריה מנגד, ללא פצועים בסגל שלה, אך ככל הנראה, היא לא תשחק בסגל החזק ביותר שלה. לוקסמבורג פייבוריטית למשחק מול בולגריה שנחלשה מאוד בשנים האחרונות. יהיה משחק מאוד צמוד ובסיום אני לא שולל כאן תוצאת תיקו, עם שער אחד לכל כיוון. בולגריה אולי טובה יותר על הנייר, אך בחוץ, היא תתקשה הפעם. ליין של 2.75 על תוצאת תיקו בין השתיים ועל הימור על 2-3 שערים במשחק, נקבל ליין של 1.75.

ישראל - קפריסין / מעל 2.5 שערים (יחס 1.70)

בזמן שיתקיים משחק הפתיחה של המונדיאל, נבחרת ישראל שלנו תקיים משחק ידידות בפתח תקווה מול נבחרת קפריסין. ישראל ניצחה לפני שלושה ימים את נבחרת זמביה, בתוצאה 4:2, עם פתיחה מדהימה למשחק, דעיכה נוראית באמצע וסיום מרשים עם שני שערים בסיום המשחק. הניצחון הזה הגיע אחרי הפסד מביך 2:1 למלטה ואחרי קמפיין מרשים בליגת האומות. קפריסין שתשחק היום מול ישראל, הפסידה השבוע 2:0 בבית מול נבחרת בולגריה, אחרי שסיימה את קמפיין האומות שלה רע מאוד, במקום האחרון, כשבמשחקה האחרון היא סופגת חמישיה מול נבחרת קוסובו. ישראל וקפריסין נפגשו לא מעט בעבר, כשהמפגש האחרון היה במוק' יורו 2016, אז ניצחה ישראל בקפריסין והפסידה כאן בבית. מאז, הנבחרת הקפריסאית נחלשה מאוד וכיום, נחשבת לאחת הנבחרות האירופאיות היותר חלשות. להוציא את הדקות הגרועות של ישראל מול זמביה, בסך הכול ראינו נבחרת צעירה מאוד, בסגל מרענן, ללא כל הכוכבים ששיחקה מצוין. קפריסין בעצמה תשחק היום בסגל חסר ללא מספר שחקנים בולטים והצפי הוא לניצחון ישראלי בתום 90 דק'. לא שולל כאן שער של נבחרת קפריסין, כך שעל הימור של אובר 2.5 שערים, נקבל ליין של 1.70. 

הונגריה - יוון / מחצית - X (יחס 1.80)
מתחת ל-2.5 שערים (יחס 1.50)

נבחרת הונגריה הרשימה מאוד במשחקי ליגת האומות כשסיימה במקום השני בבית שכלל את איטליה, גרמניה ואנגליה. למשחק היום היא מגיעה אחרי תיקו 2:2 מאכזב בלוקסמבורג, כשהיא תארח היום בבודפשט את נבחרת יוון, שמגיעה למשחק אחרי תיקו 2:2 לא מרשים מול נבחרת מלטה החלשה. את קמפיין האומות שלה, היא סיימה לפני חודשיים בצורה מצוינת, במקום הראשון בבית שכלל את נבחרות קפריסין, קוסובו ואת צפון אירלנד. הונגריה תחסר למשחק היום את שאפר ואת השוער שלה, גולאשי הפצועים. יוון מנגד, מגיעה להונגריה, כשהיא ללא צוליס הפצוע. המפגש האחרון בין השתיים היה בליגת האומות לפני 4 שנים, אז ניצחה כל קבוצה בבית. במוק' יורו 2016, השתיים שיחקו ביחד, אז ניצחה יוון 4:3 בבית, אחרי תיקו בהונגריה. היוונים יגררו לדעתי את הונגריה למשחק מאוד איטי ודל שערים. בספק אם נראה כאן מעל לגול אחד או שניים. ליין של 1.50 על אנדר שערים, כשלדעתי תוצאת תיקו במחצית כאן, נראית כמו הימור לא רע. ליין של 1.80 על כך.

אוסטריה - איטליה - 2 (יחס 1.95)

בצער רב, נבחרת איטליה תצפה במונדיאל הקרוב מהבית או למען האמת, את משחק הפתיחה לפחות, היא תראה מאוסטריה. נבחרת איטליה תגיע לוינה, למשחק ידידות מול אוסטריה, אחרי שניצחה לפני ארבעה ימים בקלות, 3:1 את אלבניה, כשאת ליגת האומות היא סיימה ראשונה, בבית אכזרי שכלל את אנגליה, גרמניה ואת הונגריה המפתיעה. אוסטריה מנגד, ניצחה השבוע בקושי, 1:0 את אנדורה בחוץ, אחרי קמפיין אומות רע, בבית שכלל את דנמרק, צרפת ואת קרואטיה. האוסטרים ישחקו ללא ליוביצ'יץ ואוניסיוו הפצועים. איטליה מנגד, מגיעה לאוסטריה עם סגל דיי חסר, ללא אמרסטון, גריסטנטה, טונאלי, אמיובילה וטולוי הפצועים, שלא שיחקו אגב גם מול נבחרת אלבניה. הנבחרת הנוכחית של איטליה, היא נבחרת צעירה מאוד והשחקנים שם נמרצים להוכיח שיש להם את זה. המפגש האחרון בין השתיים היה ביורו האחרון, שם ניצחה איטליה בהארכה בשמינית הגמר, כשלפני כן היא פגשה באוסטריה לפני שנים רבות ובמהלך שמונה מפגשים בין השתיים, ניצחה איטליה בחמישה משחקים ושלושה הסתיימו בתיקו. ליין גבוה של 1.95 על האיטלקים, ליין שבהחלט שווה את הניסיון.

  • Like 3
קישור להערה
LiveGames.co.il 500+
1.5k

אהבתי את הימור התיקו מחצית במשחקה של קטאר.

תודה ובהצלחה מוטי.

  • Like 1
קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

חדר ראשי - צ'אט LiveGames

חדר ראשי - צ'אט LiveGames

אין לך את ההרשאות המתאימות לכתוב בצ'אט המהיר
    ×
    ×
    • צור חדש...

    מידע חשוב

    חוקת הפורום הצהרת פרטיות