קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי השבת - 2.7.22


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.1k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

צרזו אוסאקה - קווסאקי פרונטלה / מעל 2.5 שערים (יחס 1.75)

ליגה יפנית, מחזור 19. אוסאקה מדרוגת במקום השביעי בטבלה עם 27 נק', מעליה, במקום השלישי, נמצאת פרונטלה, אחת החזקות בליגה היפנית, לקחה כבר מספר אליפויות בשנים האחרונות, לה 34 נק', רחוקה 3 נק' מהפסגה. אוסאקה מגיעה מלשחק היום עם הפסד בודד במהלך עשרת המשחקים האחרונים שלה, כשהיא אחרי תיקו בליגה מול שימיזו בבית. פרונטלה מנגד, אחרי תיקו מול ג'ובילו, אחרי שהפסידה בגביע 1:0 בבית מול טוקיו. במסגרת הליגה, פרונטלה החזקה, עם ניצחון בודד בחמשת המשחקים האחרונים שלה, לא מאזן של קבוצה שרצה לאליפות. בסיבוב הראשון, 4:1 לאוסאקה במגרשה של פרונטלה, כשלפני כן, ניצחה פרונטלה בארבעה משחקים רצופים ובקלות. היא הביסה אותה 5:2, 4:1 וגם היו 3:1 ו-3:2. לא הייתי שולל כאן ניצחון של אוסאקה, כשהליין עליה גבוה ועומד על 2.70. פרונטלה לא נראית טוב לאחרונה בכלל. מנגד, פרונטלה יכולה לנצח בכל משחק, בכל מגרש ולא משנה המומנטום שלה. אני אקח כאן הימור סטטיסטי טוב בין שתי הקבוצות. ליין של 1.75, על אובר 2.5 שערים. 

הלסינקי - קופס - X (יחס 2.60)

מהמשחק הזה, יכולה לצאת האלופה. קופס, שמוליכה את הליגה, האלופה הנוכחית, עם 29 נק' ומשחק חסר מהלסינקי, שתארח אותה היום, לה 26 נק'. ניצחון של קופס היום, יגדיל את הפער לשש נקודות, פער שיהיה להלסינקי קשה מאוד לגשר עליו, כשהיא עם משחק יותר. הלסינקי מגיעה למשחק היום אחרי שהפסידה בגביע בפנדלים לאינטר טורקו, אחרי שני הפסדי ליגה רצופים. קופס מנגד, אחרי ניצחון בגביע בפנדלים, מעל האקה, אחרי שניצחה בליגה את איי.סי.אולו והפסידה בהונקה. בסיבוב הראשון, תיקו ללא שערים, תוצאה שחזרה על עצמה בכל חמשת המפגשים האחרונים בינהן, רק תוצאות תיקו. המפגש האחרון שהוכרע בין השתיים, היה לפני שנתיים, אז ניצחה הלסינקי במגרשה של קופס. הלסינקי בבית מצוינת, אבל קופס חזקה מאוד, לדעתי היא לא תפסיד כאן. הימור על תוצאת תיקו בין השתיים, בליין של 2.60.

להאטי - אינטר טורקו - 2 (יחס 1.70)

להאטי מדורגת במקום ה-11 בטבלה, המקום הלפני אחרון עם 9 נק' בלבד אחרי 12 משחקים. היא תארח היום את אינטר טורקו שמדרוגת במקום הרביעי, מקום שהיא היהת שמחה לשמור עליו עד סוף העונה ואולי קצת להתקדם. טורקו מגיעה למשחק היום אחרי שהדיחה בפנדלים את הלסינקי מהגביע. במסגרת הליגה, היא אחרי חמישה משחקים ללא הפסד, במהלכם היא סיימה שלוש פעמים בתיקו וניצחה פעמיים. להאטי מנגד, אחרי ניצחון בגביע מול יאפס מליגה נמוכה, אחרי שני הפסדים רצופים בליגה. בסיבוב הראשון, 5:1 לאינטר טורקו במגרשה הביתי, כשבעונה שעברה, היא דווקא הפסידה בלהאטי לצד תיקו במגרשה הביתי. לא חושב שנראה כאן ניצחון מוחץ שוב, אבל לדעתי טורקו מספיק טובה בכדי לחזור מהמגרש בלהאטי, עם שלוש נקודות חשובות. ליין של 1.70 עליה, אני אסמן כאן 2.

אודס - בודו גלימט - 2 (יחס 1.55)

אודס מדורגת במקום העשירי בליגה הנורבגית. היא תארח היום את בודו גלימט, שמדורגת במקום החמישי, רחוקה מפסגת הטבלה. אודס אחרי ניצחון חוץ בולרנגה, אחרי תיקו בגביע מול פלויי, שהסתיים בניצחון בהארכה. בודו מנגד, במומנטום טוב, אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, שניים בליגה ושניים בגביע, במהלכם היא כבשה עשרה שערים ללא שער חובה. השתיים טרם נפגשו העונה, כשבעונה שעברה, ניצחה אודס 1:0 בבית לצד תיקו, במגרשה של בודו. לפני שנתיים אגב, כבשה בודו עשרה שערים, בשני המפגשים שלה מול אודס, עם שישיה ורביעיה. בודו טובה יותר ולמרות שהיא לא בשיאה העונה, עדיין אני חושב שהיא תמשיך במומנטום הנוכחי ותנצח כאן. ליין של 1.55 לניצחון חוץ שלה, אני אסמן כאן 2.

הלסינבורג - קלמאר - 2 (יחס 1.85)

הלסינבורג סוגרת את טבלת הליגה השבדית עם 5 נק' ב-12 משחקים. היא תארח היום את קלמאר, שמדורגת במקום השישי בטבלה. הלסינבורג מגיעה למשחק היום אחרי חמישה הפסדים רצופים ושמונה משחקי ליגה ללא ניצחון. קלמאר שתתארח אצלה היום, ניצחה במחזור האחרון 1:0 את ורנאמו, אחרי תיקו מול מיאלבי וניצחון מול דיורגרדן החזקה. קלמאר לא קבוצת חוץ גדולה, אבל הלסינבורג העונה חלשה מאוד, בחוץ ובבית, כך שניצחון של קלמאר היום, בהחלט אפשרי. בעונה שעברה, תיקו 1:1 במגרשה של הלסינבורג, אחרי 4:0 לקלמאר בבית בסיבוב הראשון. ליין של 1.85 לניצחון חוץ של קלמאר, אני אסמן כאן 2.

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות