קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי יום חמישי - 30.6.22


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.1k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

פיולניר - קופאווגס - 2 (יחס 2.15)

ליגה איסלנדית שניה, פיולניר שמדורגת במקום השביעי בטבלה, תארח היום את קופאווגס (אייץ.קיי), שמדורגת במקום השלישי, לה שבעה משחקים. ניצחון שלה והיא תעפיל למקום הראשון. פיולניר מגיעה למשחק היום אחרי שני הפסדים רצופים וניצחון בודד במהלך ששת משחקי הליגה האחרונים שלה. קופאווגס מנגד, מגיעה למשחק היום בכושר מצוין. היא הביסה בגביע במשחקה האחרון, 6:0 את דאלביק, כשלפני כן היא ניצחה בארבעה משחקי ליגה רצופים ובסך הכול, היא ניצחה בשישה משחקים ברצף, עם יחס שערים מצוין שעומד על 12-3. לפני שתי עונות, נפגשו השתיים לצמד משחקים בליגה הראשונה, אז ניצחה קופאווגס 3:1 בבית כשהמשחק השני בוטל בגלל הקורונה. בתום אותה עונה, נשרה פיולניר לליגה השניה ובעונה שעברה, קופאווגס הצטרפה אליה. עם זאת, היא נראית מצוין ושוב, אם תנצח היום, היא תכבוש את הפסגה. ניצחון שלה בליין של 2.15 היום. שווה לנסות את זה.

אולנסקר - רנהיים - 2 (יחס 1.85)

משחק במסגרת הסיבוב השלישי של הגביע הנורבגי, מפגיש היום שתי קבוצות חזקות, כל אחת בליגה שלה. אולנסקר מדורגת במקום הראשון בליגה השניה, אחרי 12 מחזורים, כשרנהיים, שניה בטבלת הליגה הראשונה בנורבגיה. אולנסקר מגיעה משחק היום כשהיא עם רצף מרשים של תשעה משחקים, כשהיא הפסידה פעם אחת, במהלך 13 המשחקים האחרונים שלה. רנהיים מנגד, עם רצף משל עצמה, שעומד על חמישה ניצחונות ושבעה בשמונת המשחקים האחרונים שלה, כשהיא הפסידה פעם אחת במהלך 12 המשחקים האחרונים. השתיים נפגשו לפני שנה, בליגה הראשונה, אז ניצחה רנהיים 5:1 בבית אחרי תיקו 1:1 בחוץ. בארבעה משחקים לפני כן, היתה זו אולנסקר שניצחה. אולנסקר נשרה ליגה בתום העונה שעברה, אך נראה שהיא עושה את דרכה בחזרה לליגה הראשונה. לדעתי היא תמשיך להתרכז בליגה ותשאיר את הגביע לקבוצה שמעט יותר טובה ממנה. רנהיים נראית טוב העונה הזו, גם במשחקי החוץ שלה ובליין של 1.85, אני אקח כאן הימור עליה. 

סאנדנס (1+) - רוזנבורג - 2 (יחס 2.10)

עוד משחק במסגרת הגביע הנורבגי, מפגיש את סאנדנס שבמקום השישי בליגה השניה, אל מול רוזנבורג, שמדורגת במקום השישי, בליגה הבכירה. סאנדנס אחרי הפסד 2:1 לאסיין במחזור האחרון, אחרי שחלפה בגביע מעל אגסראוד מהליגה השלישית. ההפסד לאסיין במחזור האחרון, הוא הראשון שלה, אחרי רצף של ארבעה משחקים, בשלושה מהם, היא ניצחה בחוץ. רוזנבורג מנגד, אחרי 3:1 בליגה מול כריסטיסאנד, אחרי שניצחה בגביע 2:1 את לבאנגר, רק בהארכה. היא הפסידה פעם אחת במהלך תשעת המשחקים האחרונים שלה. השתיים נפגשו לאחרונה לפני שמונה שנים בליגה הבכירה, אז ניצחה רוזנבורג 3:1 בבית ו-2:0 בחוץ, כשבתום עונה, נשרה סאנדנס לליגה השניה ומאז לא הצליחה לחזור. רוזנבורג אמנם לא בשיא הכושר שלה אבל הפערים בין השתיים לדעתי מספיק גדולים, בכדי שהיא תנצח כאן בהפרש של שני שערים לפחות. ליין של 2.10 על ניצחון חוץ בגביע, אני אסמן כאן 2.

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות