קפוץ אל תוכן
שלח טופס

1211729507-20x19 שישי:פנרבחצ'ה vs מכבי תל אביב (5+) WIN


Djoker1

הודעות מומלצות

Djoker1 500+
3.9k
יחס ההמלצה כולל : 1.80
רמת הביטחון :

פנרבחצ'ה - מכבי תל אביב (5+)

מחזור 2 ביורוליג יספק לנו משחק נהדר כאשר פנרבחצ'ה תארח את מכבי תל אביב בשישי. פנרבחצ'ה פתחה נהדר את היורוליג עם ניצחון חוץ מרשים על באיירן מינכן 74-62. השנה הטורקים בנו סגל עם סוללת כוכבים כדי לחזור למעמד הפיינל פור כאשר גם על הקווים הם מינו את אחד המאמנים הטובים באירופה דימיטרוס איטודיס שזכה ביורוליג עם צסק"א. באמצע השבוע הם ניצחו 85-80 במשחק הליגה שלהם בחוץ את בויוקמצקה רק נדגיש כמו בישראל פנרבחצ'ה לא יכולה לרשום את כל הזרים למשחקי הליגה. אז כאמור אמרנו סגל עטור כוכבים אז כמובן סקוטי ווילבקין, דווין בוקר, דשון פייר, ניק קאלאתס, הייז, מוטלי, אדוארדס, גודוריץ ג'קרי וביילצה המצויין שחוזר מהnba הוא עדין פצוע לא שיחק במחזור הראשון ונמצא בספק למשחק ועדין לא ברור אם ישחק אבל גם בלעדיו יש פה עומק שלא נגמר. מכבי תל אביב גם כן פתחה את העונה עם ניצחון ביתי קשה מהצפוי על זלגיריס 84-83 שהם ממש ניצלים מהפסד לא צפוי בכלל. גם בליגה הם השיגו 2 ניצחונות 95-87 על נס ציונה בבית ו94-68 על קריית אתא גם בבית. מכבי תל אביב כאמור עם הזרים המצויינים בראון בולדווין פויתרס ניבו מרטין וקולסון. כמו שראינו הישראלים לא יותר מדי משחקים תפקיד ביורוליג למעט סורקין. הבעיה כרגע היא שהיליארד המצויין פצוע וייעדר מספר שבועות כאשר גם הולינס עוד לא שיחק העונה והוא לא צפוי לשחק יותר מדי אם בכלל במשחק הזה כך שהסגל של מכבי תל אביב מתקצר מאוד ויהיה מעניין לראות איך עודד קטש ינהל את הדקות במשחק הזה שהוא בעצם מבחן אמיתי ראשון לעונה הזאת מול אחת הקבוצות החזקות שיש. 

לסיכום: אין ספק שפנרבחצה קבוצה יותר איכותית ועמוקה ממכבי תל אביב לדעתי גם יש להם יתרון משמעותי מאוד על הקווים וזה מאוד משמעותי לדעתי קטש לא מספיק טוב בניהול משחקים ולדעתי זה יתרון ששווה כמה נקודות. אני ממש לא מזלזל במכבי תל אביב ואני חושב שיש שם קבוצה לא רעה אבל כרגע הסגל יחסית קצר לאור העובדה ש-2 זרים לא משחקים. אין צורך לדבר על האווירה הלוהטת באולם של פנרבחצ'ה ולדעתי פנרבחצ'ה כרגע קבוצה טובה יותר ללא ספק ולדעתי היא תנצח פה מעל 5 נקודות. לדעתי אולי גם הליין יעלה בעוד נקודה או שתיים עד יום שישי.

פנרבחצ'ה -5

 

 

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות