קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי יום שישי - 1.7.22


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.1k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

קיי.אר - ויקינגור - 2 (יחס 2.20)

משחק במסגרת הליגה הראשונה באיסלנד. קיי.אר במקום השישי בטבלה, תארח היום את ויקינגור שמדורגת במקום השלישי. קיי.אר מגיעה למשחק אחרי ניצחון בגביע, כשלפני כן, שתי תוצאות תיקו והפסד, בשלושת משחקי הליגה שלה. היא ניצחה בליגה פעם אחת בחמשת המשחקים האחרונים שלה. ויקינגור מנגד, בכושר מצוין כשהיא עם שבעה ניצחונות רצופים בליגה ובגביע ומעבר לכך, היא בכושר כיבוש מרשים, עם 28 שערים בשבעת המשחקים האחרונים שלה. השתיים נפגשו בעונה שעברה מספר פעמים, במהלכם ניצחה ויקינגור, בליגה ובשני מפעלי הגביע. מבחינת המועצה, הליינים זהים אך לדעתי ויקינגור שנמצאת במומנטום מצוין, תמשיך ביכולת שלה ותנצח גם במשחק החוץ היום. ליין של פי 2.20 עליה, אני אסמן כאן 2.

בוהמיינס - דרי סיטי - 2 (יחס 1.80)

הליגה הראשונה באירלנד, מפגש בין בוהמיינס שבמקום השישי לבין דרי, שבמקום השלישי. בוהמיינס אחרי הפסד 1:0 למוליכה שמרוק, אחרי ניצחון מול שלבורן, ניצחונה היחיד בארבעת המחזורים האחרונים. דרי מנגד, עם ארבעה משחקים ללא הפסד, במהלכם היא ניצחה פעמיים וסיימה פעמיים בתיקו. במחזור האחרון, 1:0 קטן, בקושי, מול סוגרת הטבלה בחוץ. השתיים כבר נפגשו העונה פעמיים. 2:1 לדרי בסיבוב הראשון בחוץ, 1:1 בסיבוב השני במגרשה של דרי. אגב, בוהמיינס לא ניצחה את דרי בששת המפגשים האחרונים בינהן, עם ארבע תוצאות תיקו ושני ניצחונות של דרי, דווקא במגרשה של בוהמיינס. על ניצחון חוץ שלה היום, נקבל ליין של 1.80, היא טובה יותר מבוהמיינס ואני אסמן כאן 2.

גאלוואי - ווטרפורד - X (יחס 2.75)

ליגה שניה באירלנד, מפגש בין גאלוואי שמדורגת במקום השני בטבלה, לבין ווטרפורד שבמקום השלישי, לה משחק חסר. גאלוואי בכושר לא טוב. רק ניצחון אחד במהלך חמשת המשחקים האחרונים שלה, כשלפני כן, רצף משחקים מצוין מצידה. ווטרפורד מנגד, בכושר מעולה, עם רצף של שמונה ניצחונות עם יכולת חוץ לא רעה בכלל. המפגשים בין השתיים העונה, הסתיימו בניצחון של גלוואי, 1:0 בחוץ ותיקו 2:2. ווטרפורד נשרה ליגה בתום העונה שעברה. היא עם משחק חסר, כך שניצחון היום הוא קריטי עבורה. קל, בטוח לא יהיה לה כשגאלוואי קבוצת בית לא רעה. ההימור שלי, חלוקת נקודות בין השתיים, בליין של 2.75.

קוב רמבלרס - טריטי - 2 (יחס 2.05)
מעל 2.5 שערים (יחס 1.50)

רמבלרס מדורגת במקום השמיני בטבלה עם 9 נק' בלבד אחרי 19 משחקים. קבוצה חלשה מאוד. היא תארח היום את טריטי שמדורגת במקום השישי, לה 24 נק', נלחמת על מקום בפליאוף העליון. רמבלרס מגיעה למשחק היום אחרי ארבעה הפסדים רצופים, במהלכם היא ספגה 13 שערים ! היא לא ניצחה בתשעה משחקים רצופים, כשיש לה הגנה חלשה מאוד. טריטי מנגד, אחרי תבוסה 5:0 מול קורק, עם ניצחון בודד במהלך 12 המשחקים האחרונים שלה. שתי תוצאות תיקו בין השתיים העונה. 0:0 במגרשה של רמבלרס ותיקו 2:2 במגרשה של טריטי. רמבלרס היא אחת החלשות בליגה האירית ולמרות שזה משחק בית שלה ולמרות שטריטי בעצמה לא מרשימה. שווה לנסות כאן ניצחון חוץ שלה. ליין גבוה של 2.05 עליה. גם מעל 2.5 שערים כאן, בא בחשבון, בליין של 1.50.

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות