קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי יום חמישי - 3.11.22


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

פיינורד - לאציו - X (יחס 3.20)

פיינורד שלישית בבית עם 5 נק', רחוקה 3 נק' מלאציו שבמקום הראשון, כשעדיין יש סיכוי להולנדים לעלות, אם ינצחו את המשחק לצד איבוד נקודות של שטורם גראץ במשחקה מול מידטיילנד. למשחק היום מגיעה פיינורד אחרי שהפסידה לשטורם בחוץ 1:0, כשבסיבוב הראשון פיינורד הביסה אותה 6:0, כך שמבחינת יחס השערים שלה, היא ביתרון על האוסטרים, במקרה של שוויון נקודות. לאציו מנגד, אחרי תבוסה 3:1 לסלרניטאנה במחזור האחרון בליגה, אחרי שגברה על מידטיילנד בליגה האירופית, כשההפסד בליגה, הגיע אחרי רצף של שמונה משחקים מצוינים שלה, במהלכם היא ניצחה בחמישה משחקים וסיימה שלוש פעמים בתיקו. פיינורד תחסר למשחק היום את אידריסי הפצוע, כשביורקאן בספק למשחק. לאציו מנגד, ללא מלך השערים שלה היום, צ'ירו אימובלה. פיינורד משחקת מצוין בבית, אך היא תתקשה מול לאציו שיודעת שהפסד היום, יכול אולי לסבך גם אותה. תוצאת תיקו תספיק לאיטלקים בכדי להעפיל לסיבוב הבא ותשלח את ההולנדים מאוכזבים הביתה. ליין של 3.20 על תיקו כאן.

דינמו קייב - פנרבחצ'ה - 2 (יחס 1.75)

משחק לפרוטוקול בלבד עבור קייב האוקראינית, שתסיים אחרונה את הבית. היא עם נקודה אחת עם תיקו וארבעה הפסדים, לעומת פנרבחצ'ה הטורקית, שמוליכה את הבית עם 11 נק' ותרצה גם לסיים שם, בשביל להימנע ממפגש מול קבוצת שמגיעה מליגת האלופות. קייב מגיעה למשחק אחרי ניצחון בליגה ותיקו 3:3 מול לרנקאה במחזור האחרון של הקמפיין כשפנרבחצ'ה, בכושר מצוין, אחרי 4:2 בליג הותיקו 3:3 מול ראן, מולה היא נלחמת על המקום הראשון. קייב תחסר למשחק היום את בויקו, שפרנקו, ואת סופריאחה הפצועים, כשפנרבחצ'ה תחסר את רוסי ואת האקאן הפצועים. המשחק יערך בפולין, לא מגרש ביתי של קייב, מה שלא ממש ייתן לה יתרון. פנרבחצ'ה לדעתי תנצח את המשחק ובליין של 1.75, אני אסמן כאן 2.

בודו גלימט - איינדהובן - 2 (יחס 1.85)

בודו הנורבגית, במקום השלישי בבית, תסיים היום את החלק שלה בליגה האירופית. איינדהובן שתשחק מולה היום בנורבגיה, עם 10 נק' במקום השני, נלחמת על המקום הראשון מול ארסנל, שתפגוש את ציריך וככל הנראה, לאחר המשחק הזה, היא גם תישאר במקום הראשון. בודו מגיעה מלשחק היום אחרי שני משחקים חלשים שלה. הפסד 2:1 לציריך בליגה האירופית, לצד הפסד מול רוזנבורג בליגה. איינדהובן מנגד, אחרי שני ניצחונות רצופים, 2:0 על רסנל ו-3:0 על נאק בליגה, כששתי הקבוצות, במקום השני בליגות שלהן. בודו בסגל כמעט מלא למשחק, למעט ווטי הפצוע, כשאיינדהובן תשחק היום בסגל מלא, ללא פצועים. המשחק פחות קריטי לנורבגים, כשאיינדהובן עוד בונה על הפתעה במשחק המקביל. שווה ללכת כאן עם ההולנדים, שצפוים לדעתי תנצח את המשחק. ליין של 1.85 על איינדהובן. 

לך פוזנן - ויאריאל - X (יחס 3.00)
מתחת ל-2.5 שערים (יחס 1.70)

פוזנן הפולנית במקום השני בבית עם 6 נק', פוגשת למשחק קשה מאוד את ויאריאל שכבר הבטיחה את העליה שלה לסיבוב הבא. לפוזנן המשחק קריטי היום, מאחר והפסד שלה, לצד ניצחון של ב'ש על אוסטריה וינה, ידיח את הפולנים מהמשך הקמפיין. פוזנן בעונה בינונית מאוד, מגיעה למשחק היום כשהיא שמינית בליגה שלה, אחרי שני הפסדים ושתי  תוצאות תיקו בארבעת המשחקים האחרונים שלה. ויאריאל מנגד, שמינית גם כן, בליגה הספרדית, מגיעה למשחק היום אחרי שהפסידה בליגה 1:0 לבילבאו בחוץ, אחרי תיקו 2:2 מול הפועל ב'ש בבית, כשהיא ניצחה פעם אחת בארבעת המשחקים האחרונים שלה. פוזנן בסגל מלא למשחק היום, כשויאריאל תחסר היום את פדראסה ואת סלסו הפצועים, כשגם פויט ומורנו, יעדרו. בב'ש בונים על משחק ספורטיבי וניצחון של הספרדים, אך מאחר ואין לספרדים כל כך על מה לשחק ולפולנים יש המון על מה לשחק, אני חושב שהם יתעלו על עצמם ולא יפסידו היום. שווה לנסות כאן תוצאת תיקו בליין של פי 3.00 עם אנדר שערים בליין של 1.70.

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות