קפוץ אל תוכן
שלח טופס

1211729507-20x19 בוסטון סלטיקס  -  גולדן סטייט ווריירס(+4) WIN


Ofekdaniel12327

הודעות מומלצות

Ofekdaniel12327 500+
1.5k
יחס ההמלצה כולל : 1.80
רמת הביטחון :

בוסטון סלטיקס  -  גולדן סטייט ווריירס(+4)

בואו נצא לדרך. מחר ב 4:00, שעון ישראל, ייצא לדרך המשחק השישי בסדרה (והאחרון לדעתי, ספויילר, בואו נמשיך) בTD GARDEN בין בוסטון סלטיקס לגולדן סטייט ווריירס.

מה ראינו עד כה? תאהבו את זה או לא, ראינו עליונות של הלוחמים. במשחק 1 הם הראו עליונות למשך 40/48 דקות ולמדו את הלקחים, בשלושה מהארבעה האחרים ראינו עליונות חד משמעית וניצחונות בהפרשים דו ספרתיים. במשחק 3 בוסטון נראתה יותר טוב ובעיקר נתנה את הטון בהתקפה ולכן ניצחה את המשחק.

ניתן לראות בצורה ברורה, בוסטון חייבת להישען על התקפה. אם היא תישען על הגנה ותיצור משחק איטי, היא בעצמה תתקשה כי לגולדן יש הגנה טובה לא פחות ואנחנו רואים את זה פעם אחר פעם בשורות הסטטיסטיות של שחקני בוסטון. אז במשחק 4 בוסטון אמרה " שינצחו אותנו דרך קרי, אנחנו שומרים את שאר הקבוצה" והם ניצחו דרך קרי. במשחק 5 בוסטון אמרה "הם לא ינצחו אותנו דרך קרי, שאחרים ייקחו את המשחק על עצמם" וזה אכן מה שקרה- הבאת דאבל אפ על קרי פינתה קלעי במקרה הטוב ואת וויגינס במקרה הרע ואיפשרה לגולדן לא מעט סלים קלים.

אז רובכם יגידו וכבר אומרים שזה הסימון הכי חזק שלהם, שבוסטון תנצח כמובן בדו ספרתי, שאין ספק שהסדרה הזו הולכת לשיוויון. למה? תנו לי הסבר. אתם פשוט לא חושבים שבוסטון תפסיד 3 משחקים רצוף, אבל למה? מה מונע מהם? הם לא קבוצה טובה כמו שאתם חושבים, צעקתי כאן כשהיה 1-2 לבוסטון ש"נגמר לה הסוס" והסדרה תלך ל 4-2 ווריירס וכבר אז היו מפקפקים. הוכחתי את הדעה שלי במשחקים 4-5 והאמת? קשה לי לראות איך לא אבסס אותה סופית במשחק מחר.

מכירים את זה שאתה משחק פוקר ואתה אומר לעצמך "אין מצב שלא ייפתח לי עכשיו" אחרי 3 הפסדים, אז זהו, שיש מצב. זה שבוסטון הפסידה פעמיים לא אומר כלום לטובת ההימור שלכם, להפך. אתם חושבים שקבוצה חסרת ניסיון בצורה חד משמעית תתעלה דווקא בלחץ?? למה? יש הסבר? אם כן, אשמח לשמוע.

מה גם שאני רואה לא פעם ממליצים שפשוט כל משחק בוחרים את בוסטון... מה המלצה פה? אתם לא משנים את דעתכם ביחס למה שקורה ופשוט בוחרים את בוסטון בכל התמודדות, לא אשפוט את זה כי אני בסך הכל ממליץ כאן, אבל אני לא מתייחס להמלצות האלו ברצינות.

בוסטון הוכיחה לכל הסדרה הזאת שהיא טובה משמעותית כשהלחץ עליה לא עצום, ואילו כשהלחץ היה שם כמו במשחק 4 ו 5- היא פשוט לא הצליחה להרשים. אני באמת חושב שלצפות מהם להתעלות מחר יהיה חסר ביסוס. שלא תבינו לא נכון, אין ספק שההימור יכול ליפול, ובגדול די תלוי בירוקים- עם עוד משחק מפלצתי של 60% מהשלשה הם חד משמעית יקשו על הרוטציה ההגנתית של גולדן סטייט, אבל אני מהמר לפי מה שקורה בשטח ולא לפי "אם" ו"אולי". לבחור מחר את בוסטון כי "לא יכול להיות שהם יפסידו שלושה משחקים ברציפות" יוריד מערך ההמלצה שלכם בעיניי ואני רוצה להאמין שבעיניי כל מהמר שקורא אותה.

בואו נדבר טיפה יותר על מה שנראה על המגרש: אז בגדול, אני חושב שבוסטון הבינו שהם לא יכולים לנסות להוציא את קרי מהמשחק במחיר של דאבל אפ והבאת שמירה כפולה, כיוון שיש בגולדן יותר מדי איכות בחלק ההתקפי והם ישלמו על זה במקום אחר. הם יבואו לשחק את הכדורסל שלהם, הנעת כדור שוטפת ויצירת מצבי קליעה טובים. האחוזי קליעה שלהם יהוו גם מחר פקטור משמעותי אם הם רוצים לקחת את ההובלה בשלב מוקדם ולהפעיל לחץ על הווריירס. גולדן מצאו את מה שעובד להם- בוסטון בכל רגע נתון יהיו עם וויליאמס או הורפורד על הפרקט, להחליף בצורה אגרסיבית למצב בו הם שומרים את קרי ואז לבוסטון יש שתי אפשרויות - לקבל שלשה מקרי או לקבל שלשה משחקן אחר. 

מי שלא מסכים איתי שבוסטון קמה ונופלת על קליעות משלוש, שיגיד לי לאן יש להם להשתפר במשחק הבא? הם קיבלו את קרי ביום נוראי (משחק ראשון מזה 4 שנים כמעט שלא קלע שלשה וראשון אי פעם בפלייאוף), אחוזים נוראיים, רק 16 נקודות ואפילו לא חיבר דאבל דאבל עם אסיסטים. הם קיבלו את היום הכי טוב של טייטום עד כה עם 27 נקודות, 5 שלשות ביותר מ 50%, את סמארט ובראון עם 38 משותפות ואפילו 25 מפייטון את וויליאמס בע"מ, ועדיין חוץ מדקה וחצי שהובילו- לא היו קרובים לגולדן ב 95% מהמשחק. הם קיבלו את גולדן ביום של 9/40 מהשלוש וביום השני סך הכל הפלייאוף (ומהבודדים העונה) שהם מפסידים את הרבע השלישי. ועם זאת, הגיע שוב לגארבג' טיים בשלבי הסיום.

מה אני חושב שנראה? משחק צמוד שיהיה בהובלת בוסטון ברוב שלביו. הם יפתחו בעיניי מאוד נחוש ועם תמיכת הקהל יעלו ליתרון של 5-7 כבר ברבע הראשון. אחרי מחצית עם הובלה, הרבע השלישי יהפוך את המשחק לצמוד. ברבע הרביעי, כשהלחץ על החבורה הצעירה של יודוקה, אני מאמין כי ה +4 יספיק ולדעתי נראה את סיום הסדרה ואת סיום העונה האדירה של בוסטון כנגד כל הסיכויים.

תצליחו.

 

קישור להערה
  • תגובות 34
  • Created
  • תגובה אחרונה

Top Posters In This Topic

  • Ofekdaniel12327

    8

  • Ilch05

    3

  • winner3211

    2

  • אילן

    2

אילן 500+
3.6k

פירוט יפה ומשכנע,מסכים איתך הכיוון גולדן עם הפלוס,ומי יודע אולי ירד גם ל3+

בהצלחה רבה אופק

נ.ב זאת רק חוות דעת אני פרשתי מהמלצות nba בזמן שהייתי על הסוס,כבר לא לוקח כל הימור,ואם כן בכסף קטן מאוד ובדרך כלל בשילוב עוד משחק.

קישור להערה
ROMA 500+
2k

מסכים לגמרי

כבר אמרתי בעבר ואחזור שוב מבחינתי מספר 1 בניתוח סל .

בהצלחה

קישור להערה
Ilch05 500+
793

בהצלחה וכל הכבוד על הפירוט,

הדבר היחידי שקצת מציק לי בנבא, בטח בפלייאוף בשונה מליגות השונות ושאותו לא הזכרת.. הוא הפאבליק על משחק ספציפי וההתערבות מווגאס וכל מה שקורה מאחורי הקלעים.. הרי כל מה שציינת נחמד, נכון והכל.. אבל כולנו יודעים שתמיד ווגאס מעורבת בתוצאה הסופית ובטח שיש להם רצון להגיע למשחק שביעי..

 

מקווה שלא הפעם, מסכים איתך בסימון.

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

חדר ראשי - צ'אט LiveGames

חדר ראשי - צ'אט LiveGames

אין לך את ההרשאות המתאימות לכתוב בצ'אט המהיר
    ×
    ×
    • צור חדש...

    מידע חשוב

    חוקת הפורום הצהרת פרטיות